Bram bijt momenteel op alles. Gewoon alles wat in z'n mond gaat gaan de kaken vol gas dicht. Lepels, handen, vingers (behalve z'n eigen natuurlijk), speen, knuffels...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:32 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is niet leuk zeg!Tandjes? Heb je dentinox meegenomen?
Leyla heeft ook wel eens gebeten maar niet zoals Bram. Het is echt niet grappig. Meneer meent dat alles wat in z'n mond gaat onwijs hard op moet gebeten worden. Maar ow jee als ik iets in z'n mond geef wat niet gepureerd is. Kauwen wilt hij absoluut niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef DaviniaHR het volgende:
bitterend, ik zie geen avatar
tico, wat onwijs naar dat Bram zo bijt! Was Leyla niet ook een bijter?
Ik vind het zo heerlijk om te voeden.Het ene moment ligt ze in de madonnahouding (waarbij haar benen op de bank liggen zomdat ze zo groot is
) supergeconcentreerd te drinken, en een moment later springt ze op om te vertellen dat bijen gele en zwarte sprepen hebben en honing maken.
![]()
En als je hem nou eerst een schijfje komkommer geeft en dan gaat voeden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leyla heeft ook wel eens gebeten maar niet zoals Bram. Het is echt niet grappig. Meneer meent dat alles wat in z'n mond gaat onwijs hard op moet gebeten worden. Maar ow jee als ik iets in z'n mond geef wat niet gepureerd is. Kauwen wilt hij absoluut niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |