quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan is 29% sowieso nog laagDan heb je ook nog die leugenaars en mensen die niks invulden
dus dat zijn gewoon alle redelijke atletenquote:In totaal 45 procent van de deelnemers zou hebben verklaard in 2010 doping te hebben gebruikt. In die periode was volgens de statistieken van WADA slechts twee procent van de testen positief.
Nee waarschijnlijk zijn het met name de mindere goden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dus dat zijn gewoon alle redelijke atleten
Ja, want de toppers hebben het niet nodig natuurlijk. Die hebben zoveel talentquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk zijn het met name de mindere goden.
Logischerwijs gebruiken zowel topatleten als mindere goden, alleen zal het percentage bij de toppers een stuk hoger liggen. Toch denk ik dat er ook wel cleane gouden medailles zijn gehaald.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, want de toppers hebben het niet nodig natuurlijk. Die hebben zoveel talent
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef debeterebob het volgende:
Of allemaal cleane atleten hebben ingevuld dat ze doping hebben gebruikt om te zorgen dat er meer controles worden uitgevoerd, zodat er meer gepakt worden, zodat ze zelf wereldkampioen kunnen worden
Nou, dat laatste denk ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Logischerwijs gebruiken zowel topatleten als mindere goden, alleen zal het percentage bij de toppers een stuk hoger liggen. Toch denk ik dat er ook wel cleane gouden medailles zijn gehaald.
Dat snap ik wel. Maar ik denk dat je te cynisch bentquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, dat laatste denk ik eigenlijk niet
(en ik was dus cynisch in mijn vorige post)
Er zijn totaal ruim 5600 gouden Olympische medailles gewonnen, ik denk dat er daar wel een paar bij zitten die clean behaald zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, dat laatste denk ik eigenlijk niet
(en ik was dus cynisch in mijn vorige post)
Ik dacht dat we het over het WK atletiek van 2011 hadden (n.a.v. het onderzoek waaruit blijkt dat 29% van de atleten dat jaar gebruikt had, en 45% het jaar ervoor. Dan lijkt het mij wel duidelijk dat vrijwel alle finalisten dopinggebruikers zijn, zeker als je in aanmerking neemt dat er ook nog wel een aantal zal liegen dat ze niet gebruikt hebben).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn totaal ruim 5600 gouden Olympische medailles gewonnen, ik denk dat er daar wel een paar bij zitten die clean behaald zijn
Oh ja, natuurlijk ging het daarover, excuus, was niet helemaal scherpquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over het WK atletiek van 2011 hadden (n.a.v. het onderzoek waaruit blijkt dat 29% van de atleten dat jaar gebruikt had, en 45% het jaar ervoor. Dan lijkt het mij wel duidelijk dat vrijwel alle finalisten dopinggebruikers zijn, zeker als je in aanmerking neemt dat er ook nog wel een aantal zal liegen dat ze niet gebruikt hebben).
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dus dat zijn gewoon alle redelijke atleten
Het werkelijk aantal zal nog wel een stuk hoger liggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:49 schreef heywoodu het volgende:
Anonieme onderzoeken ftw
http://www.nu.nl/sport/35(...)-doping-wk-2011.html
Bij wielrennen waren er al Kamervragen gesteld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Trouwens erg rustig in dit topic. Geeft toch wel aan dat atletiek in Nederland geen ruk voorstelt. Bij wielrennen waren we al 2 topics verder.
Het is anders nog altijd statistiek hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk ging het daarover, excuus, was niet helemaal scherp
Schorsing vanwege een slaapmiddel lijkt me ook wel raar (maar dan moet het ook niet op die lijst staan).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:27 schreef debeterebob het volgende:
http://nos.nl/artikel/543(...)lische-zwemmers.html
Die rel heb ik ook nooit begrepen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schorsing vanwege een slaapmiddel lijkt me ook wel raar (maar dan moet het ook niet op die lijst staan).
zonder slaap geen/slecht herstel van trainingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Volgens Wiki, heeft het een halfwaarde tijd van 2 tot 3 uur. Dan is het wel bijzonder dat er zoveel tegelijk zijn gepakt. Misschien dat het als kalmeringsmiddel dient ter compensatie, maar beter rusten is ook al een voordeel. Een waarschuwing
Volgens mij heeft boogerd wel eens gezegd dat tijdens de tour vrijwel alle renners aan slaapmiddelen zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
zonder slaap geen/slecht herstel van training
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |