quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:14 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben trouwens over de 400 grens heen met Bondi en de P2 lakjes van gisteren.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb Strawberry Fields op, heerlijk kleurtje. Ik had gister nailmail met 3 pakketjes -> 11 lakjes
.
Ik wil ook mijn tweede Helmerquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn tweede Helmer![]()
Het is vandaag precies 6 maanden geleden dat het Valentijnsdag was en op die dag verraste B me met dat hij een tweede Helmer voor me zou kopenMaar omdat het op die dag geijzeld had wilde hij de gok niet wagen om de auto total loss te rijden, dus ik hield hem nog tegoed. Ik heb hem dus nog steeds tegoed
Je doet primer, peel-off basecoat en french gel top coat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... is het ook echt gel die je er op doet? Ik snap niet goed waarom iedereen die nou wil tbh...
Moet dat dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
Aha.... nee ik snap het nog steeds niet
Naja ik vind het gewoon vreemd dat dit nu 1 of andere hype is (vooral hier dan); terwijl iedereen zo 'tegen' gel nagels isquote:
Ik wilde het gewoon uitproberen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja ik vind het gewoon vreemd dat dit nu 1 of andere hype is (vooral hier dan); terwijl iedereen zo 'tegen' gel nagels is
Waarom dit dan wel
ik twijfel nog steeds of ik aan een derde alex zal beginnen of nog meer lakjes weg zal doenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn tweede Helmer![]()
Het is vandaag precies 6 maanden geleden dat het Valentijnsdag was en op die dag verraste B me met dat hij een tweede Helmer voor me zou kopenMaar omdat het op die dag geijzeld had wilde hij de gok niet wagen om de auto total loss te rijden, dus ik hield hem nog tegoed. Ik heb hem dus nog steeds tegoed
ik vind het niets hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja ik vind het gewoon vreemd dat dit nu 1 of andere hype is (vooral hier dan); terwijl iedereen zo 'tegen' gel nagels is
Waarom dit dan wel
Het voelt apart aan. Het is eerst vrij kleverig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is er apart aan?
Is het een dik plakkaat of zo?
Ja precies... en ik zie dan dus ook niet hoe dit wel 'tof' is in vergelijking met een gewone gelkitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het niets hoorlamp is duur, je nagellak blifjt dus lang zitten maar meeste van hier wisselen redelijk vaak van kleur en dus vind k het zonde van geld
![]()
gelnagels is natuurlijk wat anders dan gelnagellak, maar dan nog hoef het van mij echt nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies... en ik zie dan dus ook niet hoe dit wel 'tof' is in vergelijking met een gewone gelkitEr wordt hier altijd zo geschreeuwd over 'lelijke' gelnagels; maar nu is die van essence wel euh... tof... ofzo
Ik snap die redenatie vooral niet; vrees ik
Dan moet je er met die cleanser overheen gaan en dan is dat weg. Volgens de filmpjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het voelt apart aan. Het is eerst vrij kleverig.
Nou... gelnagellak is imo die gelcolor van OPI... Dit is alsnog met gel peel off base-coat en daarna nagellak en dan gel topcoat iets achtigs... M.a.w: Je creëert er toch weer die nepheid door...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gelnagels is natuurlijk wat anders dan gelnagellak, maar dan nog hoef het van mij echt niet
magoed scheelt mij weer 30 euro
I know!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je er met die cleanser overheen gaan en dan is dat weg. Volgens de filmpjes.
Datquote:
Gelnagels die je in een salon laat zetten, zijn vaak van die dikke plakken op je nagels en dat vind ik niet mooi. Ook de tips die dan vaak ter verlenging worden gebruikt, maken het er niet mooier op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies... en ik zie dan dus ook niet hoe dit wel 'tof' is in vergelijking met een gewone gelkitEr wordt hier altijd zo geschreeuwd over 'lelijke' gelnagels; maar nu is die van essence wel euh... tof... ofzo
Ik snap die redenatie vooral niet; vrees ik
Maar kan je dan niet beter op zoek gaan naar een soort van 'gel' topcoat? Zonder dat je ook nog eens die gel basecoat (wat het vlg mij net 'dikker' maakt) te gebruiken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gelnagels die je in een salon laat zetten, zijn vaak van die dikke plakken op je nagels en dat vind ik niet mooi. Ook de tips die dan vaak ter verlenging worden gebruikt, maken het er niet mooier op.
Ik hoop zelf dat je met die Essence set een dunner laagje over je nagel aan kunt brengen waardoor nagellak langer blijft zitten omdat ik nu te weinig tijd heb om vaak van lakje te wisselen, that's all
Maar ik wacht eerst wel wat reviews af voordat ik daadwerkelijk misschien dat ga kopen
In The Limelight, Strawberry Fields, Starry Night, Uptown Girl, Horny Mistress en Teal Magnolia (had ik al)quote:
Van bondi?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In The Limelight, Strawberry Fields, Starry Night, Uptown Girl, Horny Mistress en Teal Magnolia (had ik al)
Jup! Het zijn echt fijne lakken hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van bondi?
Ik zit nog steeds te dubbenMaar eigenlijk meer omdat ik er afgelopen weekend achter kwam dat ik echt heel weinig crèmes in mijn collectie heb en ze wel een aantal erg mooie hebben
![]()
mailenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je zo'n powerbank besteld met 2700 serie batterijen, zitten er 2600 serie batterijen in. Nou weet ik niet of dat super veel verschil uitmaakt maar dat heb ik niet besteld
als ik me niet vergis is 2600 minder power dan 2700 dus lekekr goedkoop voor zequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeh al gedaan, maar maakt dat velen uit voor mijn camera of niet?
Het is maar goed dat ik mijn andere batterijen met mijn pauperladers heb opgeladen danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik me niet vergis is 2600 minder power dan 2700 dus lekekr goedkoop voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |