abonnement Unibet Coolblue
pi_130090593
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:59 schreef Altron het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk :+

Heb het maar 2x gebruikt , wist niet eens dat dat toen kon....* Altron is paypalnoob
Als ik ies voor 4 euro koop schrijft hij netjes gewoon 4 euro van rekening af :) ik gebruik paypal wel veel, vooral bij aankopen vanuit t buitenland :9

maargoed ik heb het sowieso ook voor youtube want manager betaald alleen uit via paypal
pi_130090623
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Als ik ies voor 4 euro koop schrijft hij netjes gewoon 4 euro van rekening af :) ik gebruik paypal wel veel, vooral bij aankopen vanuit t buitenland :9

maargoed ik heb het sowieso ook voor youtube want manager betaald alleen uit via paypal
Hehe ok , ja da's handig inderdaad :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_130090643
Nouja, een vriend haalt het nu voor me, en dan betaal ik hem, das beter imo, dan helemaal paypal aanmaken, en dan 3 dagen wachten, aangezien ik giro heb :{
pi_130090872
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:03 schreef Morgen- het volgende:
Nouja, een vriend haalt het nu voor me, en dan betaal ik hem, das beter imo, dan helemaal paypal aanmaken, en dan 3 dagen wachten, aangezien ik giro heb :{
Als je hem nu alvast aanvraagt hoef je bij een volgende keer niet meer iemand anders hulp te vragen :)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_130090999
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:12 schreef Poit het volgende:

[..]

Als je hem nu alvast aanvraagt hoef je bij een volgende keer niet meer iemand anders hulp te vragen :)
Al gedaan ja :P maar voor nu is dit handiger :)
pi_130091898
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Als ik ies voor 4 euro koop schrijft hij netjes gewoon 4 euro van rekening af :) ik gebruik paypal wel veel, vooral bij aankopen vanuit t buitenland :9

maargoed ik heb het sowieso ook voor youtube want manager betaald alleen uit via paypal
Het is jammer dat veel Nederlandse webwinkels geen paypal ondersteuning hebben. Vind het prettiger dan ideal en zeker als het om grote bedragen gaat.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_130092815
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:45 schreef Tain het volgende:

[..]

Het is jammer dat veel Nederlandse webwinkels geen paypal ondersteuning hebben. Vind het prettiger dan ideal en zeker als het om grote bedragen gaat.
Vind het wel fijn ja dat winkels niet direct bij m'n betaalgegevens kunnen, dat dat allemaal met Paypal als tussenlaag gaat...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_130093358
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

NEE!
RUSTIG JIJ!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_130093437
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Vind het wel fijn ja dat winkels niet direct bij m'n betaalgegevens kunnen, dat dat allemaal met Paypal als tussenlaag gaat...
Dit idd en dat Paypal standaard verzekerd is. Ideal is gewoon klote als je spullen niet geleverd worden of dat de shop failliet gaat.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_130093769
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:30 schreef Tain het volgende:

[..]

Dit idd en dat Paypal standaard verzekerd is. Ideal is gewoon klote als je spullen niet geleverd worden of dat de shop failliet gaat.
Daarom heb ik PP ook nog eens aan m'n CC gekoppeld :P Dubbele verzekering voor het gewin!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_130094137
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  Redactie Games donderdag 15 augustus 2013 @ 13:53:00 #62
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_130094224
O+
.....Kennedy
pi_130099307
quote:
:D echt geen idee hoe die eerste dude erop kwam om didn't read LOL te posten, maar ben blij dat het goed is opgepakt door de FOK!meute
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Redactie Games donderdag 15 augustus 2013 @ 16:48:47 #65
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_130100547
Probeer je een blog te schrijven, krijg je zulke reacties. Dacht eerst: oh jeez. Daarna dacht ik, ohja dis fok :D
.....Kennedy
pi_130100801
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:48 schreef Wessiej het volgende:
Probeer je een blog te schrijven, krijg je zulke reacties. Dacht eerst: oh jeez. Daarna dacht ik, ohja dis fok :D
't is de charme he :D
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_130122256
ik moet wel lachen om die gifjes :@
pi_130122891
Goedemorgen,

Effe een vraagje... ik ga morgen op vakantie.
En dan net als elk jaar stof ik m'n DSi weer even af en gooi ik m'n r4 kaartje weer vol met games.

Zijn er nog boeiende spellen uitgekomen voor de DS het laatste jaar , die ik echt MOET spelen ? :)

Maakt me geen reet uit wat voor soort game het is , heb een zeer brede smaak wat dat betreft.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_130122938
Nee, door de R4-gebruikers ligt die markt stil
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130123194
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef Altron het volgende:
Goedemorgen,

Effe een vraagje... ik ga morgen op vakantie.
En dan net als elk jaar stof ik m'n DSi weer even af en gooi ik m'n r4 kaartje weer vol met games.

Zijn er nog boeiende spellen uitgekomen voor de DS het laatste jaar , die ik echt MOET spelen ? :)

Maakt me geen reet uit wat voor soort game het is , heb een zeer brede smaak wat dat betreft.
Port van Chrono Trigger en Tetris.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_130123407
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:15 schreef Pheno het volgende:
Nee, door de R4-gebruikers ligt die markt stil
Grappig dat je dat zeg ;)

Heb zelf namelijk aardig wat originele spellen gekocht toen ik de DSi gekocht heb , dus aan mij hebben ze al genoeg verdiend.
Aangezien ik hem eigenlijk alleen nog maar op vakantie gebruik heb ik een r4 kaartje gekocht :)

Als iedereen zoveel geld aan games zou uitgeven als mij , dan zou er geen ene ontwikkelaar/uitgever meer omvallen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:25 schreef Poit het volgende:

[..]

Port van Chrono Trigger en Tetris.
Thanks Poit
- Djehoetie / Jehuty -
pi_130123498
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:34 schreef Altron het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zeg ;)

Funny because it's true. Als iedereen maar denkt dat ze na drie spellen genoeg bijdrage hebben geleverd dan valt er genoeg om. En genoeg mensen die geen reet hebben uitgegeven, maar vinden dat alles gratis moet zijn. Tja, dan bakken de uitgevers niets meer voor het apparaat.

Het is jammer dat mensen zo denken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130123618
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Funny because it's true. Als iedereen maar denkt dat ze na drie spellen genoeg bijdrage hebben geleverd dan valt er genoeg om. En genoeg mensen die geen reet hebben uitgegeven, maar vinden dat alles gratis moet zijn. Tja, dan bakken de uitgevers niets meer voor het apparaat.

Het is jammer dat mensen zo denken.
Er worden minder games voor oude DS gemaakt omdat de meeste zich nu richten op de 3DS ... net alsof er geen games voor PS1 meer worden gemaakt omdat mensen die ook gingen kopieren, het wordt niet meer ondersteund omdat de console gewoon oud is.
pi_130123654
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Er worden minder games voor oude DS gemaakt omdat de meeste zich nu richten op de 3DS ... net alsof er geen games voor PS1 meer worden gemaakt omdat mensen die ook gingen kopieren, het wordt niet meer ondersteund omdat de console gewoon oud is.
Nu ja, maar de DS heeft al jaren problemen qua games. Net als PSP na die hack :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130123703
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef Altron het volgende:
Goedemorgen,

Effe een vraagje... ik ga morgen op vakantie.
En dan net als elk jaar stof ik m'n DSi weer even af en gooi ik m'n r4 kaartje weer vol met games.

Zijn er nog boeiende spellen uitgekomen voor de DS het laatste jaar , die ik echt MOET spelen ? :)

Maakt me geen reet uit wat voor soort game het is , heb een zeer brede smaak wat dat betreft.
Ik speel zelf altijd op vakantie de nieuwe Lego games, alhoewel ik nog steeds de eerste star wars en batman echt het beste vind _O_ ik heb altijd tetris erop staan want dat verveeld nooit :9 ik speel meestal ook NSMB, mario kart en andere mario games.

Ik vind dinner dash ook erg grappig, dan moet je mensen tafeltje geven, order opnemen, etne bedienen etc en dat gaat dan steeds sneller en dam moet je zorgen dat klanten tevreden blijven etc. Ik vind het wel grappig _O- mario & donkey kong march of the mini's vind ik ook tof, soort lemmings! en natuurlijk alle professor laytons en zelda O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')