Dit is de top 10 van methodmich qua beste albums ooit:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hier geen posts gezien over de Trockener Kecks.
Hehe, Bulbasaur.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Balthazar was toch een pokemon?
Valt niet tegen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:46 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, dit is het laatste nummer van Weeps dat ik hier drop. Alweer zo'n héérlijk nummertje.
Jacco Gardner en Triggerfinger vind ik dan weer niets.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet het toch wel eens zijn met het commentaar op Excelsior hier, de enige die ik er echt uit vind springen zijn Spinvis, Triggerfinger (hoewel ik daar ook niets aan vind), Jacco Gardner en misschien Daily Bread. Heel veel van al die 'brit'popshit van ze doet me echt helemaal niets.
Triggerfinger vind ik zelf ook niet boeiend, maar het lijkt niet zo op de Excelsior-eenheidsworst.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jacco Gardner en Triggerfinger vind ik dan weer niets.Johan en Daryl-Ann nog wel leuk, voor de rest heb ik niet heel veel met Excelsior omdat het zoals je al zegt teveel op elkaar lijkt. The Kik is soms ook nog wel grappig.
Nou nee, juist hoe kleiner de labels of zelfs in eigen beheer uitgegeven hoe interessanter vaak.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland met Engeland, Duitsland, Canada, VS en Zweden vergelijken is niet echt eerlijk. Daarom moet je het ook in perspectief zien en dan heeft Nederland best leuke actjes. Overigens in andere segmenten dan indie vaak interessanter dan in indie zelf.
Half mee eens ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou nee, juist hoe kleiner de labels of zelfs in eigen beheer uitgegeven hoe interessanter vaak.
Kijk maar naar Excelsior, relatief groot label met heel veel eenheidsworst al valt dat de laatste jaren iets meer mee. Maar een label als Subroutine of in het verleden Transformed Dreams en Tocado zijn veel interessanter.
Ach driekwart van de indie uit de VS leren wij nooit kennen. Wat zeg ik... 95% waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Half mee eens ja.Maar je blijft altijd achter lopen in de indie uit de 'leading' landen en tis moeilijk goed vernieuwend te zijn
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef Felagund het volgende:
, Even wat vrolijkheid. Al zullen sommigen dit weer standaardmuziek vinden.
Da's absoluut waar. En waar je het dan mee moet doen is gewoon 'leuk'. Maar lang niet altijd bijzonder.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach driekwart van de indie uit de VS leren wij nooit kennen. Wat zeg ik... 95% waarschijnlijk
Maar goed, dat geldt ook voor een hoop mensen voor de nederlandse indiebands
Dat geldt voor de meeste muziekquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's absoluut waar. En waar je het dan mee moet doen is gewoon 'leuk'. Maar lang niet altijd bijzonder.
Ik denk dat ik zeker 20 tot 30 procent leuk vind, maar nog geen procent bijzonder. Zit voor mij een groot verschil in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste muziekIk denk dat ik nog geen 1% van alle muziek leuk vind
van alle muziek ooit wereldwijd?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik zeker 20 tot 30 procent leuk vind, maar nog geen procent bijzonder. Zit voor mij een groot verschil in.
België heeft wel meer goede bandjes dan Nederland. Neem bijvoorbeeld Het Zesde Metaal. Ben ik helemaal verslaafd aan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er in België beter dan? Als ik dEUS tegenover Spinvis zet en Soulwax tegenover JXL zet scheelt dat echt niet zoveel. En verder moet Belgie het ook ebben van alle ex dEUS-leden spinoffs en derderangs bandjes.
Nederland met Engeland, Duitsland, Canada, VS en Zweden vergelijken is niet echt eerlijk. Daarom moet je het ook in perspectief zien en dan heeft Nederland best leuke actjes. Overigens in andere segmenten dan indie vaak interessanter dan in indie zelf.
Ik vind ook redelijk wat leuk, maar ook weinig bijzonder.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker 20 tot 30 procent leuk vind, maar nog geen procent bijzonder. Zit voor mij een groot verschil in.
Dan wordt het wel een stuk minder, Aziatische muziek kan ik i.h.a. minder waarderen. Afrikaanse muziek ken ik niet veel meer dan Ethiopische Jazz en Zuid-Afrikaanse muziek luister ik ook niet veel.quote:
Van professionals die er echt geld aan proberen te verdienen wel. Al is 30 wat ruim, denk dan richting de 20. Ben niet zo'n zeiker in eerste instantie, pas als het gaat om wat ik zelf op zou zetten word ik lastig.quote:
Ook leuk, noem je 1 voorbeeld van iets wat je goed vind en dat is dan representatief voor het hele land?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
België heeft wel meer goede bandjes dan Nederland. Neem bijvoorbeeld Het Zesde Metaal. Ben ik helemaal verslaafd aan.
Zou willen dat we zoiets in Nederland hadden. Niets komt in de buurt.
Ik denk dat ik een van de hoogste percentages hier ga scoren van iedereen wat dat betreft. Van Japanse folkmuziek op de koto tot Ke$ha tot underground Hip-Hop tot Doom Metal en Algerijnse volkmuziek, ik luister het allemaal wel.quote:
Oezbeekse neusfluitmuziek?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een van de hoogste percentages hier ga scoren van iedereen wat dat betreft. Van Japanse folkmuziek op de koto tot Ke$ha tot underground Hip-Hop tot Doom Metal en Algerijnse volkmuziek, ik luister het allemaal wel.
En dan moet ik nog zoveel ontdekken. Maar echt bijzonder vind ik niet zo superveel dingen nee.
Trouwens net Geogaddi herluisterd, dat is gewoon het beste BoC album, punt uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |