quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon op MPbundels noemen, overal waar marine genoemt word worden KMarns en vloot apart genoemd. KMarns word ook als KMarns benoemt. Dus gewoon de militaire wetgeving staat het overal in vermeld, lijkt mij an sich wel duidelijk genoeg.
"Als de sergeant zegt dat de tafel rond is, ook al is die vierkant, is de tafel gvd rond"quote:[b]Op
@ BB 't Zal me jeuken, ik heb het gewoon goed !
jwzquote:
Holaquote:
lulkutquote:
Ohh, de M90's.quote:
9 LETTERS, 2 WOORDEN.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, de M90's.![]()
Ja klopt. Moet ik nog opsturen, ben de afgelopen dagen ziek geweest zoals je wel hebt gemerkt ivm mijn afwezigheid.
Duurt lang.quote:
Tja, voor ¤6,75 een stel vrijwel hagelnieuwe M90'squote:
In de verkeerde maat natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, voor ¤6,75 een stel vrijwel hagelnieuwe M90's
275M, moet passen voor gewoon kantoorwerkquote:
psychische keuring gehaald :pquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
psychische keuring gehaald :p
@jitz ja zoiets haha
Psychologisch Onderzoek!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
psychische keuring gehaald :p
@jitz ja zoiets haha
Ik ben al geweest, maar heb de psycholoog vermoord, in een zak naar huis meegenomen, en gebraden en opgegeten. Dus ik weet niet, maar volgens mij ben ik niet geslaagd of gezakt.quote:
Het was zeker een maandagmorgenpsycholoog die jouw PO uitvoerdequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben al geweest, maar heb de psycholoog vermoord, in een zak naar huis meegenomen, en gebraden en opgegeten. Dus ik weet niet, maar volgens mij ben ik niet geslaagd of gezakt.
How'd you figure?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was zeker een maandagmorgenpsycholoog die jouw PO uitvoerde
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:49 schreef Schild het volgende:
Vast een stagiair geweest die Sam heeft gekeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |