Het systeem is verstoord. Waarom heeft de reiziger daar niet gewoon begrip voor?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:04 schreef Ireyon het volgende:
Oke dus er is niks aan de hand. Waarom moet het dan nog een fucking uur duren voordat het probleem, niks dus, is opgelost?
Betalingsbereidheid van de reiziger ontbreekt. Waarom heeft de vervoerder daar niet gewoon begrip voor?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het systeem is verstoord. Waarom heeft de reiziger daar niet gewoon begrip voor?
Dat was gisteren ook in de tunnel van Rijswijk...Loze brandmelding door werkzaamheden, oorzaak bekend, toch heeft treinverkeer ruim 2 uur platgelegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:04 schreef Ireyon het volgende:
Oke dus er is niks aan de hand. Waarom moet het dan nog een fucking uur duren voordat het probleem, niks dus, is opgelost?
jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef Ireyon het volgende:
Ik moest gewoon van Rsd naar Ehv, even een essay inleveren. Is dat nou echt teveel gevraagd
Scannen, mailen, eins zwei Polizeiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef Ireyon het volgende:
Ik moest gewoon van Rsd naar Ehv, even een essay inleveren. Is dat nou echt teveel gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dat is gewoon de uurlijkse nachttrein. Als de reisplanner je die optie geeft dan zijn er dus geen geplande werkzaamheden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:52 schreef mschol het volgende:
voor de kenners hier:
TRV / Tilburg <-> Den haag, tot hoe laat?
lang verhaal kort: Kan ik van de NS dienstregeling uitgaan dat er morgennacht om 1:02 een trein vanuit tilburg richting Den haag vertrekt?
Hij wel weer daar..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag weer eens een gestrande trein tussen Grijpskerk en Buitenpost.
Een politievrouw die hielp is best cute, zo aan de foto te zien
http://www.112groningen.n(...)n-defecte-trein.html
Het zou een rechtstreekse trein moeten zijn, die onderweg van treinnummer verandert. En dat doet ie 2 of 3 keer. Trein gaat uiteindelijk door naar Eindhoven via Amsterdam. En spoor 6 kan niet, want spoor 6 is buiten dienst, voor zover ik weetquote:
Plaatje werkt hier helaas niet. Het was de Jules trouwens, er waren gisteren ATB meetritten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:27 schreef dennistd het volgende:
Vanavond stond in Enschede nog een voormalige motorpost (Eurailscout Jules of Jim):
Spoor 6 en 7 zijn allang weer in dienst, deze maand zijn sporen 10, 11 en 12 buiten dienst.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:08 schreef greavy het volgende:
[..]
En spoor 6 kan niet, want spoor 6 is buiten dienst, voor zover ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |