Oooh die wil ik voor de zekerheid nog wel allemaal hebben! Kom wel ff keer langs met usb stickquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
Debs, ik ben mijn externe HD aan het opschonen en kom shoots van jou tegen. Samen met Baas ook
Heb jij daar de foto's nog van of zijn er nog foto's die je wilt hebben?
Ik bewaar alles voor nu nog eventjes, ik hoor het wel
ai lof joe!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]Essence gelnagel set en 4 lakjes pp voor priem en skjoe
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu niet meer gellen. Ga t morgenmiddag doen, overmorgen op de blog in een filmpie en dan over een week een blog incl er af slopen
Er was trouwens ook nog een heule lichtroze, echt zo babyroze-achtig. Die heb ik maar laten liggenquote:
tnx!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er was trouwens ook nog een heule lichtroze, echt zo babyroze-achtig. Die heb ik maar laten liggen
Ja, sgoed!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
Neem je die de 24 mee? Laat je dan even weten wat je krijgt?
ah, gelukkig ben jij niet in je flat ontploftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef Dwyn het volgende:
Toevallig vandaag ook de gelnagelset gehaald.
Snel test hetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef Dwyn het volgende:
Toevallig vandaag ook de gelnagelset gehaald.
Haha nee! Ik woon aan de andere kant van de Rijn!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, gelukkig ben jij niet in je flat ontploft
En doe eens foto's van je gelnagels
teennagel dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst mijn Re-Freshmint met The Man With The Golden Gun afweken.
Krijg je wel een hamburger minderquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, sgoed!
Ze zijn 1,95 p.s.![]()
Dus ik krijg hondermiljoenmiljard van je
heb je geen kat of buurman of pakjesbezorger in de buurt?quote:
iedere keer als ik dat lees wil ik een Bicky burger proberenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Krijg je wel een hamburger minder![]()
Misschien morgen als hij Bondi komt brengen, maar dan heb ik het zelf ook al gedaan waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je geen kat of buurman of pakjesbezorger in de buurt?
jammer welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Misschien morgen als hij Bondi komt brengen, maar dan heb ik het zelf ook al gedaan waarschijnlijk!
Fuuuuuuuuuuuuu waarom herinner je mij daaraanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
iedere keer als ik dat lees wil ik een Bicky burger proberen
jij begon!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuuuuuu waarom herinner je mij daaraan![]()
![]()
je kunt het wel goed maken hoorquote:
het is makkelijk en betaalbaar. Omdat ik vanwege werk elke 2 dagen moet lakken wil het houden lijkt het me fijn om de boel wat steviger erop te houdenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
*kruipt onder steen vandaan*
Waarom zijn jullie ineens zo enthousiast over die gellak? Is het bijzonder?
Geen idee, het zit in mijn hoofd en het wil er niet uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Puckzzz het volgende:
*kruipt onder steen vandaan*
Waarom zijn jullie ineens zo enthousiast over die gellak? Is het bijzonder?
edit: gelnagel set...
essence, als je op misslipgloss site zoekt op essence gel nails home ofzo vind je het welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben hier gewoon ff niet geweest en heb dus gemist om welke set het gaat.
Linkje? Merk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |