Sorry.. had het niet goed gelezen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:01 schreef Joyr1der het volgende:
[..]
Met mij heeft het niks te maken! Haar verleden - het misbruik en de verkrachting o.a. - hebben haar ingehaald..
wow...het leven zit altijd vol plotselinge veranderingen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:16 schreef Joyr1der het volgende:
M'n vrouw ligt inmiddels al 3 dagen op de IC. Het verleden is haar teveel geworden en ze heeft een heftige poging gedaan. Momenteel wordt ze slapende gehouden. Als m'n vrouw morgen niet reageert op de prikkeltest, dan ziet het er somber uit - eigenlijk is het dan voorbij...
quote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef Joyr1der het volgende:
Mijn vrouw is inmiddels overleden en zal morgen worden gecremeerd. Wou even de posters via deze weg op de hoogte stellen. Zij is te jong gestorven. Heb er vrede mee, maar ga een moeilijke tijd tegemoet.
jeetje wat een wending. Hopelijk heeft ze nu de rust gevonden die ze zocht en nodig had.quote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef Joyr1der het volgende:
Mijn vrouw is inmiddels overleden en zal morgen worden gecremeerd. Wou even de posters via deze weg op de hoogte stellen. Zij is te jong gestorven. Heb er vrede mee, maar ga een moeilijke tijd tegemoet.
Waarom niet? Feit is dat de conventionele methoden tot nu toe niet hebben gewerkt. Onconventioneel dan maar?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:24 schreef Joyr1der het volgende:
Denk niet dat mdma ten positieve is. Zelf hou ik er niet zo van en geloof dat m'n vrouw er ook niet zo van is.
Dat soort drugs hebben dat in het principe niet. Kijk maar eens op erowid e.d., in het verleden zijn hele positieve ervaringen opgedaan door psychologen/psychotherapeuten die clienten met mdma hebben behandeld. Daarbij moet wel aangetekend worden dat het niet verstandig is om zomaar drugs te gaan proberen, en ook bij MDMA zitten er nog wel een paar haken en ogen aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:53 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Nee. Dat soort drugs hebben juist een beangstigend effect voor een getraumatiseerd iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |