Ja, oke. Dat is logisch. Maar ik dacht er zoiets was als dat je je speler nog niet verkocht hebt bij een transfer dat je dan die speler en dus ook je geld kwijt bent. Maar goed, dat valt dus mee.quote:
506.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel mensen doen er mee? Sta nu 390ste...
Ooohhh...quote:
quote:
x2.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef DeVinger het volgende:
De mensen die op Zwolle gokte hebben wel geluk zeg, godsklere. Vijf keer winst!
Goede voorsprong opgebouwd
netjes en flink wat cash straks 1760000 voor jouquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Plek 13 in het Algemeen Klassement, lekker heur.
Voor degenen die PEC niet hebben gekozen was het geluk dat de achterhoede er nog 1 door liet anders had het nog erger geweest in het algemeen klassement.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Het was niet zo moeilijk om goedkope spelers te kiezen puur op resultaten in de voorbereiding.
http://www.peczwolle.nl/n(...)ing-seizoen-20132014
Geluk moet je natuurlijk hebben, maar toch...
PEC heeft gewoon een matige verdediging, hadden er ook 3 om de oren kunnen krijgen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor degenen die PEC niet hebben gekozen was het geluk dat de achterhoede er nog 1 door liet anders had het nog erger geweest in het algemeen klassement.
Ook veel die voor Groningen hebben gekozen, hadden imo een matige voorbereiding, het geluk dat NEC zo slecht was en Utrecht ook vrij weinig is.
Heb iets van 1.700.000 aan budget, kan ik mooi de tijd nemen om een goed team op de proppen te krijgen.
Er staat toch 900.000 aan budget bij jou? Of hoe zit dat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb iets van 1.700.000 aan budget, kan ik mooi de tijd nemen om een goed team op de proppen te krijgen.
Punten behaald per ronde x 6500 euroquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er staat toch 900.000 aan budget bij jou? Of hoe zit dat?
Moet nog worden bijgewerkt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er staat toch 900.000 aan budget bij jou? Of hoe zit dat?
Ooh dus die update komt nog ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Punten behaald per ronde x 6500 euro
Ik heb alleen Boer als keeper ingezet tegen Feyenoord & PEC.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC heeft gewoon een matige verdediging, hadden er ook 3 om de oren kunnen krijgen.
Aanvallend heb ik gewoon een paar spelers van PEC in mijn elftal opgenomen, maar gokken is te riskant. Feyenoord thuis kun je zomaar verliezen en Heracles uit ook.
Dit weekend was op PEC gokken een goede keuze als je niet veel geld in de verdediging had ingezet. Ik doe dat wel, dat is een keuze.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Boer als keeper ingezet tegen Feyenoord & PEC.
Klich en Fernandez waren mijn andere keuzes.
Komende week ga ik geen PEC verdediging en keeper inzetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit weekend was op PEC gokken een goede keuze als je niet veel geld in de verdediging had ingezet. Ik doe dat wel, dat is een keuze.
Maar ja, dat Cambuur geen tegengoal scoorde was wat jammer, want dan had de schade wel meegevallen.
Keepertje zoeken wordt lastig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende week ga ik geen PEC verdediging en keeper inzetten.
Fischer - Fernandez - Finnbo
Eikrem - Mokotjo - Klich
Van Polen - Lachman - van der Werff - Van Anholt
Begois
Waarvan alle PEC-spelers muv Mokotjo & Klich eruit gaan.
Fatsoenlijke verdediging ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keepertje zoeken wordt lastig.
Zeker als je geen geld hebt. Anders laat ik die Lachman, Schenk en Botteghin er maar in staan. En dan maar biddenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fatsoenlijke verdediging ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |