SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
gewoon spelen, altijd leuk om je sims te laten stervenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Die sims 3 ga ik nooit doen. Dus als iemand wil ruilen?
sry. Ik zit mobiel.quote:
Het één of het andere toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef rubbels het volgende:
Maar met die bundle krijg je dus voor de games die ook voor Steam zijn 2 keys? (Origin en Steam)
niet van my frientquote:
Dat is de reden waarom ik de bundle denk ik ga halenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maaruhm, is steamclient beter dan Originclient? Enige reden om steam te gebruiken is omdat het gros van m'n digitaal aangeschafte games in de Steam library staan.
nu werkt 'ie prima.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef mschol het volgende:
je kan voor beide platformen keys claimen
echter zijn niet alle games op steam te krijgen
origin heeft et moeilijk.. key redemption venster laad wel erg lang
claim ze gewoon zelf :pquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:13 schreef redboyke het volgende:
gratis origin key: FQFF-W86F-EHUC-YNGM-KZBC
dus je hebt liever je games over 100 verschillende clients dan allemaal tesamen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]1999 belde en wilde zijn oneclient policy terug
Hehe welke games?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Kom je helaas ook niet vaak tegen.
Ik op XboxWorld kijken en daar bied iemand gewoon een paar keys gratis aan. Dus nu heb ik 4 games gratis![]()
Echt dat zulke mensen nog bestaan
tuurlijk wel, maar dat is iets dat nooit kon en dus eigenlijk onzinnig is om na te streven tenzij je daarvoor toppers voor links laat liggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef redboyke het volgende:
[..]
dus je hebt liever je games over 100 verschillende clients dan allemaal tesamen?
ik zie eerder origin over de nek gaan dan steam eigenlijk. als steam failliet ga dan koop ik nooit meer gamesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar dat is iets dat nooit kon en dus eigenlijk onzinnig is om na te streven tenzij je daarvoor toppers voor links laat liggen
+ 1 client = single point of failure: die ene client failliet/weg.. al je games foetsie.. dat is ook niet gewenst eigenlijk..
vroeger kocht ik elke humble bundle maar na het merken dat AA games en B games niet hetzelfde is ben ik wat kieskeuriger beginnen worden maar idd er zijn spellen bij dat ik wss nooit ga spelen mss dat ik dan gewoon walktrough kijk ofzo ipv te spelen klinkt dom i know maar sommige spellen wil je gewoon niet spelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aan de andere kant in je Steamlibrary heb je ook zoveel games in staan die je toch niet speelt of weinig speelt, maar wel aangeschaft hebt..
Crysis 2 Maximum Editionquote:
Zijn ook de spellen die ook waarschijnlijk niet ga spelen..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Crysis 2 Maximum Edition
Dead Space 3
Medal of Honor
Mirrors Edge
Vind echt top dat die ze gewoon gratis weggeeft.
Normaal zou ik zo snel die games niet meer kopen. Maar wel leuk nu, want heb nu door hem de Dead Space serie compleet. Blijven toch wel goede games. Alleen jammer dat deel 3 minder is.
Ik kom niet eens langs het "Processing..." venster van humblebundle.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Joh. Ik kan die codes geeneens redeemen.
dat had ik daarnet ook maar je kreeg wel je key via email.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:06 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik kom niet eens langs het "Processing..." venster van humblebundle.
Ach daarom dat ik ook zei dat ik ze normaal gesproken ook niet meer zou kopen. Maar als ik ze gratis kan overnemen. Ja dan graag natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zijn ook de spellen die ook waarschijnlijk niet ga spelen..Geef ze weg aan m'n neefjes en BF3 gaat naar broertje. Nichtje wilde nog graag The Sims 3 hebben, dus die krijgt ze van mij..
Ik zit al 20 minuten te wachten en ik heb nog niksquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:09 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat had ik daarnet ook maar je kreeg wel je key via email.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang duurt het meestal tot je zo'n email krijgt? Nog steeds aan het wachten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:12 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik zit al 20 minuten te wachten en ik heb nog niksIk had ook maar 0,50$ op paypal staan maar wel gewoon betaalt, daar heb ik een email van gehad. Dus ik wacht nog maar even.
zo goed als direct eigenlijk en ik zit op mobiel internet en dat ging zonder problemenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:24 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Hoelang duurt het meestal tot je zo'n email krijgt? Nog steeds aan het wachten.
ik heb tot nu toe alleen het betaalbewijs van Paypal binnen in mijn mailbox, ook niks in mijn ongewenst map. Ik wacht wel tot morgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
zo goed als direct eigenlijk en ik zit op mobiel internet en dat ging zonder problemen
Overblijfselen van de sales inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aan de andere kant in je Steamlibrary heb je ook zoveel games in staan die je toch niet speelt of weinig speelt, maar wel aangeschaft hebt..
Ik wilde ook altijd alles alleen Steam. Tot ik BF3 nog liever wilde. Ik heb er geen enkel probleem mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maaruhm, is steamclient beter dan Originclient? Enige reden om steam te gebruiken is omdat het gros van m'n digitaal aangeschafte games in de Steam library staan.
100 nog wel...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef redboyke het volgende:
[..]
dus je hebt liever je games over 100 verschillende clients dan allemaal tesamen?
Jijquote:
zelfde alleen dan sims 3quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:05 schreef beelz het volgende:
Iemand die Deadspace 3 op Origin wil hebben?
Geef me een kleine game op steam of als je niets wil geven dan mag je hem gratis hebben
mag ik die bf3 code voor iemand die hem heel graag wil?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:52 schreef Verbal het volgende:
Heb net voor mijn werk even de bundle gescoord.
Drie games ga ik daarvan gratis aanbieden aan de liefhebber wegens dubbel of ga ik niet spelen:
BF3, ME en MoH.
Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Zullen we één game per persoon doen? Ja, laten we dat doen.
V.
Check je DM.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
mag ik die bf3 code voor iemand die hem heel graag wil?
merci beaucoupquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Check je DM.
Battlefield is vergeven, dames en heren.
V.
Zelfde regeltjes hier. Ik zat te denken om later die codes te verkopen maar vind dat toch allemaal maar gedoe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:52 schreef Verbal het volgende:
Heb net voor mijn werk even de bundle gescoord.
Drie games ga ik daarvan gratis aanbieden aan de liefhebber wegens dubbel of ga ik niet spelen:
BF3, ME en MoH.
Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Zullen we één game per persoon doen? Ja, laten we dat doen.
V.
Zeker welquote:
Battlefield 3 dibsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:53 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zelfde regeltjes hier. Ik zat te denken om later die codes te verkopen maar vind dat toch allemaal maar gedoe.
Battlefield 3, Medal of Honor, Crysis 2, Dead Space, Dead Space 2. Bij deze aangeboden. Code krijg je via DM, dibsen in dit topic.
Ik zou niet weten waarom niet, de game is betaald dus jouw goed recht om ze weg te geven als je dat wil..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat ik een keer een key dumpte voor een humble bundle game in dit topic.
Reacties waren niet echt positief toen, nu blijkbaar sociaal geaccepteerd gedrag?
3 euro 70 zelfsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:40 schreef BurnaBoy het volgende:
Ja maar zo'n bundle kost ook maar 5 euro voor alles. Das geen geld
Paypal kun je opladen met iDealquote:
En dat duurt 2 dagen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Paypal kun je opladen met iDeal
Je hebt er 13.quote:
Nope, PayPal rekent 3 euro 70quote:
hmm, ik heb 3,64 betaald zie ik..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nope, PayPal rekent 3 euro 70
Anders heb ik op zich wel interesse.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:58 schreef beelz het volgende:
Ik heb nog steeds Deadspace 3 om weg te geven. Als niemand hem hier wil hebben dan gooi ik hem bij mij in de ondankbare vriendengroep
Via money nogwat heb je het meteen op je paypal. Staat ergens in de opties bij overmaken ofzo, heb het al vaker gebruikt.quote:
Je hebt een PMquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Anders heb ik op zich wel interesse.
Bedankt, komt goed!quote:
wat, je hebt niet eens de bta betaald?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo kon nu eindelijk de games redeemen.
Wel lekker hoor meteen 4 games erbij![]()
Hopelijk kan ik nog aan een BF3 key komen
Tientje in mijn gevalquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:40 schreef BurnaBoy het volgende:
Ja maar zo'n bundle kost ook maar 5 euro voor alles. Das geen geld
Lees mijn vorige berichten maar eerst terug.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wat, je hebt niet eens de bta betaald?
je kon die 4 euro niet missen?![]()
www.humblebundle.comquote:
Joh hier ook 1.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef maurisioo het volgende:
Hmm soort van voor het goede doel dus. Wel jammer dat het niet via ideal kan.
Sry, heb niet BTA gekocht omdat ik BF3 al heb... Als ik Sims3 had willen hebben had je zo mn bf3 kunnen krijgenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Joh hier ook 1.
Baal daar echt van dat het niet met iDeal kan.
Ja waren wat problemen idd. Sta je er niet meer in dan? Wat is je naam?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Sry, heb niet BTA gekocht omdat ik BF3 al heb... Als ik Sims3 had willen hebben had je zo mn bf3 kunnen krijgen. Overigens had ik jou nou nog op steam? Met dat hele dubbele account gedoe wss wat mis gegaan
.
Als je je Paypal account koppelt aan je bankrekening halen ze het automatisch van je bankrekening af, dus je hoeft er niet eerst geld op te zetten.quote:
Ik ga em wel kopen, en BF3 heb ik al. Dus die mag je van mij hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo kon nu eindelijk de games redeemen.
Wel lekker hoor meteen 4 games erbij![]()
Hopelijk kan ik nog aan een BF3 key komen
Oh echtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:51 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik ga em wel kopen, en BF3 heb ik al. Dus die mag je van mij hebben
Wat koop jij nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:51 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik ga em wel kopen, en BF3 heb ik al. Dus die mag je van mij hebben
Welkomquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:55 schreef Morgen- het volgende:
Hallo iedereen, ik ben nieuw op Steam, mijn accountnaam is Ankyou. Als er hier iemand is die ook Dota 2 wil spelen, misschien wel samen met mij, dan hoor ik het graag
Mij teveel moeite.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:40 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Als je je Paypal account koppelt aan je bankrekening halen ze het automatisch van je bankrekening af, dus je hoeft er niet eerst geld op te zetten.
Wat biedt je voor MEquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Mij teveel moeite.
Ik houd me wel aanbevolen voor als iemand nog BF3 of ME over heeft ofzo
Ik speel Dota 2quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:55 schreef Morgen- het volgende:
Hallo iedereen, ik ben nieuw op Steam, mijn accountnaam is Ankyou. Als er hier iemand is die ook Dota 2 wil spelen, misschien wel samen met mij, dan hoor ik het graag
Toegevoegdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:09 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Dus, hoe werkt dat als je eerst 1$ hebt betaalt en als je daarna de rest wil betalen
[..]
Ik speel Dota 2Mijn steamnaam is hetzelfde als m'n !FOK naam.
Werkt dat net zoals steam?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:12 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik heb nog een origin copy, als je daar belangstelling voor hebt.
Ziet er vreemd uit, en zou absoluut niks voor mij zijn, aangezien ik mijn muizen met de zogenaamde 'claw grip' vasthoud.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik speel met een G5.
Maar deze ziet er wel gelikt uit: http://www.techeblog.com/(...)-your-hand-perfectly
V.
oke coolquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja, gewoon activeren via de client en downloaden.
Voor zover mijn logica gaat, zou ik denken dat het allemaal via dezelfde servers gaat? Geen idee alleen hoor, wilde gok.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Weet iemand trouwens of je multiplayer games die je speelt via Steam ook samen kan doen met mensen die hem via Origin spelen?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Weet iemand trouwens of je multiplayer games die je speelt via Steam ook samen kan doen met mensen die hem via Origin spelen?
Natuurlijk... Het is niet dat het een totaal ander platform is (zoals bijv. een console).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:17 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Voor zover mijn logica gaat, zou ik denken dat het allemaal via dezelfde servers gaat? Geen idee alleen hoor, wilde gok.
Ik zou Crysis 2 wel willen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef maurisioo het volgende:
Wie wil:
Dead Space Origin Key
Burnout Paradise: The Ultimate Box Origin Key
Crysis 2 Maximum Edition Origin Key
Dead Space 3 Origin Key
Mirror's Edge Origin Key
Als iemand btw nog MoH over heeft, wil ik die graag.
Nee dank, ik heb wel nog een MoH origin key over.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef maurisioo het volgende:
Wie wil:
Dead Space Origin Key
Burnout Paradise: The Ultimate Box Origin Key
Crysis 2 Maximum Edition Origin Key
Dead Space 3 Origin Key
Mirror's Edge Origin Key
Als iemand btw nog MoH over heeft, wil ik die graag.
Je kunt van mij (gratis) ME krijgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef maurisioo het volgende:
Iemand een code van MoH ruilen tegen een ander spel wat er in die bundle zit? Wil namelijk tegen iemand anders kunnen spelen. De rest van de games (m.u.v. bf3) ga ik toch niet spelen.
Welkom. Heb DOTA2 wel (op de een of andere manier opgedoken in mijn lijst), maar verwacht niet het binnen afzienbare tijd te gaan spelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:55 schreef Morgen- het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welkom. Heb DOTA2 wel (op de een of andere manier opgedoken in mijn lijst), maar verwacht niet het binnen afzienbare tijd te gaan spelen.
V.
Eikol idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:43 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ha, wat een klootzak die TS:
http://forums.gameaxis.com/showthread.php?p=23154953
Tja genoeg mensen die de humble bundles verneuken door zulke acties. Dit gebeurt bij alle bundles zo'n een beetje.quote:
graagquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:35 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Nee dank, ik heb wel nog een MoH origin key over.
Ik speelde -toen CoD4 nog werkte op mijn computer- via Steam tegen een hoop mensen die geen Steam hadden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Niet doen, de opvolger (Airland Battle) is 20 maal beter (speel het dagelijks).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef Frutsel het volgende:
Wargame: European Escalation voor $9,99 bij GOG
Bron
kent iemand dat spel?
Waarom zou dat niet werkenquote:
Ik heb het niet over niet werken. Ik kaart even aan wat hier gebeurtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet werkenJe activeert hem toch op Origin, en dan kan iemand anders hem toch niet gebruiken? What's the problem?
Dan zouden ze alle spellen dezelfde code moeten geven voor de hele bundel.
V.
Dank! Thomas was alone wou ik nog een keer proberenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:40 schreef JimmyJames het volgende:
De weekly biedt ook een mooie selectie games voor een schappelijke prijs: https://www.humblebundle.com/weekly
Jammer dat ik al 3/5 van de games heb.
ik zou stiekem de ultimate c&c collectie ook best aardig vinden als bonusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Dead Space 2, Dragon Age: Origins Ultimate Edition, Mass Effect, Mass Effect 2, Crysis 3,Medal of Honor: Warfighter, Dragon Age II, The Secret World, Kingdoms of Amalur or Syndicate worden genoemd als potentiele bonusgames.
Bonusgames? waarvan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Dead Space 2, Dragon Age: Origins Ultimate Edition, Mass Effect, Mass Effect 2, Crysis 3,Medal of Honor: Warfighter, Dragon Age II, The Secret World, Kingdoms of Amalur or Syndicate worden genoemd als potentiele bonusgames.
elke humble bundle deal tot nu toe heeft na de eerste week een of meerdere bonus games gekregen..quote:
? nee...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:57 schreef Young_David het volgende:
Ow? is dat die deal van boven de 25,- ofzo?
Krijg je ze erbij als je de bundle koopt voordat de bonusgames er zijn, of moet je wachten tot de bonusgames er zijn om ze te kunnen krijgen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
elke humble bundle deal tot nu toe heeft na de eerste week een of meerdere bonus games gekregen..
gaar trouwens dat BF3 een browser plugin nodig heeft.. ik wil die troep niet...
Dat is dus wat ik niet meer weet, ik koop eigenlijk altijd de BTA (Beat the Average) omdat ik dan zeker alles krijgquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef Morgen- het volgende:
ze erbij als je de bundle koopt voordat de bonusgames er zijn, of moet je wachten tot de bonusgames er zijn om ze te kunnen krijgen?
IIRC krijg je ze sowieso als je voor de bonusgames de bundel hebt gekocht, ongeacht of je meer dan het gemiddelde hebt betaald.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
? nee...
het is volgens mij wel zo dat je meer dan gemiddeld moet betalen (nu iets van $5) om die extra games te krijgen volgens mij.. (maar weet dit niet 100% zeker meer)
Je krijgt ze sowieso, of je het nu koopt of pas nadat de bonusgames bekend zijn gemaakt. Enige is wel dat als je het pas doet nadat de bonusgames bekend zijn je meer dan het gemiddelde moet betalen om de bonusgames te krijgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Krijg je ze erbij als je de bundle koopt voordat de bonusgames er zijn, of moet je wachten tot de bonusgames er zijn om ze te kunnen krijgen?
Ah oke, is duidelijk, bedanktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
IIRC krijg je ze sowieso als je voor de bonusgames de bundel hebt gekocht, ongeacht of je meer dan het gemiddelde hebt betaald.
[..]
Je krijgt ze sowieso, of je het nu koopt of pas nadat de bonusgames bekend zijn gemaakt. Enige is wel dat als je het pas doet nadat de bonusgames bekend zijn je meer dan het gemiddelde moet betalen om de bonusgames te krijgen.
Went vanzelf. Vind het zelf wel prettig voor het bijhouden van mijn stats en zo. Hoef ik niet eerst de hele game te draaien. Je kunt zelfs je loadout buiten het spel regelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef mschol het volgende:
gaar trouwens dat BF3 een browser plugin nodig heeft.. ik wil die troep niet...
Vind het wel irritant dat het uren lijkt te duren voor de game opstart, zit echt minutenlang naar m'n browser te staren voor ik eindelijk eens in de server zit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Went vanzelf. Vind het zelf wel prettig voor het bijhouden van mijn stats en zo. Hoef ik niet eerst de hele game te draaien. Je kunt zelfs je loadout buiten het spel regelen.
V.
Lijkt me iets te hoog gegrepen.. Een geflopte game zoals syndicate lijkt me een stuk waarschijnlijker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou stiekem de ultimate c&c collectie ook best aardig vinden als bonus
als we puur naar waarde kijken: C&C pakket is 20 euro.. Battlefield 3, DS3 zijn ook 20 euro... dus qua prijs is het helemaal niet onmogelijk... Alice Madness returns is ook een aardige om te krijgenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Lijkt me iets te hoog gegrepen.. Een geflopte game zoals syndicate lijkt me een stuk waarschijnlijker.
Ja, maar da's de laadtijd van de game. Hij staat bij mij op ssd en dan nog duurt het even...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind het wel irritant dat het uren lijkt te duren voor de game opstart, zit echt minutenlang naar m'n browser te staren voor ik eindelijk eens in de server zit.
(ik moet echt eens een SSD regelen)
Beter. Weg met die troep.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Microsoft killing Games for Windows Live store on August 22nd
Bij mij viel het ook wel mee, gelukkig geen enorm verneukte savegames oid, wel problemen gehad om DLC te installeren, lukte me pas na een volledige herinstallatie van m'n PC...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:59 schreef mschol het volgende:
nooit echt problemen gehad voor zover ik mij kan herinneren met GFWL
Zelfs piratengames hadden het... (oa Max Payne 3 en Test Drive: Ferrari Legends).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:59 schreef mschol het volgende:
Heb je hem nog? Ben wel geinteresseerd....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je kunt van mij (gratis) ME krijgen.
V.
Amnesia: The Dark Descent right? Hel van een gamequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Die amnesia nog nooit gedaan. Is dat erg?
dat ze het hadden boeit geen ene fuck, ik heb er geen problemen mee gehad, dat is veel belangrijker...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Zelfs piratengames hadden het... (oa Max Payne 3 en Test Drive: Ferrari Legends).
Ik twijfel nog steedsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Als iemand die over heeft dan houdt ik mij aanbevolen.
Spelen! Helemaal doodgeschrokken, tientallen keren. Maar echt de moeite waard!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steedsHeb hem heel lang geleden in de sale gekocht als gift, niet wetende of ik 'm ooit zou durven spelen. En daar ligtie nog. Ik twijfel nog steeds.
Ik vond Dead Space 2 al iets te eng. En BioShock.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:37 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Spelen! Helemaal doodgeschrokken, tientallen keren. Maar echt de moeite waard!
Bioshock niet gekocht vanwege dat, GTA4 gekocht maar uiteindelijk gepirateerde versie van gespeeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Beter. Weg met die troep.
Ik baal ook echt dat ik dat moet gebruiken voor bijvoorbeeld Bioshock 2 en GTA IV.
Hopelijk komt er nu wat beters, maar dat moet wel aangezien er iemand van Steam daar komt.
Pure aids is het.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:59 schreef mschol het volgende:
Je bent gehackt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ik naar Steampowered ga is alles ineens in het Tsjechischwat?
weeral een kutspel dat ik nietmeer hoef te spelen thxquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Papers please uitgespeeld. En aan het einde van de rit word ik geëxecuteerd..
Glory to Arstotzka!
Er zijn 20 verschillende eindes bij Papers, Pleasequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
weeral een kutspel dat ik nietmeer hoef te spelen thx
Best grappig spel hoor!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
weeral een kutspel dat ik nietmeer hoef te spelen thx
Jawoor. Check je messageboxquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Heb je hem nog? Ben wel geinteresseerd....
Spoilers verdommequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Papers please uitgespeeld. En aan het einde van de rit word ik geëxecuteerd..
Glory to Arstotzka!
quote:
Zoals ClapClap al zei, er zijn 20 verschillende eindes. 19 nog niet gespoiled dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:33 schreef Verbal het volgende:
Idd, weinig behoefte om de boel nu nog te gaan spelen
V.
Nou en? Ik vind het leuker om er zelf achter te komen, het is gewoon sneu dat er 1 of andere pipo het stoer vind om een einde te verklappenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Zoals ClapClap al zei, er zijn 20 verschillende eindes. 19 nog niet gespoiled dus
Ditquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:47 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nou en? Ik vind het leuker om er zelf achter te komen, het is gewoon sneu dat er 1 of andere pipo het stoer vind om een einde te verklappen
Ik hoop voor je dat de mensen het blijven spelen. Had het een paar maanden geleden weer geprobeerd en toen was er bijna geen potje te vindenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:16 schreef VelitoX het volgende:
De multiplayer van MoH (via humblebundle) is nog best vermakelijk, voelt beetje aan als Battlefield Bad Company 2 met veel kleinere maps. Ben dr in ieder geval aardig goed in tot nu toe.
Naah, het is gewoon kort vermaak, ik ga het niet structureel spelen....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de mensen het blijven spelen. Had het een paar maanden geleden weer geprobeerd en toen was er bijna geen potje te vinden
Aangezien er 1 miljoen + mensen die Bundle hebben gekocht, is het zeer waarschijnlijk dat er deze dagen mensen spelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef maurisioo het volgende:
Ik vind het ook erg meevallen. Had altijd verwacht dat het een waardeloos spel was. Maar hoop toch wel dat er meer mensen dit blijven spelen nu.
ik zou niet weten waarom niet, je hebt immers een koopovereenkomst gesloten voor die bepaalde prijs?quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:44 schreef Morgen- het volgende:
Stel nou dat ik die Origin Bundle via uitgestelde bankbetaling heb gekocht voor $4.82, en nu is die prijs met $0.01 omhoog gegaan, krijg ik dan nog steeds Battlefield 3 en Sims 3? Of niet meer?
Ik had geen geld op Paypal en moest overschrijven via giro...quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom niet, je hebt immers een koopovereenkomst gesloten voor die bepaalde prijs?
maar waarom een uitgestelde bankbetaling en niet gewoon PayPal en direct betalen?
Het lijkt mij ook wel leuk om wat vrienden te hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:39 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Lijkt me wel leuk om wat vrienden te hebben
Dus wat is het?quote:No Combat, No Puzzles: Gone Home is a nonviolent and puzzle-free experience, inviting you to play at your own pace without getting attacked, stuck, or frustrated. This house wants you to explore it.
Geweeeeeldig spelquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo straks eindelijk een keer BF3 spelen.
Ben wel benieuwd.
Ik heb Spelunky ook, maar net de tutorial afgerond. Verder nog niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:39 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Zijn er hier mensen die Spelunky doen? Lijkt me wel leuk om wat vrienden te hebben om daily challenges mee te vergelijken. Zelf ben ik pas een paar keer bij de jungle gekomen (een keer bijna tot de icecaves maar toen gooide mijn unlocked character een bom op mij) Mijn steamnaam is hetzelfde als deze.
Point and click game. Oplossen van een mysterie enzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/app/232430/
[..]
Dus wat is het?
Mee eens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Van mij mogen ze de premium van BF3 in de humble bundle droppen als extra.
¤35,- vind ik net een beetje teveel voor een paar extra maps.
Dat is 25 euro te veel.quote:
Hoe snel is jouw internetquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck man het nadeel is wel dat het downloaden echt lang kan duren.
Pfff wil BF3 spelen, maar moet eerst 1,5 uur wachten voordat het spel binnen is![]()
Mijn max is 3.1MB/s als ik iets van Steam downloadquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoe langzaam zal je bedoelen![]()
![]()
Download nu met 4MB/sec
Dat is bij mij ook bij Steam.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Mijn max is 3.1MB/s als ik iets van Steam downloadDan is die van mij wel heel slecht
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:30 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook bij Steam.
Daarom laat ik het meeste ook geïnstalleerd staan. Want telkens alles weer opnieuw downloaden kost echt teveel tijd.
tis even wennen idd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff ben echt slecht in BF3.
Komt ook omdat ik echt niet overweg kan met muis en toetsenbord.
volgens mij begin 2de weekquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Wanneer zouden die extras komen van de bundle?
Het is ZO veel meer dan dat en elke cent waard.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:
ik ken gone home niet, dus daar kan ik niet echt wat over zeggen, het cijfer van to the moon is hooguit twijfelachtig, maarja: verschillende mensen, verschillende meningen...quote:
Pff, ik koop voor 40 Mb/s bij KPN en krijg maar 7 Mb/s omdat ik 2 km van de wijkcentrale aflig. Kan maximaal met 1.3 MB/s downloaden met Steam. Klote ADSL2...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef Morgen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed genoeg denk je?
Kan daarna ook nog dacht ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:28 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Moet je trouwens voor die bonus games van tevoren al hoger dan het gemiddelde hebben betaald? Of kan dat daarna nog?
kan daarna ook nog..quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:28 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Moet je trouwens voor die bonus games van tevoren al hoger dan het gemiddelde hebben betaald? Of kan dat daarna nog?
Heel veel EA games van Steam kan je gewoon activeren op Originquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:21 schreef mschol het volgende:
burnout is geweldig spel, ik heb mijn steam versie (die ik al een hele tijd heb) gewoon geactiveerd op origin
Klopt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heel veel EA games van Steam kan je gewoon activeren op Origin
Same, ik vermijd alle spoilers/lets plays, tot ie voor 50% in de sale komt dan koop ik um pas.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:04 schreef JimmyJames het volgende:
Gone Home lijkt me behoorlijk vet.
hmm ik dacht dat ik ze had op steam.. maar niet dus..quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Klopt.
Zo had ik Dead Space 1 en 2 op Origin geactiveerd met die Steam key.
Voor zover ik weet krijg je alleen bij UPC en Ziggo een even hoge snelheid als dat ze beloven. Bij de elke provider moet je het volgens mij omrekenen aangezien de snelheid die zijn laten zien in MBit/s en niet in Megabyte/s. Dat laatste is dus de werkelijke snelheid, en is dus wat ik krijg eigenlijk maar 3.75 Mb/squote:Op zondag 18 augustus 2013 23:15 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Pff, ik koop voor 40 Mb/s bij KPN en krijg maar 7 Mb/s omdat ik 2 km van de wijkcentrale aflig. Kan maximaal met 1.3 MB/s downloaden met Steam. Klote ADSL2...
Ik snap ook niet dat er nog steeds mensen zijn die DSL nemen, terwijl kabel bewezen vele malen sneller is, en gewoon de beloofde snelheid waarmaakt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:15 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Pff, ik koop voor 40 Mb/s bij KPN en krijg maar 7 Mb/s omdat ik 2 km van de wijkcentrale aflig. Kan maximaal met 1.3 MB/s downloaden met Steam. Klote ADSL2...
ook UPC en ziggo adverteren met Mbitquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet krijg je alleen bij UPC en Ziggo een even hoge snelheid als dat ze beloven. Bij de andere providers moet je het volgens mij omrekenen aangezien de snelheid die zijn laten zien in MBit/s en niet in Megabyte/s. Dat laatste is dus de werkelijke snelheid, en is dus wat ik krijg eigenlijk maar 3.75 Mb/s![]()
Toch laat Steam wel anders zien bij mij [ afbeelding ]
Zie editquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ook UPC en ziggo adverteren met Mbit
Omdat kabel niet in elke woonsituatie handig is, ik heb zelf VDSL2 en haal netjes 52/5 en heb niets te klagen dus. KPN is ook al tijden bezig om al hun grotere centrales te decentraliseren naar wijkcentrales die met glasvezel verbonden zijn, dat maakt de afstand naar 'de centrale' aanzienlijk korter tot ergens in de wijk. Daardoor halen veel meer mensen tegenwoordig de maximale snelheid wel, tenzij je in een kleine gemeente woont of ergens op het platte land.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er nog steeds mensen zijn die DSL nemen, terwijl kabel bewezen vele malen sneller is, en gewoon de beloofde snelheid waarmaakt.
Soms is glasvezel geen optie, zoals in mijn geval.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er nog steeds mensen zijn die DSL nemen, terwijl kabel bewezen vele malen sneller is, en gewoon de beloofde snelheid waarmaakt.
Ik heb het ook niet over glasvezel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:55 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Soms is glasvezel geen optie, zoals in mijn geval.
Zijn er dan woningen zonder kabel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Omdat kabel niet in elke woonsituatie handig is,
Evengoed lomp dat je dicht bij een centrale moet wonen. Ik vraag me af of ze ooit zover komen met decentraliseren dat iedereen de beloofde snelheid haalt. Sowieso is de grens eerder bereikt dan met coaxkabel, met die superdunne onafgeschermde aders in de telefoonlijn...quote:ik heb zelf VDSL2 en haal netjes 52/5 en heb niets te klagen dus. KPN is ook al tijden bezig om al hun grotere centrales te decentraliseren naar wijkcentrales die met glasvezel verbonden zijn, dat maakt de afstand naar 'de centrale' aanzienlijk korter tot ergens in de wijk. Daardoor halen veel meer mensen tegenwoordig de maximale snelheid wel, tenzij je in een kleine gemeente woont of ergens op het platte land.
DSL is telefoonlijn, kabel is televisiekabel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:56 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Oh, ik heb VDSL, dat is kabel in dit geval dan toch?
VDSL = ADSL2
Oh dus UPC en Ziggo enzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:58 schreef Bart het volgende:
[..]
DSL is telefoonlijn, kabel is televisiekabel.
quote:
Om hier nog even op terug te komen, voor degenen die geïnteresseerd zijn wat er allemaal in de DLC voor BF3 zit. Dat is dus veel meer dan een paar maps...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee hoor, staat daar los vanquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:59 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Maar word je snelheid dan niet langzamer als men tv kijkt?sorry ik weet hier niet veel over
Ik wil ook UPCquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:59 schreef Bart het volgende:
Heb UPC 120Mbit, download mijn steamgames gewoon met 13,8MB/s of zo, werkt prima.
Vast wel, je hebt toch tv neem ik aan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:00 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dan moet ik echt informeren of ik kabel kan krijgen
GAM / [PC - Battlefield 3] #112 De BOF blijft leegquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen, voor degenen die geïnteresseerd zijn wat er allemaal in de DLC voor BF3 zit. Dat is dus veel meer dan een paar maps...
http://www.ign.com/wikis/battlefield-3/DLC_%26_Expansions
En anders kun je altijd vragen in het FOK! BF3-topic wat men ervan vindt
V.
Digitenne maar ik kijk geen tv meer, ik game lieverquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Vast wel, je hebt toch tv neem ik aan?
Ah okequote:Op maandag 19 augustus 2013 10:03 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Digitenne maar ik kijk geen tv meer, ik game liever
itv pakt ongeveer 2mbit van je inkomende lijn. True storyquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:59 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Maar word je snelheid dan niet langzamer als men tv kijkt?sorry ik weet hier niet veel over
Kan dat? Woon je in niemandsland dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:06 schreef Morgen- het volgende:
Nou, het blijkt dus dat ik geen kabel kan krijgen op mijn adresik heb het snelste wat ik kan krijgen hier
Ik heb ook Ziggo, maar zoveel verschilt het toch niet met UPC? Standaard abo zit 6 euro verschil tussen bij de duurste optie en dan heb je of sneller internet of iets meer zenders afhankelijk van de providerquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wil ook UPCDaar kon je gewoon een pakketje omhoog en dan had je meer zenders én hogere snelheid. Zit nu in Ziggo-gebied, en bij Ziggo moet ik voor alleen wat hogere snelheid meteen een tientje meer betalen. Met meer zenders erbij meteen in totaal 25 euro duurder
Dus dat doe ik niet.
V.
Rotterdam Lombardijenquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan dat? Woon je in niemandsland dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat of Ziggo (of de kabelboer hiervoor) nooit een kabel naar je huis heeft getrokken, of het is een foutje in hun database. In ieder geval raad ik je toch aan om te bellen met ziggoquote:
Een ervaring van 50 minuten, geen replay value, geen gameplay. Verhaal is interessant als je een 15-jarig meisje bent dat in haar puberfase zit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:04 schreef JimmyJames het volgende:
Gone Home lijkt me behoorlijk vet.
UPC doet de kabel in Rotterdamquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik denk dat of Ziggo (of de kabelboer hiervoor) nooit een kabel naar je huis heeft getrokken, of het is een foutje in hun database. In ieder geval raad ik je toch aan om te bellen met ziggo
quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:52 schreef Morgen- het volgende:
Wow. Painkiller Redemption is (Niet lezen als je dit spel nog wilt spelen)Painkiller is dan ook een spel dat alleen leuk is als je constant 700 miljoen miljard keer dezelfde vijanden wilt afknallen. Elke Painkiller game is hetzelfde. Je zit op locatie x en je krijgt 304290349023402349 vijanden die je moet afknallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat ik het weet, ik ga die andere dan ook niet aanschaffenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Painkiller is dan ook een spel dat alleen leuk is als je constant 700 miljoen miljard keer dezelfde vijanden wilt afknallen. Elke Painkiller game is hetzelfde. Je zit op locatie x en je krijgt 304290349023402349 vijanden die je moet afknallen.
dan bel je UPCquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een ervaring van 50 minuten, geen replay value, geen gameplay. Verhaal is interessant als je een 15-jarig meisje bent dat in haar puberfase zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |