watquote:Sneijder-Cabau liet eerder al weten voorlopig haar acteercarrière op een laag pitje te willen zetten. Zij concentreert zich nu helemaal op haar rol als voetbalvrouw.
die gaat vast binnenkort beginnen met biggenquote:
ja maar ik kan er verder niets over vindenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lipglans krijgt een programma op tlc :v
Nee ik las het alleen in die sneak peak.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
ja maar ik kan er verder niets over vindenOf waar heeft ze er zelf ook over geschreven? Ik ben zo nieuwsgierig
Ze heeft er wel auditie voor moeten doen
Op de een of andere manier komt deze set over als handig en minder misschien minder schadelijk, of zo? Kweet niet eigenlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil iedereen dat nu, het is toch al jaren bekend dat het en lelijk is, en je nagels verklooit?
Voor zover ik weet werkt shellac met een uv basecoat en topcoat en dan nog gellak in kleur voor ertussen (die dan wellicht te skippen is). Ze zeggen dat je dat eraf kunt weken dus zou het minder schadelijk moeten zijn. Maar het is volgens mij wel flink duurder dan Essence..quote:
Dat sowieso, met relatief weinig moeite lang mooie nagels is niet slecht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
Hmz. Naja, ik skip sowieso. Is leuk voor mensen die niet graag lakken denk ik
Echo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat was vroeg.
Wel mijn eerste echo gehad!
quote:
Oh zoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Haha nee hoor, geen baby. Echo van mijn heup, omdat ik daar pijn krijg als ik langer loop. Dus moest naar de fysiooo.
Heb ik al wel een klein beetje gehad, maar omdat ik vrijdag voor een week weg ga heb ik daarna pasd de afspraak waarin we naar het behandelplan gaan kijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Wanneer krijg je de uitslag?
Zondequote:
Ja precies. Ik heb ze al even getweet, want het staat erbij bij de giftbox dat ze er andere kleuren in zouden doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonde![]()
Dus nu 6 lakjes waarvan 2 dezelfde?
Ik dacht dat ze er rekening mee zouden houden dat mensen geen dubbelen kregen als ze beide boxen zouden bestellen?
Ik bedoelde 2 dezelfde dus eentje dubbelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb ze al even getweet, want het staat erbij bij de giftbox dat ze er andere kleuren in zouden doen.
quote:
Dan zul je wel nieuwe lakjes extra krijgenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb ze al even getweet, want het staat erbij bij de giftbox dat ze er andere kleuren in zouden doen.
Oh?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan zul je wel nieuwe lakjes extra krijgen.
Blijkbaar ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik ga 's ochtends altijd eigenwijs zonder bril en lenzen achter de PC zitten maar het is wel lichtelijk wazig.
Gebaseerd op hoe ze zaken oplossen normaal gesproken. Nogal klantgerichtquote:
Hehe, dat lijkt mij ook wel. En dan met je neus tegen het scherm gedrukt om toch nog wat te kunnen lezen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik ga 's ochtends altijd eigenwijs zonder bril en lenzen achter de PC zitten maar het is wel lichtelijk wazig.
Wel netjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gebaseerd op hoe ze zaken oplossen normaal gesproken. Nogal klantgericht.
Oh okay. Nou ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gebaseerd op hoe ze zaken oplossen normaal gesproken. Nogal klantgericht.
Het scheelt niet veel inderdaad!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, dat lijkt mij ook wel. En dan met je neus tegen het scherm gedrukt om toch nog wat te kunnen lezen?
Fuchsia-istic, Brick Road ennn die donkerblauwe met shimmer?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had trouwens een vel rozen, een gele en een donkerblauwe in mijn box. Wel leuke kleurtjes allemaal en ze lakken superfijn!
Nee, zonder. NYPDquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fuchsia-istic, Brick Road ennn die donkerblauwe met shimmer?
EUJ - die heb ik heul nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:07 schreef Dwyn het volgende:
Oh ze hebben ook een handgeschreven bedankje en een kortingscode erbij gedaan.
Ik heb in de subscription rood/roze, kikkergroen en shimmery blauw. Nu heb ik weer kikkergroen, een lichtroze en een grijze.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had trouwens een vel rozen, een gele en een donkerblauwe in mijn box. Wel leuke kleurtjes allemaal en ze lakken superfijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |