Ken je ook goeie Spaanstalige muziek? En zoja, heb je aanraders?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik post vrij veel in MUZ. Ik probeer ook wel veel in muziek te volgen. Samen met TV, SPT en VBL subforum waar ik vaak kom.
Is jaren dicht geweest nadat een bezoeker iemand dood had geslagen met een barkruk. Volgens mij heeft het daarna nooit meer een vergunning gekregen, maar ik hoop dat ik me vergis.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baroeg is er toch nog gewoon?
Spanje en muziek is een combinatie die je niet wil maken. Vind La Oreja de Van Gogh wel te doen, verder vooral latijns-amerikaanse muziek. La Pegatina is ook wel grappig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:04 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ken je ook goeie Spaanstalige muziek? En zoja, heb je aanraders?
Als concertzaal is het nog open zover ik weet - itt club watt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is jaren dicht geweest nadat een bezoeker iemand dood had geslagen met een barkruk. Volgens mij heeft het daarna nooit meer een vergunning gekregen, maar ik hoop dat ik me vergis.
Mijn laatste avond was een 70-80 feest vlak voor dat dat fatale incident plaatsvond.
Goed om te horen. Wel 360 graden anders dan wat het oorspronkelijk was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als concertzaal is het nog open zover ik weet - itt club watt.
wat was het vroeger?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wel 360 graden anders dan wat het oorspronkelijk was.
Veel punkrock, live-optredens en elke maand een 70's-80's party. Ben er zeker een keer of 40 geweest bij van alles en nog wat.quote:
tegenwoordig vooral metal volgens mij. Lekker obscuurquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Veel punkrock, live-optredens en elke maand een 70's-80's party. Ben er zeker een keer of 40 geweest bij van alles en nog wat.
Dat was het eigenlijk altijd al.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tegenwoordig vooral metal volgens mij. Lekker obscuur
Gracias.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje en muziek is een combinatie die je niet wil maken. Vind La Oreja de Van Gogh wel te doen, verder vooral latijns-amerikaanse muziek. La Pegatina is ook wel grappig.
Klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat was het eigenlijk altijd al.![]()
Ook mooie herinneringen aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook mooie herinneringen aan?Ook een keer zelf opgetreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook een keer zelf opgetreden.
Ik las dat je drummer in een deathmetal band was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook een keer zelf opgetreden.
Röyksopp.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van Radiohead tot Royksopp, ik ben van alle markten thuis.
Nummers met gastzangeressen zijn wel leuk, maar zo bijzonder vind ik Royksopp niet. Goldfrapp, Air vind ik fijnere chillout. The Drug is trouwens wél een tof nummer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Röyksopp.Eén van mijn favoriete bands. Helaas duurt hun nieuwe album veel te lang.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Röyksopp.Eén van mijn favoriete bands. Helaas duurt hun nieuwe album veel te lang.
Eerste 25 van mijn laatste fok! top 100quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Daar is mijn lijst dan. Een goed aantal nummers die gedaald of gestegen zijn en een enkele nieuwkomer in de lijst.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden![]()
1. Dire Straits - Brothers In Arms
2. Radiohead- Street Spirit
3. R.E.M. - Losing My Religion
4. Röyksopp - You Don't Have A Clue
5. Röyksopp - What Else Is There
6. Depeche Mode- Enjoy The Silence
7. Air- All I Need
8. Sittin on the Dock Of The Bay- Otis Redding
9. Dire Straits- Walk Of Life
10. Bob Dylan- All Along The Watchtower
Bekijk deze YouTube-video
11. Led Zeppelin- Stairway To Heaven
12. Röyksopp-Eple
13. Jimi Hendrix- All Along The Watchtower
14. Röyksopp- Only This Moment
15. Killing Joke – Love Like Blood
16. New Order- True Faith
17. Röyksopp - Happy Up Here
18. Deep Purple- Child In Time
19. Gotye - Somebody That I Used To Know
20. Air- Kelly Watch The Stars
21. The Police- Message In A Bottle
22. Talk Talk- Such An Shame
23. Ben E. King- Stand By Me
24. Yann Tiersen-La Valse D'Amélie
25. Underworld-Born Slippy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
Ik vind AIR wel oké, maar niet consistent van een hoog niveau. Goldfrapp... een paar nummers vind ik aardig, meer niet. De videoclip-versie van "Utopia" is wel fantastisch. Ze hebben nu een nieuw nummer dat daar wel een beetje aan doet denken; zeker qua zang:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nummers met gastzangeressen zijn wel leuk, maar zo bijzonder vind ik Royksopp niet. Goldfrapp, Air vind ik fijnere chillout. The Drug is trouwens wél een tof nummer.
Strict Machine, Ride a White Horsequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind AIR wel oké, maar niet consistent van een hoog niveau. Goldfrapp... een paar nummers vind ik aardig, meer niet. De videoclip-versie van "Utopia" is wel fantastisch. Ze hebben nu een nieuw nummer dat daar wel een beetje aan doet denken; zeker qua zang:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Eerste 25 van mijn laatste fok! top 100
En hoi Elfletterig. Alles goed?
Alles prima hier. En met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke top 100. Redelijk wat overeenkomstige artiesten die ik ook zou plaatsen, maar alleen met compleet andere nummers.
Van Röyksopp zou ik bijvoorbeeld kiezen voor "Remind Me", "Someone Like You", "The Girl And The Robot" en "Vision One". Daarna komen inderdaad nummers als "Only This Moment" en "You Don't Have A Clue". Hoewel ook "True To Life" dicht in de buurt komt.
Voel me bijzonder goedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles prima hier. En met jou?
Leuke top 100. Redelijk wat overeenkomstige artiesten die ik ook zou plaatsen, maar alleen met compleet andere nummers.
Van Röyksopp zou ik bijvoorbeeld kiezen voor "Remind Me", "Someone Like You", "The Girl And The Robot" en "Vision One". Daarna komen inderdaad nummers als "Only This Moment" en "You Don't Have A Clue". Hoewel ook "True To Life" dicht in de buurt komt.
Ik heb slechts één keer een Top 100 gemaakt. Dat was ironisch genoeg op 10 september 2001. De dag voordat...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voel me bijzonder goed![]()
Tja, die 5 per artiest regel heAnders hadden al die nummers er ook in gestaan. Enkele nummers waren al in eerdere top 100 lijsten van mij te bewonderen. Je moet toch kiezen, en dat wordt vaak een momentopname.
Over sommige nummers die ik nu in deze lijst van me terugzie verbaas ik me nu bijvoorbeeld:
2x Candy DulferEn ZZ-Top zo hoog
Op die dag was ik net 2 maandjes terug, na een jaar in Amerika te zijn geweest. Imagine dat ik een jaartje later was ik gegaan. Dan zat ik daar net 2 maanden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb slechts één keer een Top 100 gemaakt. Dat was ironisch genoeg op 10 september 2001. De dag voordat...
Toen stond "Imagine" van John Lennon op #2. Een dag later heb ik de lijst aangepast en "Imagine" op #1 gezet.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]Matige band.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vandaar dan ook mijn verbazing dat hij in mijn vorige top 100 stond. En zelfs nog op 41quote:
Welk nummer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vandaar dan ook mijn verbazing dat hij in mijn vorige top 100 stond. En zelfs nog op 41
39. ZZ Top- Gimme All Your Lovin'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer?
En ach, ik betrap me ook op rare keuzes. Lenka in mijn top 100
Kwam er in dit topic het respect over de baard van Plasterk en die nieuwslezer niet voor?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond hun versie van "Viva Las Vegas" wel grappig...
Ik heb het niet over respect gehad. Wat Plasterk betreft, ben ik eerder een beetje bezorgd. Hopelijk is het geen midlifecrisis.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kwam er in dit topic het respect over de baard van Plasterk en die nieuwslezer niet voor?
Dan is ZZ-top natuurlijk wel de eindbaas
Moet zo slapen. Morgen weer vroeg opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Marianne thieme bij knevel & vd brink
Boycot ze ons weer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eerste keer trouwens dat ik Karina al een hele avond niet in dit SC heb gezien.
Doet ze toch alleen bij theaterduo Specularium&Tem?quote:
Karina is te druk met plaatjes opruimen in het KvdB-topic.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vind dat dus zo'n kutprogramma.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Karina is te druk met plaatjes opruimen in het KvdB-topic.![]()
Sowieso bivakkeert een groot deel van de NWS-slowchatters daar op doordeweekse avonden tussen 23 en 00 uur.
Zijn ze eigenlijk al echt een officieel theaterduo? Of moet de try-out ook nog uitwijzen in hoeverre beide Sipmannen kunnen samenwerken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doet ze toch alleen bij theaterduo Specularium&Tem?
Tryouts zijn op geheime locatiesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn ze eigenlijk al echt een officieel theaterduo? Of moet de try-out ook nog uitwijzen in hoeverre beide Sipmannen kunnen samenwerken?
De hoogtepunten van de show worden exclusief door RTL8 (meer voor vrouwen) uitgezonden. Dat gebeurt op donderdag 29 augustus van 04:13 tot 04:16 uur.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tryouts zijn op geheime locaties
Denk dat ze op dit moment veel papierwerk aan het verzetten is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nee hoor, we zijn gewoon in het KvdB-topic aan het praten over bekkenstoten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk dat ze op dit moment veel papierwerk aan het verzetten is.
Ik als OCD'er ben helemaal over de zeik nu.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic is trouwens van plek verhuisd. Het staat ineens bij de centrale topics, helemaal onderaan de NWS-indexpagina. Ik moet er even aan wennen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |