quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:14 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben trouwens over de 400 grens heen met Bondi en de P2 lakjes van gisteren.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb Strawberry Fields op, heerlijk kleurtje. Ik had gister nailmail met 3 pakketjes -> 11 lakjes
.
Ik wil ook mijn tweede Helmerquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn tweede Helmer![]()
Het is vandaag precies 6 maanden geleden dat het Valentijnsdag was en op die dag verraste B me met dat hij een tweede Helmer voor me zou kopenMaar omdat het op die dag geijzeld had wilde hij de gok niet wagen om de auto total loss te rijden, dus ik hield hem nog tegoed. Ik heb hem dus nog steeds tegoed
Je doet primer, peel-off basecoat en french gel top coat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... is het ook echt gel die je er op doet? Ik snap niet goed waarom iedereen die nou wil tbh...
Moet dat dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
Aha.... nee ik snap het nog steeds niet
Naja ik vind het gewoon vreemd dat dit nu 1 of andere hype is (vooral hier dan); terwijl iedereen zo 'tegen' gel nagels isquote:
Ik wilde het gewoon uitproberen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja ik vind het gewoon vreemd dat dit nu 1 of andere hype is (vooral hier dan); terwijl iedereen zo 'tegen' gel nagels is
Waarom dit dan wel
ik twijfel nog steeds of ik aan een derde alex zal beginnen of nog meer lakjes weg zal doenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn tweede Helmer![]()
Het is vandaag precies 6 maanden geleden dat het Valentijnsdag was en op die dag verraste B me met dat hij een tweede Helmer voor me zou kopenMaar omdat het op die dag geijzeld had wilde hij de gok niet wagen om de auto total loss te rijden, dus ik hield hem nog tegoed. Ik heb hem dus nog steeds tegoed
ik vind het niets hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja ik vind het gewoon vreemd dat dit nu 1 of andere hype is (vooral hier dan); terwijl iedereen zo 'tegen' gel nagels is
Waarom dit dan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |