Misschien kan je dit beter in het treinentkopic (PTA) vragen, daar zullen ze je wel kunnen helpen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:31 schreef mschol het volgende:
We gaan morgen met de trein naar de efteling, het plan is zo laat mogelijk weer te vertrekken (park sluit om 0:00)
ik zie op 9292.nl dat er om 0:25 een bus naar tilburg vertrekt (ik kan mij dit ook herinneren van de vorige keer) vanaf de halte bij de efteling
Dan kom je om ~0:45 aan op Tilburg centraal en moet je via rotterdam naar den haag HS gaan.. (trein van 01:02 )
ik kan mij echter herinneren dat mij vorig jaar werd verteld dat die trein heel vaak niet rijdt of maar reed tot rotterdam, de volgende optie is dan pas rond 02:00 en dat is ons wel te laat.
Laat mijn geheugen mij in de steek of klopt dit en kunnen we beter 1 trein eerder pakken?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het afgelopen isquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:31 schreef mschol het volgende:
We gaan morgen met de trein naar de efteling, het plan is zo laat mogelijk weer te vertrekken (park sluit om 0:00)
ik zie op 9292.nl dat er om 0:25 een bus naar tilburg vertrekt (ik kan mij dit ook herinneren van de vorige keer) vanaf de halte bij de efteling
Dan kom je om ~0:45 aan op Tilburg centraal en moet je via rotterdam naar den haag HS gaan.. (trein van 01:02 )
ik kan mij echter herinneren dat mij vorig jaar werd verteld dat die trein heel vaak niet rijdt of maar reed tot rotterdam, de volgende optie is dan pas rond 02:00 en dat is ons wel te laat.
Laat mijn geheugen mij in de steek of klopt dit en kunnen we beter 1 trein eerder pakken?
De bus was geen probleem, er stond een pendelbus klaar (weliswaar met de tekst "geen dienst" ofzo, maar het was gewoon bus 304, de pendel tussen efteling en tilburg centraal)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het afgelopen isHeb dit lange tijd terug ook eens geprobeerd, in de tijd dat de BBA daar nog reed. t was een puinhoop. propvolle bus, te laat voor de trein etc...
Mja, met de komst van Aquanura zal dat wel niet minder geworden zijn. Wat dat betreft mag firma De Efteling NV ook weleens de hand in eigen boezem steken, ipv Veolia met de shit te laten zittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
De bus was geen probleem, er stond een pendelbus klaar (weliswaar met de tekst "geen dienst" ofzo, maar het was gewoon bus 304, de pendel tussen efteling en tilburg centraal)
Gewoon op tijd op centraal, om 1:02 kwam toch wel de trein naar rotterdam aan, en in rotterdam (ondanks dat de reisplanner om 23:30 zei dat we moest overstappen) hoefde we niet over te stappen en reed hij gelijk door naar den haag HS
en ja de bus was druk, maar ik verwachtte ook niets anders.
het viel mij mee hoeveel mensen met de bus terug leken te gaan...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mja, met de komst van Aquanura zal dat wel niet minder geworden zijn. Wat dat betreft mag firma De Efteling NV ook weleens de hand in eigen boezem steken, ipv Veolia met de shit te laten zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |