goed hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een week geleden van mijn moeder leren haken en net een tablethoesje afgerond (zelf bedacht..) Ben dus echt een rookie en ga hier mooi inspiratie opdoen
![]()
Volgend project wordt een laptophoes van Granny squares voor de mr![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:38 schreef CREADO het volgende:
[..]
goed hoorheb je foto gemaakt van je trots
heb je een voorbeeld?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef Miii3 het volgende:
@creado 6x het gifu model (de beanie zeg maar), waarvan 4 voor kinderen en 3x het suita model (heet die zo? In ieder geval het gewone model)
heel mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:58 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn parasol is af! Ik ben er supertrots op, hij is echt heel tof:
[ link | afbeelding ]
Ik had een (erg onduidelijk) plaatje als voorbeeld. Moest wel erg improviseren hier en daar!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heel mooi
heb je dit patroon zelf bedacht?
awesomequote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:58 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn parasol is af! Ik ben er supertrots op, hij is echt heel tof:
[ link | afbeelding ]
Wat leuk!!!!!! Gefeliciteerd met je eerste haakwerkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Zoals beloofd mijn aller aller aller eerste haakwerkje![]()
[ afbeelding ]
En ik heb inmiddels de Granny Square onder de knie en 3 klaar voor een laptophoes
Dank. Er valt nog veel aan te verbeteren, ik beschouw het als een prototype, maar voor een eerste project niet slecht gelukt al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef Sandra6719 het volgende:
[..]
Wat leuk!!!!!! Gefeliciteerd met je eerste haakwerk
Ik heb er sjaals van gemaaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:48 schreef Sandra6719 het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel, ik kom een paar dagen niet en ik heb een hoop bij te lezen haha, gezellig!!!
WOW Angel wat prachtig!!!!!
Mag ik jullie hulp vragen ajb?? Ik heb een stuk of 5 knotten garen van deze in de kleuren: paars/lila, bruin/ecru, zwart/ wit en blauw/lichtblauw. Iemand enig idee wat ik hier van kan haken? Ik heb al pannenlappen gemaakt. Het is vrij dik en stug garen (haaknaald 8/10).
.
Alvast bedankt! [ afbeelding ]
Goed idee!! Mooie sjaal! Het is alleen balen dat ik van alles maar 1 kleur heb, maar ik zou de blauwe en paarse wel samen kunnen doen (geen gekke combi toch?). Hoeveel bollen heb je gebruikt per sjaal?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb er sjaals van gemaakt
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Precies!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Dank. Er valt nog veel aan te verbeteren, ik beschouw het als een prototype, maar voor een eerste p
Dat is geen gekke combi hoor, zeker als je er lange strepen in maakt, kan dat een heel leuk effect geven!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:35 schreef Sandra6719 het volgende:
[..]
Goed idee!! Mooie sjaal! Het is alleen balen dat ik van alles maar 1 kleur heb, maar ik zou de blauwe en paarse wel samen kunnen doen (geen gekke combi toch?). Hoeveel bollen heb je gebruikt per sjaal?
Ik heb er ook 2 van en ik ben er mee aan het armbreien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:48 schreef Sandra6719 het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel, ik kom een paar dagen niet en ik heb een hoop bij te lezen haha, gezellig!!!
WOW Angel wat prachtig!!!!!
Mag ik jullie hulp vragen ajb?? Ik heb een stuk of 5 knotten garen van deze in de kleuren: paars/lila, bruin/ecru, zwart/ wit en blauw/lichtblauw. Iemand enig idee wat ik hier van kan haken? Ik heb al pannenlappen gemaakt. Het is vrij dik en stug garen (haaknaald 8/10).
.
Alvast bedankt! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |