Wil je mij ook doen dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:43 schreef Kally het volgende:
Heb ik van ellende mijn huis gedaan, waren jullie er gewoon nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je wel, had ik toch gelijk over dat het huishouden eindelijk gedaan zou worden nu.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:43 schreef Kally het volgende:
Heb ik van ellende mijn huis gedaan, waren jullie er gewoon nog
Ja, dit dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:40 schreef Specularium het volgende:
Je hebt ook nog van die mensen zoals Uccie, die zijn vrouw en kunnen het nu niet meer vinden.
Gewoon kut.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic is trouwens van plek verhuisd. Het staat ineens bij de centrale topics, helemaal onderaan de NWS-indexpagina. Ik moet er even aan wennen hoor.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je mij ook doen dan?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Het is gewoon eng. Ben je zelf niet stiekem een vrouw?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie je wel, had ik toch gelijk over dat het huishouden eindelijk gedaan zou worden nu.
Wat een inzicht in vrouwen heb ik toch ook.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is gewoon eng. Ben je zelf niet stiekem een vrouw?
Liever niet.quote:
Volgens vrouwen niet, volgens mannen wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is gewoon eng. Ben je zelf niet stiekem een vrouw?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens vrouwen niet, volgens mannen wel.
Dilemma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |