quote:Oranje-doelman Vorm: 'Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona'
Opmerkelijke uitspraken van doelman Michel Vorm die vanavond met Oranje aantreedt in een oefenduel met Portugal. In een interview met ThePostOnline.nl stelt de huidige goalie van Swansea dat hij goed genoeg is om Víctor Valdés op te volgen bij Barcelona.
Valdés vertrekt na dit seizoen bij de Catalanen en Vorm zou kandidaat zijn hem op te volgen.
'Als ik de verhalen mag geloven dan volgt Barcelona mij wel', zegt Vorm. 'Of ik er goed genoeg voor ben? Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona. Zulke clubs gaan niet over één nacht ijs en zullen nooit een speler aantrekken die één goede wedstrijd speelt. Als dat soort clubs je volgt, dan denk ik dat je goed genoeg bent.'
Vorm: 'Wanneer je het goed doet in de Premier League dan weet je dat clubs je gaan volgen. Maar ik heb aan het begin van het seizoen bijgetekend in Swansea, omdat ik denk dat er heel veel toekomst in deze club zit. Ik hoef dan ook zeker niet weg, maar als er ooit een club als FC Barcelona komt, dan kan ik natuurlijk geen nee zeggen.'
Minder resoluut is Vorm over zijn positie bij het Nederlands elftal, waar hij vanavond tegen Portugal de voorkeur geniet van bondscoach Louis van Gaal.
'De positie onder de lat van Oranje ligt nog open, er is op dit moment geen vaste eerste keeper. We willen allemaal graag in de goal staan. Stekelenburg, Vermeer, Krul en ik zitten er al wat langer bij, maar ook Cillessen en misschien Jeroen Zoet sluiten aan. Er is in ieder geval genoeg om voor te vechten', aldus Vorm.
twitter:InfonadaSports twitterde op woensdag 14-08-2013 om 21:24:33Statvergelijker Ronaldo vs. Verhaegh: Verhaegh scoorde al 1 keer tegen FC Dordrecht. Ronaldo moet zijn eerste tegen FC Dordrecht nog maken. reageer retweet
lolquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
Robben uitgefloten. Die zal zo wel weer staan te janken voor de camera.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
twitter:InfonadaSports twitterde op woensdag 14-08-2013 om 21:24:33Statvergelijker Ronaldo vs. Verhaegh: Verhaegh scoorde al 1 keer tegen FC Dordrecht. Ronaldo moet zijn eerste tegen FC Dordrecht nog maken. reageer retweet
BV Veendam, Haarlem, RBC dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Ronaldo is bijna net zo kopsterk als ik.
wow je naam is Kopsterk lolquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Lol komen er ook kleuters op dit topic ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Guanabana het volgende:
ik ben 12 en vrouw, waarom fluiten ze? (nee serieuze vraag)
Ze mogen sommige spelers niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Kleuters kunnen nog niet komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lol komen er ook kleuters op dit topic ?
quote:
Bleh vuvuzela's kutdingen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef Zipportal het volgende:
http://vuvuzela-time.co.uk/www.fok.nl
Oude tijden
Ik kijk alleen Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze mogen sommige spelers niet.
Sinds wanneer kijk jij voetbal trouwens?
Kraak jij je hersenen liever aan de vraag hoeveel minuten de bitterballen in het vet moeten zitten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:39 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kraak jij je hersenen liever aan de vraag hoeveel minuten de bitterballen in het vet moeten zitten.
heyquote:
Verklaart.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Nederlands Elftal.
quote:
Kan Heracles even bijkomenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:41 schreef hafcfan het volgende:
Wat een nutteloze kut pots weer. Hier gaat straks dus de eredivisie weer een week voor stilliggen![]()
.
Klopt, soms. Als ik zin heb in vrouwonvriendelijke opmerkingenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verklaart.
Maar zelfs dan heb ik je volgens mij niet vaak hier gezien.
Atletiek in Moskou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jouw posts zijn een tikkeltje random.
Combobreaker.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klopt, soms. Als ik zin heb in vrouwonvriendelijke opmerkingen
Terug naar de keuken dan maar weer hè?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klopt, soms. Als ik zin heb in vrouwonvriendelijke opmerkingen
Kunnen we ook eens een Alba gifje zien?quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we ook eens een Alba gifje zien?
Uh, okéquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit is niet het K&vdB topic he?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen Johannes V.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik merk dat je een obsessie hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
Die nummer 10 leverde de bal direct maar even in toen hij zag dat Blind tegenover hem stond.
En dat is braaf.
Wij kijken ook hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
Die nummer 10 leverde de bal direct maar even in toen hij zag dat Blind tegenover hem stond.
En dat is braaf.
Doe rustig aan, de voorbeschouwing is net bezig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef BoefB2 het volgende:
Zijn ze al begonnen?
Zit in het buitenland met ipad maar die livestream werkt nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom keept Vorm?Die heeft geen helmpje op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Waarom keept Vorm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ja weet ik, maar gisteren gingen ze daar losquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hier is dat begonnen dat Alba gedoe
Waarom keept Vorm?Omdat hij in vorm is hihihihahaahiahiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is rust bij Denemarken - Polen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je niet ging kijken.
Jouw mening verandert ook per 2 minuten he?
Waarom keept Vorm?Je had het bij je geitenmelkgrap moeten houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom keept Vorm?jouw gevoel voor humor niet iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
okquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe rustig aan, de voorbeschouwing is net bezig.
Valencia - PSV.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hier is dat begonnen dat Alba gedoe
Dat zegt weer genoeg over deze wedstrijd danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar gisteren gingen ze daar losZo saai was het.
Ga zo door en je bent nog lang niet jarigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat hij in vorm is hihihihahaahiahi
Het was een serieuze vraag.. maar ik wist dat die grap zou komen dus dacht ik dan maak ik hem zelf.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had het bij je geitenmelkgrap moeten houden.
Die is dus heel spannend, Jessica nog niet gespot.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zegt weer genoeg over deze wedstrijd dan
Ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
Ik dacht dat die tweet over Verhaegh niets met deze wedstrijd te maken had. Maar hij speelt dus echt?
Toen Sliske in de laatste week van zijn hoofdtrainerschap bij PSV zat. The time flies.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valencia - PSV.
Legendarische wedstrijd.
Elke keer als Valencia scoorde kwam er een nieuw topic.
Kom straatvechten dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga zo door en je bent nog lang niet jarig
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valencia - PSV.
Legendarische wedstrijd.
Elke keer als Valencia scoorde kwam er een nieuw topic.
Ik plaats geen onzintweets, dus ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
Ik dacht dat die tweet over Verhaegh niets met deze wedstrijd te maken had. Maar hij speelt dus echt?
Feyenoorders spelen geen ballen over de grond, dat vinden ze eng.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
over de grond jongens, al die lange ballen zijn 95% balverlies
Was net na die mooie pot tegen Twente, die ik 90 minuten in het stadion heb aanschouwdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen Sliske in de laatste week van zijn hoofdtrainerschap bij PSV zat. The time flies.
mooie tijdenquote:
Bakkalli is een Nederlander iddquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Jammer dat Bakkali geblesseerd is anders kon Ronaldo zien wie zijn plek bij Real komt inpikken
Ja want Bakkali is een Nederlander.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Jammer dat Bakkali geblesseerd is anders kon Ronaldo zien wie zijn plek bij Real komt inpikken
Kijkt Ronaldo naar België - Frankrijk dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ja mocro,m aar snel voor NL laten spelen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bakkalli is een Nederlander idd
AAAAAAHquote:
Ach, gelukkig hebben wij Afellay.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja mocro,m aar snel voor NL laten spelen!
Mocro,s moeten terug naar Turkijequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja mocro,m aar snel voor NL laten spelen!
Misschien kan BansheeBoy ons meer vertellen over hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hebben wij Afellay.
Oh wacht.
Waar speelt die eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hebben wij Afellay.
Oh wacht.
ikweethetooknietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom heeft onze keeper geen kort geel broekje aan
Barcelonaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar speelt die eigenlijk?
Dries heeft hem in bruikleen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom heeft onze keeper geen kort geel broekje aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barca B ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef Chai het volgende:
Wat heeft van Gaal toch een lelijke vissenkop.
Waarom heb jij Justin Bieber als ui.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan BansheeBoy ons meer vertellen over hem.
Ik vind het juist een Papegaaiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef Chai het volgende:
Wat heeft van Gaal toch een lelijke vissenkop.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zarayda Groenhart bokst tegen verkrachting
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-verkrachting.dhtmlZaraydaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domme kut is dat.
Barca B. Wordt denk ik topscorer in de segunda ligaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
beetje de toivonen van barca dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Barca B. Wordt denk ik topscorer in de segunda liga
quote:
Beetje de Atouba van barca dusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
beetje de toivonen van barca dus.
Word jij nooit omhelsd om je werk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom gaat iedereen naar hem toe hij doet toch gewoon zn werk ?
Ja, als speelt Afellay daar niet omdat hij z'n contract niet wil verlengen maar omdat hij er geen reet van kan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
beetje de toivonen van barca dus.
veel meerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootgod is nu 21 miljoen waard.
waardeloze speler he?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman?
JR-Style, zeg het maar.
of nietquote:
Als ik iets af krijg gaat het hele gebouw niet naar me toe om me te zoenen en te omhelsen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Word jij nooit omhelsd om je werk?
Wanneer heeft Portugal er ooit gestaan op een wk? Behalve tegen nl doet t verder niets.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:52 schreef hafcfan het volgende:
Dat Portugal boeit dit ook geen ene kanker he.En op het WK staan ze er weer.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als ik iets af krijg gaat het hele gebouw niet naar me toe om me te zoenen en te omhelsen.
Hoezo, alsof?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
BMI kijkt altijd uit z'n ogen alsof hij het IQ van een dweil heeft.
Heeft hij ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
fluit maar afquote:
Niets mis mee, daarom konden wij m voor 20M verkopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waardeloos niet maar wel overrated
Presten gewoon altijd netjes hoor. EK ook halve finale verloren met pingels.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef baaart het volgende:
[..]
Wanneer heeft Portugal er ooit gestaan op een wk? Behalve tegen nl doet t verder niets.
En bij Stefan de Vrij moet je altijd aan Pietertje denken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
De seksuele spanning tussen jou en je hond is ook een stuk interessanter dan voetbal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net 30 rondjes met hond om een tafeltje gelopen, en dat vond ik alsnog interessanter dan zo'n oefeninterland.
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net 30 rondjes met hond om een tafeltje gelopen, en dat vond ik alsnog interessanter dan zo'n oefeninterland.
Kan niet. Is profvoetbal, daar zijn geen homo's.quote:
Ga niet proberen grappig te doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef speknek het volgende:
WE ZIJN DE BESTE VAN NEDERLAND WE ZIJN DE BESTE VAN PORTUGAL WE ZIJN eh dat was het wel zo'n beetje.
wereldkampioenschap kampioen?quote:
En de goeiste keeperquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef speknek het volgende:
WE ZIJN DE BESTE VAN NEDERLAND WE ZIJN DE BESTE VAN PORTUGAL WE ZIJN eh dat was het wel zo'n beetje.
Gelukkig is ie weg bij PSVquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef SaferSephy het volgende:
Lens is ook maar een armzalige voetballer eigenlijk
oopsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wereldkampioenschap kampioen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ronaldo loopt Van der Wiel voorbij alsof hij er niet staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |