hij is leuk! komt door de oren denk ikquote:Op donderdag 5 september 2013 22:52 schreef Angelof9 het volgende:
Officieel is het een konijn! Maar ik vind het ook meer op een muis lijken.
verschrikkelijke ikke mutsquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga het haken weer oppakken! Weet iemand een leuk patroon voor een muts voor een vierjarig jongetje?
Verkopen ze die zelf ook jah? Ik was ondertussen ook al van het idee afgestapt. En daarbij bolletjes van ¤3,50 vind ik ook een beetje veel van het goede. (Zonder te weten wat het precies is)quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:49 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens mij mag je die myboshis echt niet doorverkopen. Ze verkopen ze namelijk zelf ook gebreid voor te veel geld...
Ja, je kunt een muts en kleuren en model kiezen op hun site.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Verkopen ze die zelf ook jah? Ik was ondertussen ook al van het idee afgestapt. En daarbij bolletjes van ¤3,50 vind ik ook een beetje veel van het goede. (Zonder te weten wat het precies is)
Dat zijn idd gewoon pakketten waarmee je ze zelf moet maken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, je kunt een muts en kleuren en model kiezen op hun site.
Of is dat alleen voor een pakket bedenk ik me nu?
daarom vind ik ze ook helemaal niet leuk... Je ziet er aan dat het simpel is en dan betaal je er veel te veel geld voor vind ik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat zijn idd gewoon pakketten waarmee je ze zelf moet maken.
En idd bietel, zo heel bijzonder zijn ze ook eigenlijk niet. Het is schijnbaar alleen speciaal garen en je krijgt er zo'n strijklabel bij zodat het wat echter lijkt.
Ja, hier.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:40 schreef trui het volgende:
ik kwam toevallig een grappige foto van een gehaakt vliegengordijn tegen (bij ponnekeblom) en vroeg me ineens af hoe 't met Trovey is. die is al zolang niet hier geweest (of vergis ik me). Trooooveeeyyy waar beeeen je? En is jouw vliegengordijn al af?
die zijn ook leukquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:04 schreef trui het volgende:
en wat dacht je van een muts met oorflappen, Claudia?
een drakenmuts of iets ander fantasie-achtigs?
of wat meer rechttoe rechtaan, eventueel met grote pompom bovenop.
aaah toverheks!quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Meisjes, nieuw garen bij de Wibra, van de 3 kleuren ( behalve grijs/zwart) heb ik 10 bollen per kleur, het garen heet Fenna ( zo heet mijn oudste) en kost 1.79 per bol, haken en breien het is zupermooi en zacht...........hollen naar de Wibra want ze hadden maar van elke kleur 2 pakken A 10 bollen..........niet elke wibra had ze las ik al ergens.
Amsterdam, en ik had gisteren nog 2 pakken a 10 bollen gehaald, dus nu 50 bollen van paars bruin 1 pak, en van de andere 2 felle ieder 2 pakken. de grijs/zwart vond ik niet zo mooi.quote:Op zondag 8 september 2013 11:24 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
aaah toverheks!ik vind ze geweldig, maar kon ze niet vinden bij mijn Wibra (groningen) waar heb jij ze weg? Ik ga morgen denk ik ff rondje maken langs alle wibra's hier :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |