SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kyara op 16-08-2013 21:39:20 (even in spoiler voor lurkers) ]

lukt het met 100% bv nu trouwens?
 lukt het met 100% bv nu trouwens?

en je onzekerheid een beetje weg is.
 en je onzekerheid een beetje weg is. 

Ja, ik vind het heel apart. Ik had er vanmiddag zoveel spanning op dat ik toch maar een minuutje gekolfd heb. En dat leverde al 20 mL op!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:01 schreef Kiwisoep het volgende:
Een wereld van verschil klinkt het laiveneertiekje. Gelukkig nu duidelijke instructies en gerustgesteld. Bizar hoe snel je lichaam van geen naar genoeg melk gaat he!
En wauw kyara. Mooi!

!
 ! 

. En wat je zegt klinkt logisch!
. En wat je zegt klinkt logisch!

Marjolijntje, wat een geweldige foto van je kleine acrobaat!
 Marjolijntje, wat een geweldige foto van je kleine acrobaat! 
  Kyara, wat prachtig! Geweldige foto's om te hebben! En wat een leuk stelletje!
 Kyara, wat prachtig! Geweldige foto's om te hebben! En wat een leuk stelletje!
 gave foto!
 gave foto! Enorme kolfopbrengst voor L0t! Wat goed van je meisje ook!
 Enorme kolfopbrengst voor L0t! Wat goed van je meisje ook!

D is echt geweldig!
  D is echt geweldig! 
 maar misschien dat je dan inderdaad eens kunt kijken of D beter drinkt met een oxytocinespray?
 maar misschien dat je dan inderdaad eens kunt kijken of D beter drinkt met een oxytocinespray? die komt er wel!
 die komt er wel!

dat is wel een bietje te ver voor mij hoor. Ze zou ook wat meer aan de veiligheid kunnen denken.  Beetje krom om wel een helmpje op te zetten maar dan geen voetensteuntjes of gordeltjes.....
  dat is wel een bietje te ver voor mij hoor. Ze zou ook wat meer aan de veiligheid kunnen denken.  Beetje krom om wel een helmpje op te zetten maar dan geen voetensteuntjes of gordeltjes.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |