Dat duurt gelukkig nog een tijdje dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
+
[..]
[..]
DUN DUN DUN
[..]
[..]
Misschien is hij straks ook wel bang om auto te rijden door zijn eigen gefaal de hele tijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
+
[..]
[..]
DUN DUN DUN
[..]
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
+
[..]
[..]
DUN DUN DUN
[..]
[..]
[..]
+
[..]
[..]
DUN DUN DUN
[..]
[..]
Doei TS, maak maar een nieuw account aanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
+
[..]
[..]
DUN DUN DUN
[..]
[..]
Automaat watjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef Etsu het volgende:
Autorijden is t leukste wat er is. Automaat, cruise control, muziek op max, en gassen maar
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Doei TS, maak maar een nieuw account aan
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoop m`n rijbewijs toch wel midden april 2019 te hebben.
Mi kanki mi gado maximus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
+
[..]
[..]
DUN DUN DUN
[..]
[..]
[..]
+
[..]
[..]
DUN DUN DUN
[..]
[..]
Als Braddie een troll zou zijn zou ik dat wel geniaal vindenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:55 schreef gelepino het volgende:
Braddie is zelf al 3 keer gezakt voor iets simpels als theorie, klaagt steen en been als mensen over hem oordelen, maar doet zelf niets anders. Zorg nou eerst maar eens dat je zelf een rijbewijs haalt en oordeel dan eens over anderen. Je hebt overigens ook topics geopend over mensen die verkeerd Nederlands spreken (men i.p.v. m'n etc.), maar zelf schrijf je heel vaak dit persoon terwijl het volgens mij deze persoon moet zijn.
Dit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:55 schreef gelepino het volgende:
Braddie is zelf al 3 keer gezakt voor iets simpels als theorie, klaagt steen en been als mensen over hem oordelen, maar doet zelf niets anders. Zorg nou eerst maar eens dat je zelf een rijbewijs haalt en oordeel dan eens over anderen. Je hebt overigens ook topics geopend over mensen die verkeerd Nederlands spreken (men i.p.v. m'n etc.), maar zelf schrijf je heel vaak dit persoon terwijl het volgens mij deze persoon moet zijn.
Hoe kan je bang zijn om zelf te tanken...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef HSG het volgende:
Ik heb een keer iemand ontmoet die te bang was om zelf te tanken.
Vraag dat maar aan diegene. Ik kon mijn eigen oren niet geloven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef Floppy-disk het volgende:
[..]
Hoe kan je bang zijn om zelf te tanken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |