ja er is veel te doen over dat NiN en Slayer tegenover elkaar staanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:22 schreef tong80 het volgende:
Disclosure is niks voor mij. Dit is mijn dansmuziek.
Spelen gelijkertijd. Dus mijn keuze had ik wel geweten. Helaas had ik dan Slayer moeten missen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Volgende week heb ik weer een 4km loop. Ik ben nu een stuk beter voorbereid dan in april. Dus nu gaat het zonder tussenstop helemaal lukken, als er geen bijzonderheden plaats vinden..![]()
Ik heb nu sinds 2 maanden via het werk wekelijks training, dat bevalt goed.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja er is veel te doen over dat NiN en Slayer tegenover elkaar staan
Ik wist het.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou gewoon voor Slayer hebben gekozen
neem dan Lowlandsquote:
Zoals één van mijn vrienden zei, zo zouden de Beatles geklonken hebben als ze nu nog muziek maakten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef tong80 het volgende:
Lennon meets psychadelica meets gitaren.
Fucking greatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zoals één van mijn vrienden zei, zo zouden de Beatles geklonken hebben als ze nu nog muziek maakten.
ik vind het geen uitgesproken muziek, maar ik kom alleen maar liefhebbers of absolute haters tegen van ze. Moet wel goed zijn dusquote:
ik moet mijn moeder nog even zeggen dat ze eens hier naar moet luisterenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zoals één van mijn vrienden zei, zo zouden de Beatles geklonken hebben als ze nu nog muziek maakten.
dat heb ik live gezien in Paradiso, fabelachtig. De show ook. Maar naar het schijnt spelen ze niks van het vorige albumquote:
Je kunt niet alleen naar harde shit gaan kijken. Dit is gewoon geweldig in het genrequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik live gezien in Paradiso, fabelachtig. De show ook. Maar naar het schijnt spelen ze niks van het vorige album
ik mis hem nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |