jij begon!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuu waarom herinner je mij daaraan![]()
![]()
je kunt het wel goed maken hoorquote:
het is makkelijk en betaalbaar. Omdat ik vanwege werk elke 2 dagen moet lakken wil het houden lijkt het me fijn om de boel wat steviger erop te houdenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
*kruipt onder steen vandaan*
Waarom zijn jullie ineens zo enthousiast over die gellak? Is het bijzonder?
Geen idee, het zit in mijn hoofd en het wil er niet uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
*kruipt onder steen vandaan*
Waarom zijn jullie ineens zo enthousiast over die gellak? Is het bijzonder?
edit: gelnagel set...
essence, als je op misslipgloss site zoekt op essence gel nails home ofzo vind je het welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben hier gewoon ff niet geweest en heb dus gemist om welke set het gaat.
Linkje? Merk?
watquote:Sneijder-Cabau liet eerder al weten voorlopig haar acteercarrière op een laag pitje te willen zetten. Zij concentreert zich nu helemaal op haar rol als voetbalvrouw.
die gaat vast binnenkort beginnen met biggenquote:
ja maar ik kan er verder niets over vindenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lipglans krijgt een programma op tlc :v
Nee ik las het alleen in die sneak peak.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
ja maar ik kan er verder niets over vindenOf waar heeft ze er zelf ook over geschreven? Ik ben zo nieuwsgierig
Ze heeft er wel auditie voor moeten doen
Op de een of andere manier komt deze set over als handig en minder misschien minder schadelijk, of zo? Kweet niet eigenlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil iedereen dat nu, het is toch al jaren bekend dat het en lelijk is, en je nagels verklooit?
Voor zover ik weet werkt shellac met een uv basecoat en topcoat en dan nog gellak in kleur voor ertussen (die dan wellicht te skippen is). Ze zeggen dat je dat eraf kunt weken dus zou het minder schadelijk moeten zijn. Maar het is volgens mij wel flink duurder dan Essence..quote:
Dat sowieso, met relatief weinig moeite lang mooie nagels is niet slecht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
Hmz. Naja, ik skip sowieso. Is leuk voor mensen die niet graag lakken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |