Neuquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Viel dat erg op?
quote:Vanavond in Knevel & Van den Brink:
- Arabist Petra Stienen over de gewelddadige ontruiming in Egypte van de protestkampen van Morsi-aanhangers.
- Presentator Wilfred Genee over het oefenduel van Nederland tegen Portugal, de kansen van Nederland op het WK en de komst van de nieuwe zender Fox die vanaf dit jaar de eredivisie uitzendt.
- Econoom Mathijs Bouman over de nieuwe CBS- en CPB-cijfers.
Deze informatie is onder voorbehoud
Heerlijk slim ook weer van die bollequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:52 schreef tralalala het volgende:
Het zal alleen wel weer de helft van de tijd over homo's gaan, door de uitspraken van Boskamp.
Andrea Tampeloeres.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:59 schreef Specularium het volgende:
Andrea Trichopoulos over haar extreme hoofdpijnaanvallen. Een Facebookactie van haar zus zorgde voor veel ophef omdat de zorgverzekeraar de operatie van Andrea niet wilde betalen. Na overleg besloot de verzekeraar alsnog te betalen.
Hij heeft het al weer ontkend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Heerlijk slim ook weer van die bolle![]()
Als hij nou gewoon 1 seconde had nagedacht, en in de quote "Al mijn medespelers waren hartstikke gezond" ipv. 'gezond' bijvoorbeeld 'hetero' had gezegd, was er niks aan de hand geweest. Nu wordt overal in de media weer geroepen: "Jan Boskamp vindt homofilie ongezond"
Mwah, Genee die over Fox gaat praten. Zal vast niet allemaal even objectief zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft het al weer ontkend.
http://www.sporza.be/cm/s(...)r&utm_source=dlvr.it
Storm in een glas water.
Ik ben wel benieuwd naar wat de Föhn te melden heeft, immers, normaal gesproken zit hij er slechts om te presenteren, niet om zijn mening te geven.
Mensen die hun mening geven zijn zelden objectief.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, Genee die over Fox gaat praten. Zal vast niet allemaal even objectief zijn.
Ja, maar vooral omdat VI nu ook geen beelden meer mag gebruiken, verwacht ik er zeer weinig van.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die hun mening geven zijn zelden objectief.
Liever Van Halst in beeld, dan Jan met tweede beeld in handen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Liever VI zonder beeld dan Jan van Halst met beeld.
Maar die is ook vies kaal, bijna terminaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Liever VI zonder beeld dan Jan van Halst met beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een FOX bash is altijd welkom met hun ontzettende aidsreclame, maar het zal er wel niet in zitten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, Genee die over Fox gaat praten. Zal vast niet allemaal even objectief zijn.
Die komt dan als laatste hopelijk? Dan kan ik de wedstrijd eerst afkijken tenminste.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Presentator Wilfred Genee over het oefenduel van Nederland tegen Portugal, de kansen van Nederland op het WK en de komst van de nieuwe zender Fox die vanaf dit jaar de eredivisie uitzendt.
Jan is Jan, die gaat geen zelfcensuur toepassen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Heerlijk slim ook weer van die bolle![]()
Als hij nou gewoon 1 seconde had nagedacht, en in de quote "Al mijn medespelers waren hartstikke gezond" ipv. 'gezond' bijvoorbeeld 'hetero' had gezegd, was er niks aan de hand geweest. Nu wordt overal in de media weer geroepen: "Jan Boskamp vindt homofilie ongezond"
Het maakt mij niet uit wat hij zegt, maar als je geen zin hebt om een leger twitterende relnichten over je heen te krijgen is het gebruik van kwalificaties als "gezond" gewoon niet zo slim. Wij snappen wel wat hij bedoelt, maar je kan verwachten dat de media zo'n uitspraak weer uit zijn context gaat halen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jan is Jan, die gaat geen zelfcensuur toepassen.
In het wild? Zat je in de bosjes naar zijn zoontjes te gluren?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Matthijs Bouman in het wild gespot met z'n twee zoontjes.
Ga lekker buiten spelen, zijn allemaal kleine kinderen daar. Strootgod dit en dat. Nee ik pas.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
Het is nog niet afgelopen he? Die wedstrijd.
Ik volg dit topic schatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga lekker buiten spelen, zijn allemaal kleine kinderen daar. Strootgod dit en dat. Nee ik pas.
Probeer maar eens Alahu Akbar te roepen als je een daisy cutter op je kop heb gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Volgende keer gewoon carpet-bomben die sit-ins. Dan leren ze die grappen wel af.
Precies, ik ben gewoon van het oude principe: demonstraties > carpet bomben. En geen flauwekulletjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Probeer maar eens Alahu Akbar te roepen als je een daisy cutter op je kop heb gehad.
Ja hoor, waar wil je het over hebben?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee/ Eerste onderwerp is een beetje saai, dus een beetje praten hier. Mag het?
Voor mij wel. Ik sta op dit moment met 3 Albert Heijn tassen, maar kom het land niet uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Dit is voor ons allemaal niet zo rullevant.
Wat is liefde?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor, waar wil je het over hebben?
Ze hebben het nu over die wedstrijd in Egypte.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Tering, zit ik het bijna te vergeten door die aidswedstrijd.
Dat zou wel heel jammer zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Martinello het volgende:
Monique durft zeker niet meer te komen.
Slechte scheids wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over die wedstrijd in Egypte.
Die is wel harder.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over die wedstrijd in Egypte.
die is nog steeds deze humanitaire ingreep van het leger aan het vieren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Martinello het volgende:
Monique durft zeker niet meer te komen.
Ja maar dat is Frans Derks, en die houdt van mannelijk voetbal.quote:
Frans Derks had wel kekke broekjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat is Frans Derks, en die houdt van mannelijk voetbal.
Ze stond wel op een boot bij de gay pride zag ik op facebook, misschien is ze nog een beetje schor.quote:
Wilfried heeft de ziekte van Fuur, meer verf in zijn haar dan op de muur.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Wilfred heeft een iPad. Zal wel de ziekte van Hedel hebben dan?
Even 8% van gemaakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
7% voor Genee
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Hoiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Heerlijk van die mods af nu geneetje kijken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef Martinello het volgende:
Genee mengt zich in de Midden Oosten-discussie, heeft ook overal verstand van.
quote:Michiel van Zanten 1s
slaat allemaal nergens op gaat gewoon om de poen en niet om mensen dus der wapenlogie wint #kvdb
Ik ben ook geen VBL mod natuurlijk, maar dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook geen VBL mod natuurlijk, maar dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het gebookmarked.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo Corrie, die kan je in je zak steken.
Met zijn verschillige kutkop.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Crisis wat is dat? Binnenkort maar eens een gast uitnodigen. Want ik merk niks."
Die zit binnenkort bij RTL4.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Crisis wat is dat? Binnenkort maar eens een gast uitnodigen. Want ik merk niks."
nee hoor. Stem ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dan lijkt Jan van Halst ook op Fortuyn.
Freek is het ook gelukt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Nu begrijp ik waarom Genee mislukt is al conferencier. Want hij is niet grappig.
pfff, heb net gegeten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog maar een keer
[ afbeelding ]
Die is gefotoshopt toch?......quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog maar een keer
[ afbeelding ]
Eindelijk heeft de soa een gezicht gekregen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog maar een keer
[ afbeelding ]
Geweldige look. Alleen zo kun je met een magnifieke plaat van Charles Aznavour de winkel uit lopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog maar een keer
[ afbeelding ]
Dat is een probleempje. Maar ja gelukkig heb ik jullie nog.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het komt wel goed, in jezelf blijven geloven he.
Nou dat viel reuze mee dacht ik zoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Gister reageerde je je af op ons.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een probleempje. Maar ja gelukkig heb ik jullie nog.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Naarling. Zo kijk ik helemaal niet.
Die waren rullevant voor het onderwerpquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat viel reuze mee dacht ik zoAl die plaatjes
Ik las Kieft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zit Kiet nog steeds vast eigenlijk?
Helaas moeten we het hoofdpijnmeisje ook nog aanhoren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef tralalala het volgende:
Wedstrijd is afgelopen, rest van de tijd is voor Genee.
Niks tegen Jessica he? Als je aan haar komt kom je aan mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat viel reuze mee dacht ik zoAl die plaatjes
Die zit samen met zn makker Rob M.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zit Kiet nog steeds vast eigenlijk?
Ja tuurlijk jongen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Die waren rullevant voor het onderwerp
Nee de Jessicaplaatjes waren OK.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks tegen Jessica he? Als je aan haar komt kom je aan mij.
Tepeltjes zijn een no no hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar die getekende tieten van een paar maand terug konden niet.
In Nijmegen ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Wilfred naar de haararchitect geweest.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk een tiet
[ afbeelding ]
De tetters van Corrie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk een tiet
[ afbeelding ]
Oeps, heb zonet toch een tepel pic gedaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad hoor je dat Johannes.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
De tetters van Corrie.
[ afbeelding ]
*fap fap fap fap*quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
De tetters van Corrie.
[ afbeelding ]
Paardenlul. Kun je die ook tekenen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oeps, heb zonet toch een tepel pic gedaan
Beetje naar om gelijk met ziektes te schelden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
Toch weer Strootman he. Kanjer dat het is.
Ja iddquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zit nu zelfs een beetje rode gloed in lijkt wel
Erica, ben jij het?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
Toch weer Strootman he. Kanjer dat het is.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje naar om gelijk met ziektes te schelden.
Inderdaad een drogreden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Te makkelijk om je...VERSCHUILEN.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu ook even over de Boss praten
Bruce?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu ook even over de Boss praten
Uomo universale.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:36 schreef Gramulanion het volgende:
Van Gaal is wel een totaal mens.
quote:
Die hoofdredacteur is een kneus, dus dan kan nooit veel zijn idd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat hij verkeerd geciteerd is. Nieuwe Revu, dat is toch niks meer.
Wat een flikker is dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Arnold Smit moeten ze in een cel plaatsen.
Robben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Heel veel homosexuele voetballers? Welke dan?
Anthony Lulring.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
VIquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bossie in K&vdB.Ben heel benieuwd hoe dat zou zijn.
Ik kan dat soort mensen niet serieus nemen, het is net een gillend keukenwijf die bang is dat zijn mening wordt vergeten en om de 5 seconden weer moet janken.quote:
1 tot 1.5%, ik las vandaag nog in een interview met v/d Gijp dat hij én Johan D. allebei 0 homo-voetballers konden opnoemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Vandaar dat ik het zo vreemd vond dat Genee zei: Heel veel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
1 tot 1.5%, ik las vandaag nog in een interview met v/d Gijp dat hij én Johan D. allebei 0 homo-voetballers konden opnoemen.
Tijdens het gesprek met Renskequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:43 schreef Travel. het volgende:
Misschien krijgt ze het zo wel live?
Is hij er vanavond?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens het gesprek met Renske
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens het gesprek met Renske
Hoorde ik het toch goed. Klonk mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |