Nee. Dat soort drugs hebben juist een beangstigend effect voor een getraumatiseerd iemand.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:17 schreef Fusions het volgende:
^wat een onzin.
Misschien samen mdma doen?
Mdma therapieen in amerika doen het goed, dus goeie bgeleiding is misschien wel handigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:53 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Nee. Dat soort drugs hebben juist een beangstigend effect voor een getraumatiseerd iemand.
Een heikel puntquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:06 schreef Joyr1der het volgende:
Ze heeft al diverse therapieën gevolgd en gaat binnenkort met een nieuwe beginnen. Niettemin blijft ons seksleven een lastig eikelpunt (leuke woordspeling).
Dat was neem ik aan allemaal al bekent voordat je met haar trouwde nietwaar?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:56 schreef Joyr1der het volgende:
Mijn vrouw is getraumatiseerd door haar jeugd. Ons seksleven is kortgezegd slecht. Door vroegere gebeurtenissen kan m'n vrouw niet genieten van seks en blokkeert. Daarbij heeft ze ook vaginisme, wat ook niet echt helpt.
Bij deze wil ik graag weten of er meer mannen/jongens zijn die een relatie hebben met een getraumatiseerde vriendin en hoe hun het seksleven ervaren?
Nu ben ik wel erg nieuwsgierig wat daar stond..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef Geralt het volgende:
Watnou onnodige aanval? Het is toch gewoon zo?
Iets over een frigide kut ofzo, ik weet niet meer precies. Maargoed, ik zet het maar niet weer terug, want anders krijg ik misschien een ban of een note ofzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nu ben ik wel erg nieuwsgierig wat daar stond..
Oh noes, een note!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Iets over een frigide kut ofzo, ik weet niet meer precies. Maargoed, ik zet het maar niet weer terug, want anders krijg ik misschien een ban of een note ofzo
Nou zeg, ik wou je net een beetje proberen te helpenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:39 schreef Joyr1der het volgende:
Slotje. Dit levert niet het gewenste resultaat op. Jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |