Fee: Strakke planning, kleine op tijd uit bed, uitgeslapen, gegeten............... komen ze een uur later . Grrrrrrrrrrrrrr.
Wat lief dat S bad roept.

Hoe is de straf van gister afgelopen ?
Phaidra: Was bij neefje ook, is nu een lange bonenstaak En wat super de super dat hij zelfstandig brabbelend in slaap is gevallen !

Iets anders gedaan dan “normaal” ?
Zoe: Weet nu weer hoe naar dat overgeven is. Bah en sneu !

Tis een lange slanke .
Kyara: Lange voorvaders ? En oh jee, dat staat me nog te wachten dus. Ik vind het teruggeven en dankjewel zeggen al vermoeiend
DF: Sla je tandenpoets info op voor “later” hahaha
CS: Hebben jullie een poes ? En monomaan hahahah met de auto liefde Nee hier metromaan ( is dat de tegenhanger ?)
Susie: Like kringloop ! Klinkt als super aankoop. Keukentje doen hoor !
Kyara: Rotwerkje he ? pffffftttt. En als je die badstikkers koopt, komt die er nooit meer uit
SE: Beterschap voor je kleintje. Wat naar. En uhhhhhhh, wat ga je doen ? Oh gelezen: DTP spannend !
Tinu: Van nijntje ! leuk ! Ben niet bekend met overdracht ? Maar dat is overleg bij wissel van de wacht ? Dus dat ze weten wat er met welk kind is gebeurd ? En oh wat rot van de tandjes !
Hillie: Dus alles wordt op het KDV in de pc vastgelegd ? En dat kunnen de “overdrachters” dan toch ook even lezen ??? Ik ben echt een leek.
Benoemen: Lijkt me wel super hoor ! Hier is dat nog niet.
Accent: Oh nee, hier geen Rachel Hazes straks hoop ik .
Soempie: Wat klinkt dat lief ! Ijs !
Troeta: hahahahah