Een held bij leven, en een icoon na zijn overlijden.quote:
Michael Jackson zou ook vandaag jarig zijn geweest (54 zo uit het hoofd)quote:
quote:
Jammer dat hij de laatste jaren als een seniele oude kermisatractie overal heen is gesleept.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een held bij leven, en een icoon na zijn overlijden.
Tenenkrommend idd. 'Beau, lieve Bweau, ja wjeau.'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat hij de laatste jaren als een seniele oude kermisatractie overal heen is gesleept.
volgend jaar gewoon standaard alleen Ajax, PSV en AZ afvaardigen. Dat lijkt me voldoendequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef tong80 het volgende:
Wat ook erg is, is het Nederlandse voetbal in europa.
Toch goeiemorgen.
Ik kan het niet meer volgen Rubber. Ze worden ingelood, uitgeschakeld heropgevoed en nog veel meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgend jaar gewoon standaard alleen Ajax, PSV en AZ afvaardigen. Dat lijkt me voldoende
Alleen Ajax, PSV en AZ zijn door. Die spelen eigenlijk al jaren standaard de poulefase als enige. Dus laten we alleen die ploegen sturenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer volgen Rubber. Ze worden ingelood, uitgeschakeld heropgevoed en nog veel meer.
Praat me bij.
tot morgen tongquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ben weg voor vandaag Rubber. Keep je de halve zool alive ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |