Wat een wartaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef A.Jensen het volgende:
Alsof mensen (die uberhaupt voetbal kijken) zitten te wachten op jou mening..
[ afbeelding ]
Ik kan heel aardig zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waarom doen jullie allemaal zo neerslachtig
hun zijn ook mensen
love the ones who love you
deeltjesversneller
zo is het meidquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kan heel aardig zijn
Maar als je mij kwetst
Berg je dan maar
(C) ceviche
Jouquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef A.Jensen het volgende:
Alsof mensen (die uberhaupt voetbal kijken) zitten te wachten op jou mening..
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik wens dat mensen weer vriendelijk zijn tegen elkaar, elkaar helpen, en minder roddelen over elkaar. En dat zieke mensen genezen, en dat kinderen zonder familie worden geadopteerd. Ik weet dat 90% van de Fok!ers het niet zullen doen, maar quote mijn post als je het hier mee eens bent!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waarom doen jullie allemaal zo neerslachtig
hun zijn ook mensen
love the ones who love you
deeltjesversneller
gedeelt. respectquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wens dat mensen weer vriendelijk zijn tegen elkaar, elkaar helpen, en minder roddelen over elkaar. En dat zieke mensen genezen, en dat kinderen zonder familie worden geadopteerd. Ik weet dat 90% van de Fok!ers het niet zullen doen, maar quote mijn post als je het hier mee eens bent!
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wens dat mensen weer vriendelijk zijn tegen elkaar, elkaar helpen, en minder roddelen over elkaar. En dat zieke mensen genezen, en dat kinderen zonder familie worden geadopteerd. Ik weet dat 90% van de Fok!ers het niet zullen doen, maar quote mijn post als je het hier mee eens bent!
Heb je urenlang werk gestoken in Photoshop om op Worth1000 te komen, durft men zulke bagger op je kunstwerk te kalken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:17 schreef Zaktabak het volgende:
We moeten oppassen hoe we Karin behandelen, we moeten namelijk heel, heel bang zijn.
[ afbeelding ]
Anders komt onze geliefde Peter de Dropveter je halen.
Wat voor plaatje post die Blake nou als reactie op dat stukje over 'muren om mij heen afbreken'. Het is net te klein om te lezen.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:15 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Wat voor plaatje post die Blake nou als reactie op dat stukje over 'muren om mij heen afbreken'. Het is net te klein om te lezen.
wat een baasquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand post een filmpje over 1988, komt dit ineens als reactie:
"heey toen was mijn tractor net 11 geworden"![]()
![]()
al 56 likes.quote:wajoooo kankerjoden wacht maar ik brant heel kankeramsterdam aff!
zijn profielfoto, omslagfoto en al zijn openbare posts en tags zijn van zijn tractorquote:
quote:Hallo allemaal..ben ik weer..letterlijk en figuurlijk een paar deuken opgelopen en moest even zakken en verwerkt worden...heb je 2 weken opgepast op iemand ze katten tijdens vakantie krijg je lading commentaar over je heen,terwijl ik ze extra had verwend en goed eten had gegeven ipv de troep die er stond..en ze wou niet betalen maar ik heb de sleutel..geen geld..geen sleutel...go wat krijg ik een hekel aan mensen..niets persoonlijks hoor!!!
Is dat alles?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:42 schreef Enchanter het volgende:
Update van Karin
[..]
[ afbeelding ] You go girl
waarschijnlijk moeten die katten speciaal voer en zijn ze nu ziek door de goede bedoelingen van Karinquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:42 schreef Enchanter het volgende:
Update van Karin
[..]
[ afbeelding ] You go girl
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijn profielfoto, omslagfoto en al zijn openbare posts en tags zijn van zijn tractoren de meeste van zijn FB vriendjes hebben een tractor als profielfoto ook
Ik heb mijn jas met zo'n actie gewonnen en een paar weken geleden in een Dakar truck meegrereden en zelf een stuk geoffroad dankzij zulke acties.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:07 schreef 7nightwing7 het volgende:
Like and win acties stromen over op mijn tijdlijn. Waarom trappen mensen hier nog in
Lakeside stelt niks voorquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:44 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[ afbeelding ]
Dame die dit post is ruim in de 20. Ze gaat nooit uit of naar festivals. En nou is er 1 festival in haar hometown. En doet ze zich gelijk voor als 1 gekke festival ganger. Gelijk 30updates op facebook. En uiteraard 20 foto's met gekke drankje in hand en neppe rayban wayfarer
.
Ik vraag me af waarom mensen naar Lowlands gaan. Om te genieten van de muziek, of om te kunnen laten zien dat ze op Lowlands zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
Oh en tevens alle low-lands foto's.
Idd, sommige mensen lijken wel reporters. Elk dingetje posten op Facebook.quote:Op maandag 19 augustus 2013 06:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom mensen naar Lowlands gaan. Om te genieten van de muziek, of om te kunnen laten zien dat ze op Lowlands zijn.
Is niet poëtisch, ongeacht de (aandoenlijke) poging tot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:35 schreef NoBody122 het volgende:
Mensen die op Twitter/Smoelenboek alleen maar van die zweverige/poëtische teksten plaatsen
sowieso al die fotos met hun lieffie <3 . Get a room ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:23 schreef Djenuziz het volgende:
Mensen die een knipperlichtrelatie hebben en om het halfuur hun profielfoto aanpassen. De ene keer foto met semivriendje, en dan weer alleen.
Er zitten ook nog wel eens pogingen tot bij, ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is niet poëtisch, ongeacht de (aandoenlijke) poging tot.
wel een ergenis. treurige plaatjes om te delenquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:37 schreef DroogDok het volgende:
Geen ergernis, gewoon af en toe even gniffelen:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/MakeThatTheCatWise
maar 2 op mn tijdlijn. Echt bizar weinig!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
Je bedoelt dat jij allemaal mensen toevoegt die eigenlijk geen vrienden zijn? Want ik zou wel geïnteresseerd zijn in foto's van vrienden die naar Lowlands zijn geweest.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal de schuld van Rutte wel zijn.
My hovercraft is full of eel.
Ik heb 'm bij deze gelijk op FB gezet en zelf geliked.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Je eigen Facebook status liken is ongeveer net zo triest als jezelf een zuigzoen geven met de stofzuigerslang.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:07 schreef 7nightwing7 het volgende:
Like and win acties stromen over op mijn tijdlijn. Waarom trappen mensen hier nog in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |