abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130130024
We hebben het er even over gehad, maar het leek ons niet nodig. Het zou dan alleen om het wegen zijn en om mijn onzekerheid weg te nemen daarover. En dan zou ik maandag in theorie weer zo onzeker kunnen zijn.

Dus ze is nu met duidelijke instructies naar ons toe weggegaan, en we mogen de verloskundige dit weekend nog bellen als we echt twijfelen. Ze is net na iets van 3,5 uur gekomen, heeft mijn ploftiet leeggetankt, en toen nog een toetje aan de andere borst. En nu ligt ze te knorren in de kinderwagenbak, en ik durf er nu al een stuk meer op te vertrouwen dat het gewoon goed zal gaan.

en nu eerst wat slaap in gaan halen...
pi_130130278
Super laiv!! Vertrouwen krijgen is ook echt lastig, dat moet erg groeien is mijn ervaring. Maar jullie komen er wel!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130135081
Fijn Laiv! Hopelijk krijg je steeds meer vertrouwen :*

Dametjes hebben vandaag weer even samen gedronken. Gaat een stuk beter nu ze wat groter zijn. Alleen slaat de evil sister weer toe (het handje op foto linksboven en rechtsboven hoort bij de andere zus....)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Kyara op 16-08-2013 21:39:20 (even in spoiler voor lurkers) ]
pi_130135244
Laiveneertiekje wat fijn dat het nu beter gaat! De onzekerheid zal hopelijk snel verdwijnen!

Kyara wat ziet dat er enorm knus uit!! O+
pi_130135443
Kyara wat een mooie foto's! Wel een drukke bedoening voor je boezem, twee van die grote meiden, maar zo gaaf en zo bijzonder O+ lukt het met 100% bv nu trouwens?
pi_130135485
Ohhhhhh wat een bijzondere foto Kyara!!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130135852
Haha, dat handje! Wat een fantastische collage Kyara, goud waard O+
pi_130136196
Thanx!

Ik wilde het weer even samen proberen omdat ik toch nog steeds de indruk heb dat D een stuk minder uit de borst haalt dan zou kunnen. Maakt niet uit aan welke borst ze drinkt, ze moet toch bijgevoed worden. Ik heb zelf de indruk dat dat komt doordat J (en de kolf) veel krachtiger drinken dan D. En daardoor genereert zij minder vaak een tsr. En als ze tegelijk drinken dan heeft zij ook profijt van de tsr van J had ik bedacht. (snappen jullie het nog). Maar ja, dan moet ze niet gaan zitten klooien.

(of is wat ik hier schrijf complete bullshit? Want zo niet moet ik misschien toch eens de ha bellen voor een spray of zo?)
pi_130136245
Nee joh helemaal geen bullshit!! ik had altijd als ze een kant dronk dat de andere lekte! Dus je dacht heel goed!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130136246
Laiv fijn dat ze aangekomen is *O* en je onzekerheid een beetje weg is.

Kyara, wat een prachtige foto's. Welke van de 2 is dan de "evil sister"?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_130136311
D is de evil sister. Dwz, ze is wat meer op haar zus gericht qua vastgrijpen en zo. En dat is niet altijd handig....

(D dus in het blauw, J in het roze)
pi_130137629
Een wereld van verschil klinkt het laiveneertiekje. Gelukkig nu duidelijke instructies en gerustgesteld. Bizar hoe snel je lichaam van geen naar genoeg melk gaat he!

En wauw kyara. Mooi!
pi_130138136
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:01 schreef Kiwisoep het volgende:
Een wereld van verschil klinkt het laiveneertiekje. Gelukkig nu duidelijke instructies en gerustgesteld. Bizar hoe snel je lichaam van geen naar genoeg melk gaat he!

En wauw kyara. Mooi!
Ja, ik vind het heel apart. Ik had er vanmiddag zoveel spanning op dat ik toch maar een minuutje gekolfd heb. En dat leverde al 20 mL op!

De kraamverzorgster zag vanmorgen de plens melk die wegliep toen ze even losliet en riep dat ik genoeg voor een tweeling had.. :)

Ze kwam net na bijna 4 uur weer(ik begon al zenuwachtig te worden), en ze heeft een half uur liggen tanken. Het begin met tepelhoedje, als de ergste druk eraf was zonder. Ik blijf het wel wat spannend vinden, ben benieuwd hoe vannacht gaat.

Maar ze had net ook een hele flinke plas/poepluier, en dat zegt ook wel wat.

Kyara, wat een mooi plaatje!
pi_130138497
Kyara O+

Laiv, klinkt goed!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_130140185
Wow, Kyara O+ !
En Laiv ook zo goed bezig!

Hier overdag M iets vaker aan aan het leggen, ik de hoop dat hij 's nachts iets minder komt. Dat lijkt te werken. Overdag om de drie uur en 's avonds elke keer als hij wakker wordt/niet kan slapen aanleggen (en hem ook af en toe overdag wakker moeten maken). Nu komt hij uit zichzelf weer wat vaker, dus wakker maken was gister en vandaag niet meer nodig. En het lijkt te werken, de afgelopen twee nachten kwam hij maar 2 keer.

Ik vind het alleen wel lastig dat we eindelijk in een ritme van om de 4uur zaten overdag (na een fikse periode van om de 2 a 3 uur) en dat we dat nu eigenhandig om zeep heppen. Helemaal omdat het een weekje heel goed ging, overdag om de 4 uur en 's nachts 1 a 2 keer voeden.

Ik gooi het momenteel even op de 4-4,5 maanden sprong en dat het over een paar weken weer beter gaat!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_130140784
Kyara wat bijzonder toch! Waardevolle foto's O+. En wat je zegt klinkt logisch!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130140929
Mooie foto's Kyara! O+
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:40:11 #93
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130145919
Ik post hier nooit mee (want niks te zoeken :P), maar dit kon ik jullie toch niet onthouden :D

O en nu ik hier toch ben: wat een mooie foto's Kyara! En ik vind t zo knap van je!
pi_130146138
:D Marjolijntje, wat een geweldige foto van je kleine acrobaat!

O+ O+ Kyara, wat prachtig! Geweldige foto's om te hebben! En wat een leuk stelletje!

Laiveneertiekje, wat fijn dat het opgang komt en begint te lopen! :*

Fee-nix :D gave foto!

*O* Enorme kolfopbrengst voor L0t! Wat goed van je meisje ook!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:46:45 #95
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_130146176
Kyara wat tof! Hielp het?

Fee :D . Ik ben dol op fietsen maar zie mezelf dit niet doen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:42:27 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130148775
OMG, dat is wel echt té erg vind ik :X :')

Kyara _O_ _O- D is echt geweldig! :D
Oh en ik snap je gedachtengang wel trouwens :Y maar misschien dat je dan inderdaad eens kunt kijken of D beter drinkt met een oxytocinespray?

Laiv, jemig dat gaat goed zeg! Geen zorgen meer om je meisje dus ^O^ die komt er wel!
pi_130151333
Ik kom hier even spieken naar een evil sister O+
Fee, die foto :X dat is wel een bietje te ver voor mij hoor. Ze zou ook wat meer aan de veiligheid kunnen denken. Beetje krom om wel een helmpje op te zetten maar dan geen voetensteuntjes of gordeltjes.....
pi_130158493
Kyara, je meisjes _O- O+

Hier hebben we sinds n paar dagen soortgelijke capriolen :o
Het begon als grapje toen we vosje aan het spelen waren en S. (babyvosje) bij me wilde drinken. De andere vosjes wilden toen ook proeven. Ik was stomverbaasd, zeker toen ze zeiden dat er wat uit kwam en hel lekker was!
Sindsdien vraagt vooral middelste er af en toe om als zijn broertje drinkt. Meestal zeg ik dat het niet kan (van de week in de volle rijdende Efteling-trein bijvoorbeeld), maar als hij thuis weer even wil proeven dan mag dat.
Echt heel raar om hem voor het eerst sinds jaren weer "aan de borst" te hebben :D

Maar jongste laat zich de kaas dus niet van het brood eten. Hij verdedigt zijn territorium behoorlijk fanatiek _O-
.... met gevoel voor drama....
pi_130162855
Haha kersjes!
Ik denk dat ik ook een meisje heb dat graag terug aan de borst wil. Ik schreef van de week toch dat ik weer melk had? Ze vroeg gelijk of ze weer mocht drinken. Dat voelt voor mij nu niet goed, maar wie weet als de kleine er is. Er zal in elk geval wel eens een beker voor haar afgekolfd worden.
pi_130163051
Kyara O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')