quote:Oranje-doelman Vorm: 'Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona'
Opmerkelijke uitspraken van doelman Michel Vorm die vanavond met Oranje aantreedt in een oefenduel met Portugal. In een interview met ThePostOnline.nl stelt de huidige goalie van Swansea dat hij goed genoeg is om Víctor Valdés op te volgen bij Barcelona.
Valdés vertrekt na dit seizoen bij de Catalanen en Vorm zou kandidaat zijn hem op te volgen.
'Als ik de verhalen mag geloven dan volgt Barcelona mij wel', zegt Vorm. 'Of ik er goed genoeg voor ben? Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona. Zulke clubs gaan niet over één nacht ijs en zullen nooit een speler aantrekken die één goede wedstrijd speelt. Als dat soort clubs je volgt, dan denk ik dat je goed genoeg bent.'
Vorm: 'Wanneer je het goed doet in de Premier League dan weet je dat clubs je gaan volgen. Maar ik heb aan het begin van het seizoen bijgetekend in Swansea, omdat ik denk dat er heel veel toekomst in deze club zit. Ik hoef dan ook zeker niet weg, maar als er ooit een club als FC Barcelona komt, dan kan ik natuurlijk geen nee zeggen.'
Minder resoluut is Vorm over zijn positie bij het Nederlands elftal, waar hij vanavond tegen Portugal de voorkeur geniet van bondscoach Louis van Gaal.
'De positie onder de lat van Oranje ligt nog open, er is op dit moment geen vaste eerste keeper. We willen allemaal graag in de goal staan. Stekelenburg, Vermeer, Krul en ik zitten er al wat langer bij, maar ook Cillessen en misschien Jeroen Zoet sluiten aan. Er is in ieder geval genoeg om voor te vechten', aldus Vorm.
Owja, even copy paste voor dalijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vergeet JR-Style-93 onder je post te zetten.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
Lens had eigenlijk naar RC Lens moeten gaan.
Al zal hij de post nu toch terugzien in zijn Sherlock.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, even copy paste voor dalijk.
Mooi stadionquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
Enige indrukwekkende aan Lens is z'n baard tbhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
Rustig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIMA
pics van je hondquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net 30 rondjes met hond om een tafeltje gelopen, en dat vond ik alsnog interessanter dan zo'n oefeninterland.
Doen ze normaal als ze voor staan door Manichegod.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef -Ciske- het volgende:
Oh wacht, het gemiep om kaarten begint, Portugal staat achter
Tsjaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef TLC het volgende:
Dat is toch mooi het verschil van Oranje met de Belgen ; wij hebben Stroetmann
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Strootman is winst al bijna zeker.
Dat krijg je als je posts gecensureerd worden.quote:
Baas.quote:
okéquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat Portugal dit niet serieus neemt en maar op 40% speelt
Godverdomme 'n lieve hondquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van het tafeltje in kwestie kon ik geen foto vinden helaas.
[ afbeelding ]
Nederland staat met 1-0 voor.
Wie heb je daar begraven?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de reactie erop niet. Tja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat krijg je als je posts gecensureerd worden.
Mooie hondquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie hont.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie hond.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
leuke hontquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het tafeltje vanzelfsprekend. Ik kon niet voor niks geen foto vinden/maken
Da's inderdaad niet handig. Nu weet iedereen alsnog dat daar de legendarische goal van Iniesta staat.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid zand te zien; Jan Boskamp.
Mooi plaatje.quote:
*Geweldigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geweldige overzicht heeft de Stroot altijd
JR-Style-93
wat een cutiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens Johannes lijk ik op Wilfred Genee met baardgroei. Zelf zie ik mij als een Hugo Boss model.quote:
Ik was al bang dat je deze grap een keer niet zou maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef Caland het volgende:
Hey ik zag Kluivert op de bank zitten. Als Nederland verliest laat Louis hem de spelersbus naar het hotel rijden.
Die boodschap is bij Strootman iig aangekomen.
Hoi Mark van B.quote:
Dit was geen kool.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen
[ afbeelding ]
hij had ook een grap kunnen maken met massaverkrachtingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je deze grap een keer niet zou maken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Johannes lijk ik op Wilfred Genee met baardgroei. Zelf zie ik mij als een Hugo Boss model.
Als Portugal niet scoort wint Nederland
Die kans laat ik mij niet ontgaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je deze grap een keer niet zou maken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Strootman een goeie speler.
quote:
Nee hoor met mij erbij nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Ironisch het volgende:
Gemiddelde leeftijd in dit topic is lager dan de gemiddelde leeftijd van de PSV selectie.
Eensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:02 schreef Tyron het volgende:
BMI lijkt op JeBroer (de rapper) maar dan zwart.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat hij erin zat
Ironisch eigenlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Ironisch het volgende:
Gemiddelde leeftijd in dit topic is lager dan de gemiddelde leeftijd van de PSV selectie.
Op zich wel apart dat hij voorover valt als die gozer schiet... wat wilde hij daarmee bereikenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
De imponerende blik van De Vrij zorgde er voor dat deze bal naast ging.
Die spreekt niet eens vloeiend Nederlands.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef ZaZoe het volgende:
Spreekt de Stroot ondertussen al vloeiend Italiaans?
Tuurlijk, hij is niet voor niets een goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef ZaZoe het volgende:
Spreekt de Stroot ondertussen al vloeiend Italiaans?
Duitsland ook lachwekkend, en Brazilie toont weer aan hoe goed Zwitserland echt isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Liechtenstein-uit, altijd lastig.
Spreken is sowieso lastig voor hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die spreekt niet eens vloeiend Nederlands.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat Martins Indi is geboren in Portugal?
Voor meer leuke feitjes kunnen jullie altijd GGMM DM'en.
Even de wekker zetten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
TV GIDS
21:00Oefeninterland: Portugal - Nederland
23:20Hart van Nederland - Late editie
23:30Piets weerbericht
23:35Nabeschouwing: Portugal - Nederland
23:55Verslaafd aan verzamelen
00:55Nachtmagazine
07:10Mijn huis is het mooist
08:10Tommy Teleshopping
iddquote:
Ik wacht op nachtmagazine.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
TV GIDS
21:00Oefeninterland: Portugal - Nederland
23:20Hart van Nederland - Late editie
23:30Piets weerbericht
23:35Nabeschouwing: Portugal - Nederland
23:55Verslaafd aan verzamelen
00:55Nachtmagazine
07:10Mijn huis is het mooist
08:10Tommy Teleshopping
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
is toch heerlijk manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:05 schreef Mavcovic het volgende:
schwalbe Robben in eigen 16 hahahaha
Goeie post.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Nederland tegen Spanje had gescoord in 2010 zoals Strootman net deed dan waren ze wereld kampioen.
[ afbeelding ]
Ze kijkt wel boos.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Haha ik loop hier met een meisje dan denken ze dat ik hetero ben"
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:05 schreef Onnoman het volgende:
zo'n interland wedstrijd is eigenlijk best kansloos
gohquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:05 schreef Onnoman het volgende:
zo'n vriendschappelijke wedstrijd is eigenlijk best kansloos
Random postquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Blind verdient een 9/10 tot nu toe.
quote:
Over 8 jaar komt ie terug uit Italië en dan is ie het Nederlands helemaal kwijtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die spreekt niet eens vloeiend Nederlands.
hahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals jullie in dit plaatje kunnen zien is Robben tweetalig opgevoed.
Daar doen enkel Russen aan mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In z'n vrije tijd doet ie aan snelwandelen.
hmm 7.2/10quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
2010 beldequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Uit beeld.quote:
en dionne?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Blind verdient een 9/10 tot nu toe.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
Mijn TT in de SC was ooit, toen het pasen was.
'Robben doet niet aan Pasen'.
xD
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
xD
xD xDquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
xD
0,1/10quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
xD
Nee.quote:
Dionne de Graaf 10/10. Stax is gewoon niks met die rare stem. Als die de mond open doet, zetten ze in China de prullenbak buiten.quote:
haha lol xdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
xD
Timecops is wel een goeie RTL7 film.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Damme heeft opnieuw de wereld gered. Op naar Timecops. Houden jullie mij hier wel ge-updated ?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dionne de Graaf 10/10. Stax is gewoon niks met die rare stem. Als die de mond open doet, zetten ze in China de prullenbak buiten.
Waar denk je dat ik het kijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Timecops is wel een goeie RTL7 film.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik het kijk?
Portugal ligt naast Spanje. Ik hoop dat de Nederlandse spelers de overtocht goed doorstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |