De azuurblauw, is dat die met het witte of met het donkerblauwe?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:44 schreef mcwops het volgende:
leuk, vooral de olijfolie is mijn favoriet en de azuurblauwe op uiterlijk. de vleeskleurige trekken me minder aan. Hoe groot is de olijfoliezeep en wat zijn de verzendkosten?
De olijfzeepjes wegen respectievelijk 35 gram en 31 gram. Toch zijn het redelijk grote stukken, zo'n centimeter diep, 6cm breed en 4 cm hoog. Die van 31 gram is hetzelfde, maar dan alleen door de midden gebroken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:44 schreef mcwops het volgende:
leuk, vooral de olijfolie is mijn favoriet en de azuurblauwe op uiterlijk. de vleeskleurige trekken me minder aan. Hoe groot is de olijfoliezeep en wat zijn de verzendkosten?
is het vrije harde zeep ? (hope so) die niet na paar keer gebruik uit elkaar kruimelt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De olijfzeepjes wegen respectievelijk 35 gram en 31 gram. Toch zijn het redelijk grote stukken, zo'n centimeter diep, 6cm breed en 4 cm hoog. Die van 31 gram is hetzelfde, maar dan alleen door de midden gebroken.
Het is tussen de 50 en 100 gram in totaal, de verzendkosten komen dan uit op ¤1,80.
Sodium Sheabutterate, Sodium Olivate, Sodium Cocoate, Sodium Palmate, Papaver Somniferum, Perfume.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:17 schreef gridjuh het volgende:
Ik zou graag de scrub zeep willen/mogen....maar wat zit daar precies in aangezien vriendlief voor bepaald iets allergisch is
Dat magquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:17 schreef destrovel het volgende:
Allereerst; wat ontzettend lief en gaaf!![]()
Zelf ben ik een junk voor kokos en kaneel, en zou daar wel heel graag wat van willen![]()
En als ik niet al te hebberig ben; zou ik dan ook een stukje mannenzeep mogen?
Schuimen doet olijfzeep sowieso nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:06 schreef mcwops het volgende:
[..]
is het vrije harde zeep ? (hope so) die niet na paar keer gebruik uit elkaar kruimelt?
heb echt graag een groot stuk harde zeep nodig, schuimen niet zo belangrijk dan lekker naar olijfolie ruiken
Ja klinkt stom wasverzachter :/ maar ook niet altijd even heftig...heb vorige week per ongeluk gewassen met dat....maar na 5 uur had hij veel jeuk en knalrode rug.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Waar is hij precies allergisch voor dan?
Dan kun je idd gewoon normale zeep gebruiken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ja klinkt stom wasverzachter :/ maar ook niet altijd even heftig...heb vorige week per ongeluk gewassen met dat....maar na 5 uur had hij veel jeuk en knalrode rug.
Maar gebruik weleens scrub van palmolive voor de bulten op zijn rug vandaar
Maar ik waag t er wel op met die scrub anders is tie van mij ;-)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan kun je idd gewoon normale zeep gebruiken.
(Ben zelf ook allergisch voor bepaalde wasverzachters, dus zo stom klinkt het niet voor me.)
Stuur je adresgegevens maar per pm, dan zorg ik ervoor dat ie zsm op de bus gaatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Maar ik waag t er wel op met die scrub anders is tie van mij ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Hét receptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:14 schreef brambus het volgende:
Kun je me het recept geven? Ik wil dat ook gaan maken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Natronloogquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:21 schreef brambus het volgende:
Ok, maar wat is
nou weer natronloog? Was dat niet dat spul om oude egyptenaren mee te drogen?
he das nou jammer, wil echt een groot stuk olijfzeepquote:Schuimen doet olijfzeep sowieso niet
Het is geen groot stuk zeep, meer voor kleine handjes, maar zolang je er normaal mee omgaat dan zal die niet zo snel breken.
Die azuurblauwe zeep, mocht je er nog interesse in hebben, is wel bikkelhard.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:54 schreef jpg97 het volgende:
Doe mij maar de appelzeep !
Je krijgt alleen geen verzendkosten van meDie had je toch al gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Hij's op, helaasch)
Kijk maar op deze site voor een uitgebreide uitlegquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:14 schreef brambus het volgende:
Kun je me het recept geven? Ik wil dat ook gaan maken
http://zeep.vanderleden.com/Omdat ik geen appelvorm hebquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:39 schreef Nobody2.0 het volgende:
waarom die appel niet in appelvorm?Die heb ik beide nogquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat tof dat je dat zelf maakt!
Ik ben wel benieuwd naar de zoutzeep en de wolkenzeep, heb je er daar nog van over?Kan er wel eentje maken voor je, maar het duurt wel zeker een half jaar voordat ie echt goed hard isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef mcwops het volgende:
[..]
he das nou jammer, wil echt een groot stuk olijfzeep![]()
heb je geen groot stuk/brok?![]()
en die bikeelharde azuurblauw, ruikt vast niet naar olijf
Kaleidoscopiklimax
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:54 schreef jpg97 het volgende:
Doe mij maar de appelzeep !
Je krijgt alleen geen verzendkosten van meIk heb wel wat anders voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal morgen wel een sample meegeven aan je, als het bevalt mag je de rest hebben.
Kaleidoscopiklimax
tof, goed hard hoeft ook niet zo, maar een groot stuk zeep in je hand vind ik wel fijn. en als ie maar niet snel verkruimeld.quote:Kan er wel eentje maken voor je, maar het duurt wel zeker een half jaar voordat ie echt goed hard is
De opzet binnen FHF is om dingen belangeloos voor je medefokker te doen, voor kopen is er vraag en aanbod. Porto wordt meestal wel betaald door de ontvanger (of je moet geluk hebben dat de aanbieder die ook nog voor zijn of haar rekening neemt).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:27 schreef brambus het volgende:
Ik wil wel graag een wolken en een mannenzeep kopen, hoe duur is het en hoe gaat dat met betalen enz?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef gridjuh het volgende:
Het is binnen dank je wel! Ga het vanavond gelijk testen.
Volgende week komt het goed met de verzendkosten.
Hoop dat hij het lekker vind met die scrub, als dat zo is zal ik je vanavond berichtje sturen :-)
7 stuks roze zeepquote:
Mannenzeepje is er niet meer, sorryquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:27 schreef brambus het volgende:
Ik wil wel graag een wolken en een mannenzeep kopen, hoe duur is het en hoe gaat dat met betalen enz?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef gridjuh het volgende:
Het is binnen dank je wel! Ga het vanavond gelijk testen.
Volgende week komt het goed met de verzendkosten.
Hoop dat hij het lekker vind met die scrub, als dat zo is zal ik je vanavond berichtje sturen :-)
Dat zal ik doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef Cindy1988 het volgende:
Kan je voor mij het stuk castile zeep en een scrubzeep achterhouden tot m'n loon is gestort?
Ik heb nog 3 stukken over, en wil eventueel wel meer maken (:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef gridjuh het volgende:
Het risico is aanwezig dat we wel meer willen ;-)
Heb je een berichtje gestuurdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Mag ik dan alvast je adres? Dan kan ik het inpakken.
He?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:11 schreef Burdie het volgende:
Ik dacht dat verzendkosten vragen niet mocht van de policy.
Ik ook niet. En betaal graag wat verzendkosten. Anders is voor jou ook de lol er snel af als je telkens een paar euro verzendkosten moet lappen. K denk dat Burdie een beetje in de war is met betaling voor de goederen vragen, dat is inderdaad niet de bedoeling in FHF, maar onkosten is niet meer dan redelijkquote:
Lees het topic met de FAQ maar eens door, daar staat het heel duidelijk inquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:21 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik ook niet. En betaal graag wat verzendkosten. Anders is voor jou ook de lol er snel af als je telkens een paar euro verzendkosten moet lappen. K denk dat Burdie een beetje in de war is met betaling voor de goederen vragen, dat is inderdaad niet de bedoeling in FHF, maar onkosten is niet meer dan redelijk
Ik heb ze trouwens ontvangen! Supervet!![]()
Oh, je hebt gelijk. Maar dan nog, kan er niet wakker van liggen. Zelfgemaakte zeep is niet bepaald iets wat mensen -nodig- hebben. Ik vind het wel gewoon een leuk aanbod van Radioslutquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Lees het topic met de FAQ maar eens door, daar staat het heel duidelijk in.
Heb daarstraks in de FAQ gekeken en het stond er toch echt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:21 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik ook niet. En betaal graag wat verzendkosten. Anders is voor jou ook de lol er snel af als je telkens een paar euro verzendkosten moet lappen. K denk dat Burdie een beetje in de war is met betaling voor de goederen vragen, dat is inderdaad niet de bedoeling in FHF, maar onkosten is niet meer dan redelijk
Ik heb ze trouwens ontvangen! Supervet!![]()
Laat maar weten welke zeep/zepen je wilt, en je adres in een PMquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:29 schreef Xeor het volgende:
Leuk, ik wil ook wel een stuk handgemaakte zeep
Jazeker, die heb ik nog!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef thats_meh het volgende:
Ik heb interesse in de roze zeep en in de zoutzeep. Heb je die nog?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, heb ook geen lakmoespapier om het na te kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is de Ph waarde van de zeep?
Ow dan zou ik die twee graag willen als het mag:)quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:29 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jazeker, die heb ik nog!
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, heb ook geen lakmoespapier om het na te kijken.
Hoe stel je dan zeker dat je zeep niet te basisch is?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:29 schreef RadioSlut het volgende:
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, heb ook geen lakmoespapier om het na te kijken.
Liktest en m'n eigen gevoelige huidquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe stel je dan zeker dat je zeep niet te basisch is?
Stuur maar een pm met je gegevens!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:19 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Ow dan zou ik die twee graag willen als het mag:)
Ze bied het gratis aan. Dus dat maakt dan toch niet uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe stel je dan zeker dat je zeep niet te basisch is?
Dat maakt wel uit, want als de zeep te basisch is, dan is het niet goed voor je huid, en dan zullen de mensen er ook niet echt blij mee zijn als ik die zeep weggeefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:50 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ze bied het gratis aan. Dus dat maakt dan toch niet uit.
Ik heb toch ook gevraagd wat er precies inzit omdat mijn vriend allergisch is.
Als je jezelf als test persoon hebt gebruikt is het meestal goed toch :-)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit, want als de zeep te basisch is, dan is het niet goed voor je huid, en dan zullen de mensen er ook niet echt blij mee zijn als ik die zeep weggeef![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:29 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Als je jezelf als test persoon hebt gebruikt is het meestal goed toch :-)
Hij heeft nog nergens last van dus hij is goed :-D
5 stukken roze/groene zeepquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef trovey het volgende:
Heb je nog wat over? Heb wel interesse.
Groene zeep is er niet meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef trovey het volgende:
Heb wel interesse in een stuk van elke soort(dus roze, groen, scrub, zout en kanelig) of is dat te hebberig?![]()
Als het minder moet dan hoor ik het graag.
Dan is het in ieder geval minder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Groene zeep is er niet meer.
Naja het moet zo snel mogelijk weg dus wat mij betreft mag het
Jep, dat komt voor mekaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval minder.Ik neem aan dat je het zo gaat verzenden dat het door de brievenbus heengaat? Stuur je wel even een PM voor de verdere afwerking.
![]()
Alvast bedankt.
Kan je voorlopig vooruitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef trovey het volgende:
Heb wel interesse in een stuk van elke soort(dus roze, groen, scrub, zout en kanelig) of is dat te hebberig?![]()
Als het minder moet dan hoor ik het graag.
Jep, als je goed met een zeep omgaat kun je er ongeveer een half jaar mee doenquote:
Ik zal er heel blij mee zijn, ben gek op handgemaakte zeep.quote:
Heb er zojuist met de post 2 binnengekregen en ze ruiken heerlijk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zal er heel blij mee zijn, ben gek op handgemaakte zeep.
Nou, ik heb me nog even gehaast en ze gaan vandaag nog met de post mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zal er heel blij mee zijn, ben gek op handgemaakte zeep.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Heb er zojuist met de post 2 binnengekregen en ze ruiken heerlijk!
Ik heb het geld overgemaakt, berichtje via PM met overschrijvingsbewijsje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou, ik heb me nog even gehaast en ze gaan vandaag nog met de post mee.
Alsjeblieft, veel plezier ermee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:32 schreef trovey het volgende:
Zeep is al binnen.Goed verpakt en ruiken heerlijk.
Heel erg bedankt, ik zal er met liefde gebruik van maken.
Passen perfect in mijn nieuwe zeepdoosje.
Zeepdoosjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Alsjeblieft, veel plezier ermee.
Ben wel benieuwd naar je zeepdoosje.
Wat schattigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeepdoosje
[ link | afbeelding ]
Met zeepjes, klopt ze passen er niet allemaal in maar ik kan ze dan ook niet allemaal tegelijk gebruiken.![]()
[ link | afbeelding ]
En voor 1 euro gekocht bij de Kringloop.quote:
Kringloop is sowieso geweldig voor een heleboel dingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:41 schreef trovey het volgende:
[..]
En voor 1 euro gekocht bij de Kringloop.Zeepdozen, -schaaltjes schijnen op dit moment een zeldzaamheid te zijn in een "gewone"winkel dan maar naar de Kringloop voor alternatieven.
Ik haal van alles bij de Kringloop buiten mijn ondergoed en sokken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Kringloop is sowieso geweldig voor een heleboel dingen
Ik heb van mn ex een paar weken geleden een schattig 70's koffertje gekregen waar precies genoeg spul inpast voor een weekendje weg
Huldequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik haal van alles bij de Kringloop buiten mijn ondergoed en sokken.Altijd prijs.
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:35 schreef thats_meh het volgende:
Bedankt voor de zeepjes!! Ze ruiken heerlijk
Het zou leuk zijn als je een keertje wat foto's laat zien e.d.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:50 schreef brambus het volgende:
Ik heb nu ook zeepmaak spulletjes gekocht! Morgen maar eens beginnen!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Xeor het volgende:
Zeep is binnensuper bedankt Radioslut
3 stukken scrubzeepquote:
De ingredienten van Lushzepen zijn anders dan de mijne, dus dat gaat helaas niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:52 schreef freek.etc het volgende:
Het is misschien jammer van de stukken zeep, maar je kan er het volgende mee doen.
Leuk aanbod
Jij bent ook liefquote:
Als je de mijne al had opgestuurd dan zijn die iig nog niet gearriveerd....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef RadioSlut het volgende:
Zijn er nog mensen waarvan de zepen niet zijn aangekomen?
Jij had alleen een kokoszeepje, toch?quote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je de mijne al had opgestuurd dan zijn die iig nog niet gearriveerd....
Ik had een kokoszeepje en een verras-me-maar-met-iets-zeepjequote:Op maandag 2 september 2013 17:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij had alleen een kokoszeepje, toch?
Ohjaquote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had een kokoszeepje en een verras-me-maar-met-iets-zeepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |