Klopt, maar dat had ook echt een reden, en aangezien dit persoon gewoon zegt " Ja, ik les niet, omdat ik weet dat ik het toch niet kan " vind ik dat niet echt als excuus gelden"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Was jij niet zelf pas laat begonnen met lessen omdat je het nog niet durfde?
Klopt, maar dat had ook echt een reden, en aangezien dit persoon gewoon zegt " Ja, ik les niet, omdat ik weet dat ik het toch niet kan " vind ik dat niet echt als excuus gelden"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Was jij niet zelf pas laat begonnen met lessen omdat je het nog niet durfde?
Gelukkig heeft niemand jou ooit iets gevraagd omtrent deze kwestie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had ook echt een reden, en aangezien dit persoon gewoon zegt " Ja, ik les niet, omdat ik weet dat ik het toch niet kan " vind ik dat niet echt als excuus gelden"
Met zo'n instelling kom je nergens. Niet alleen in de auto, maar vooral in de rest van je leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Ja, ik les niet, omdat ik weet dat ik het toch niet kan "
Ja, natuurlijk snap ik dat.. Maar om dan te zeggen "Ja, ik kan het niet" Zonder ooit maar 1 intake lesje/proefles gehad te hebben vind ik een beetje voorbarig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
ze vindt het idee eng, braddie, dat snap je toch zelf ook wel?
ze kan het toch ook niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk snap ik dat.. Maar om dan te zeggen "Ja, ik kan het niet" Zonder ooit maar 1 intake lesje/proefles gehad te hebben vind ik een beetje voorbarig.
Ze kan het ook niet, anders had ze geen rijlessen genomenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk snap ik dat.. Maar om dan te zeggen "Ja, ik kan het niet" Zonder ooit maar 1 intake lesje/proefles gehad te hebben vind ik een beetje voorbarig.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:26 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had ook echt een reden, en aangezien dit persoon gewoon zegt " Ja, ik les niet, omdat ik weet dat ik het toch niet kan " vind ik dat niet echt als excuus gelden"
Hoe kan ditquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind ik onzin..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ze kan het toch ook niet?
quote:
Autorijden is heerlijk ontspannendquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef Etsu het volgende:
Autorijden is t leukste wat er is. Automaat, cruise control, muziek op max, en gassen maar
ze heeft nog nooit les gehad, ze kan dus niet auto rijden. zo simpel is het.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind ik onzin..
Als je nog nooit achter het stuur van een auto hebt gezeten en je zegt al " Ik kan het niet " ja, dan ga je dat geloven, en dan kan je het inderdaad niet.
Maar, ik vind pas dat je een conclusie mag trekken als je ook daadwerkelijk een proefles hebt gehad of zo..
Iedereen moet dingen leren, toch?
Ja, dat begrijp ik nog wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ze heeft nog nooit les gehad, ze kan dus niet auto rijden. zo simpel is het.
It's a kind of magic.quote:
het is heel normaal bang te zijn als je aan iets nieuws begint.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik nog wel.
Maar dat ze die drempel niet over wilt... dat begrijp ik niet, het is toch juist heel fijn voor jezelf om nieuwe dingen te leren/te doen of zie ik dit nou verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |