Klopt, en ze stonden tegelijk met twee andere redelijke acts geloof ik (kan mij ze niet meer 100% zeker herinneren. The XX toevallig?).quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef Norrage het volgende:
Maar net als Wilco vorig jaar, was het ook aan het einde van de dag of niet? Tsja, zondag gaan toch best wat mensen óf naar huis óf het festival met een feestje afsluiten. En niet met van die serieuze acts
Voorlopig vinden jullie 'de vraagprijs te hoog' en PEC gaat nóóit water bij de wijn doen voor de belangrijkste speler dus niet te snel blij worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Was het ook. Geintje natuurlijk
Sorry dat we Mokhtar bij jullie wegkapen
Ben niet blij. Vind het oprecht jammer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voorlopig vinden jullie 'de vraagprijs te hoog' en PEC gaat nóóit water bij de wijn doen voor de belangrijkste speler dus niet te snel blij worden.
Pfff. Heracles gaat de top 16 niet eens halen als ze zo doorgaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben niet blij. Vind het oprecht jammer.
Vind het leuk dat Zwolle het zo goed doet. Aan het eind van het seizoen 4 Overijsselse club in de top-6
op Best Kept Secret vielen ze me tegen in vergelijking met Lowlands wat jaren geleden, ik denk dat die maar skip.quote:
Gisteren uit gewonnen tegen Heerenveen toch? Al weet ik niet hoeveel dat tegenwoordig zegtquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pfff. Heracles gaat de top 16 niet eens halen als ze zo doorgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:19 schreef Moody het volgende:
Gisteren uit gewonnen tegen Heerenveen toch? Al weet ik niet hoeveel dat tegenwoordig zegt
En de Foo Fighters vorig jaar. Wilco kan je dan nog wel verklaren, was echt verschrikkelijk geprogrammeerd. Maar nu stond Nick Cave slechts naast the Knife, wat een volstrekt andere act is en wss niet veel fans zou wegkapen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:10 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt, en ze stonden tegelijk met twee andere redelijke acts geloof ik (kan mij ze niet meer 100% zeker herinneren. The XX toevallig?).
Ik hoor er hele slechte verhalen over, maar ik moet hem natuurlijk wel luisterenquote:
en Goat, een soort stoner band heb ik begrepenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:22 schreef Norrage het volgende:
En de Foo Fighters vorig jaar. Wilco kan je dan nog wel verklaren, was echt verschrikkelijk geprogrammeerd. Maar nu stond Nick Cave slechts naast the Knife, wat een volstrekt andere act is en wss niet veel fans zou wegkapen.
stoner? das meer wereldmuziek met veel psychedelische invloeden. Redelijk te vergelijken met The Knife. Stoner hoor ik er echt niet in terugquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:30 schreef ranja het volgende:
[..]
en Goat, een soort stoner band heb ik begrepen
ik heb het ook maar van een vriend die ze op Lowlands gezien heeftquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:32 schreef Bol_Wan het volgende:
stoner? das meer wereldmuziek met veel psychedelische invloeden. Redelijk te vergelijken met The Knife. Stoner hoor ik er echt niet in terug
Dit dus. Erg fijn live. Deed me ook denken aan The Slits qua vocalen. Inderdaad weinig stoner aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
stoner? das meer wereldmuziek met veel psychedelische invloeden. Redelijk te vergelijken met The Knife. Stoner hoor ik er echt niet in terug
Ik ben wel benieuwd naar hoe mijn 'aanrader' Theme Park is bevallenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:18 schreef Z het volgende:
Dat zegt wellicht meer over de rest van het programma dan over FF.
Ik ga voor poging 2quote:
Echt, hé! Geniaal.quote:
Top 5je hoor, misschien wel meerquote:
Alsof hier een top 5 van te maken isquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Top 5je hoor, misschien wel meer
Zeker met headphones
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof hier een top 5 van te maken isIk bedoel in een top 5 albums van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja, dit is geen One Direction he
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik denk dat het typisch muziek is die moet groeien. Ik geef het een kansquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoel in een top 5 albums van het jaarTsja, dit is geen One Direction he
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat het typisch muziek is die moet groeien. Ik geef het een kansMaar ik denk niet dat ze top 10 halen bij mij
OD overigens ook niet
Misschien plek 100 in de liedjes top 100
Ik vind de richting van Sigur Ros toch wel iets toffer dan wat die Holter doet, zonder dat ik daarbij een waardeoordeel geefIk vind Sigur Ros nou niet bepaald vergelijkbaar, maar ik snap wel ongeveer waar je heen wilt ja. Sigur Ros is misschien wat meer een bombastische versie van Julia, maar stiekem wel een erg voorspelbare versie van JuliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Daar wilde ik heen jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Sigur Ros nou niet bepaald vergelijkbaar, maar ik snap wel ongeveer waar je heen wilt ja. Sigur Ros is misschien wat meer een bombastische versie van Julia, maar stiekem wel een erg voorspelbare versie van Julia
Toen ik gister probeerde te bedenken waar Julia op lijkt, kwam ik ook helemaal nergensquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar wilde ik heen jaFijn dat je me dan toch begrijpt
Het is allebei wat sferisch inderdaad en die Julia is wat 'bescheidener'
Ik weet verder ook niet zo goed waar ze mee te vergelijken zijn. Ben er niet zo in thuis
Sigúr Ros voorspelbaar?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Sigur Ros nou niet bepaald vergelijkbaar, maar ik snap wel ongeveer waar je heen wilt ja. Sigur Ros is misschien wat meer een bombastische versie van Julia, maar stiekem wel een erg voorspelbare versie van Julia
Leuk voor 'm dat ie zo wordt geplugd door PF.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:04 schreef Z het volgende:
Jacco op PF. Leuke filmpjes. Voel ook enige trots.
Om ze als voorspelbaar te omschrijven gaat misschien wat ver maar.. Ik vind dat er toch wel een dalende lijn in hun studiowerk is. Live nog steeds een fenomeen maar moesten ze de laatste paar albums niet hebben uitgebracht (niet dat ze zo slecht zijn), het zou niet zo erg zijn. Van '99 tot '07 was toch wel hun hoogtepunt, naar mijn bescheiden mening.quote:
O, dat ben ik helemaal met je eens. Die mening mag dus wel wat minder bescheiden. Vlaming.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Om ze als voorspelbaar te omschrijven gaat misschien wat ver maar.. Ik vind dat er toch wel een dalende lijn in hun studiowerk is. Live nog steeds een fenomeen maar moesten ze de laatste paar albums niet hebben uitgebracht (niet dat ze zo slecht zijn), het zou niet zo erg zijn. Van '99 tot '07 was toch wel hun hoogtepunt, naar mijn bescheiden mening.
Zacht, hard, zacht, hard, zacht hard, climax, climax, climax. Ja sorry hoor, ik heb niks met hun en post-rock in het algemeenquote:
Niet helemaal eens. Ik denk dat ik Takk... en Valtari de beste albums vind, hoewel menigeen Valtari verfoeid. Ik zelf vind bijvoorbeeld Isjaki, Valtari en Varud toch wel zeer toffe nummersquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Om ze als voorspelbaar te omschrijven gaat misschien wat ver maar.. Ik vind dat er toch wel een dalende lijn in hun studiowerk is. Live nog steeds een fenomeen maar moesten ze de laatste paar albums niet hebben uitgebracht (niet dat ze zo slecht zijn), het zou niet zo erg zijn. Van '99 tot '07 was toch wel hun hoogtepunt, naar mijn bescheiden mening.
Hier alvast een nummer om dat helemaal te ontkrachten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zacht, hard, zacht, hard, zacht hard, climax, climax, climax. Ja sorry hoor, ik heb niks met hun en post-rock in het algemeenBehalve met Godspeed, maar die stralen net een sfeer uit die ik wel mag
Serieus? Eerste keer dat ik dat hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet helemaal eens. Ik denk dat ik Takk... en Valtari de beste albums vind, hoewel menigeen Valtari verfoeid. Ik zelf vind bijvoorbeeld Isjaki, Valtari en Varud toch wel zeer toffe nummers
Dat maakt 't juist zo cool. Dat zelfverzonnen taaltje werkt alleen maar beter als je überhaupt geen herkenning hebt in de woorden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:43 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind het wel echt pauper dat ze óf die liedjes onuitspreekbare namen geven óf geen titel geven
Eerste album ken ik het minst goed. Die jaag ik er nog wel een keer doorheen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Eerste keer dat ik dat hoorBijvoorbeeld iets als Ágætis byrjun is zo - Norrage kom er maar in - sferisch. Neemt me altijd helemaal mee, erg intens album. Standaardwerk wat mij betreft.
Ágætis Byrjunquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Eerste keer dat ik dat hoorBijvoorbeeld iets als Ágætis byrjun is zo - Norrage kom er maar in - sferisch. Neemt me altijd helemaal mee, erg intens album. Standaardwerk wat mij betreft.
Ik vind het ook echt super irritant. Thom Yorke versta ik ook geen flikker van, maar daar kan ik tenminste nog doen alsofquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:45 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat maakt 't juist zo cool. Dat zelfverzonnen taaltje werkt alleen maar beter als je überhaupt geen herkenning hebt in de woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |