Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Website + hosting pakket verkocht.
Das fucked up voor hemquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Achteraf is er nooit iets mee gedaan door die gene300 euro betaald voor een naam waar die niks mee deed. Wellicht was het een groot bedrijf en was die 300 euro niks voor hun en kopen ze constant zulke namen op haha
Wtfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Achteraf is er nooit iets mee gedaan door die gene300 euro betaald voor een naam waar die niks mee deed. Wellicht was het een groot bedrijf en was die 300 euro niks voor hun en kopen ze constant zulke namen op haha
Whatagirlwants.nlquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:08 schreef Typisch het volgende:
Wat was de domeinnaam?
Is goud geld in te verdienen.
Haha ja maar niet voor mijquote:
Jep. Had achteraf meer moeten vragen hahaquote:
Volgend weekend weer als ik meer geld heb. Ik haat blut zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:34 schreef Studeur het volgende:
laatste bonghitje van de avond nemen dan maar
Herken hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:36 schreef krullenbolletje het volgende:
Moe maar ik heb geen zin om te slapen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:33 schreef Studeur het volgende:
43 minuten chille electronische muziek aan elkaar gemixt
Top al denk ik niet dat ik hem kan afluisteren voordat ik in een coma valquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
is aan het opladen op de geluidwolk
In coma vallen met deze muziekquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Top al denk ik niet dat ik hem kan afluisteren voordat ik in een coma val
Hoe krijg ik het voor elkaar, zelfs nu ik 90% mobiel postquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
GC / Dagcijfers #228 Plek 26 samen met Snow en nog iemand (iemand die niet in stoners zit). Krul op 6 haha. Stoners staan laatste paar dagen hoog. Vas op 15 en verder niet goed gekeken
Haha. Ik vind het tof dat we in de dagcijfers staan. Topic loopt weer goed (gelukkig)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe krijg ik het voor elkaar, zelfs nu ik 90% mobiel post
Ja opzich wel maar ik wil niet terug naar een absurd hoog aantal posts gemiddeld per dagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Ik vind het tof dat we in de dagcijfers staan. Topic loopt weer goed (gelukkig)
Ik weet niet wat mijn hoogste is eigenlijk.. Denk 26 nu. Ga eens kijken hahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar ik wil niet terug naar een absurd hoog aantal posts gemiddeld per dag
Die van mij is nu 63 maar was ooit 80 ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn hoogste is eigenlijk.. Denk 26 nu. Ga eens kijken haha
Je hoogste plek is 6?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die van mij is nu 63 maar was ooit 80 ofzo
Dit luisteren met maar 1 oortjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Begint al lekker![]()
Wel jammer dat ik maar 1 oortje heb die het doet
Welke lijst had jij het over?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh je bedoelt in die lijst, geen idee
Ja skere tijdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dit luisteren met maar 1 oortje![]()
![]()
Muziekverneuking
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gewoon mijn post gemiddelde per dag
HAHA!quote:23-08-2012 1 346
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
HAHA!Dat was gewoon laatst (dit is van jouw) en dag erna plek 2 met 380 berichtjes. Wow zoveel berichtjes kan ik echt niet typen haha
OMG, de sony premium oortjes die je krijgt bij de xperia zquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja skere tijden![]()
Zodra ik mijn salaris binnen heb ga ik weer die Sony oortjes halen
Welke oortjes zijn dat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:36 schreef Viro het volgende:
[..]
OMG, de sony premium oortjes die je krijgt bij de xperia zIk ben na 5 maanden nog steeds verbaasd als ik muziek luister
Ik kan vanavond ook weer uitslapen want morgen avonddienst en dan vrijdag weer ochtend dienstquote:Op woensdag 14 augustus 2013 05:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Not at all. Gelukkig alleen vandaag en dan vrij tot volgende week donderdag
Dat is echt aids lijkt mij, zo kort op elkaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 05:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook weer uitslapen want morgen avonddienst en dan vrijdag weer ochtend dienst
Is het ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is echt aids lijkt mij, zo kort op elkaar
Ik blijf t raar vinden, dat jij nu school hebt terwijl iedereen vakantie heeftquote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is het ookmja volgende week alleen avond dienst twee dagen school en vier dagen vrij
Volgende week beginnen veel scholen weer voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik blijf t raar vinden, dat jij nu school hebt terwijl iedereen vakantie heeft
Oh hier pas 2 of 3 september, maar jij hebt maar een weekje vrij ertussen gehad toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgende week beginnen veel scholen weer voor.
Ik heb ook zomervakantie gehad van school alleen niet van stagequote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hier pas 2 of 3 september, maar jij hebt maar een weekje vrij ertussen gehad toch?
Oh zo. Nou werkzequote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb ook zomervakantie gehad van school alleen niet van stage
kusje op je auw.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:17 schreef Murdera het volgende:
Weer beginnen met die harde leventje
hoelaat moet je travajosen dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:00 schreef Murdera het volgende:
Omdat als het niet zo vroeg was, ik veel te laat voor werk zou zijn heuheuheuh xDDXDDDD
nu, maar nog even brood smeren dus flink doorfietsenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoelaat moet je travajosen dan?
goed bezigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu, maar nog even brood smeren dus flink doorfietsen
Succesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice
Ik ga zo naar Grunn broeder. Kamer kijken
Nice ! Waar in Groningen ga je kijken ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice
Ik ga zo naar Grunn broeder. Kamer kijken
Tussen station en Europapark in.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice ! Waar in Groningen ga je kijken ?
Rivierenbuurt, Herewegbuurt of Helpmanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tussen station en Europapark in.
Als 'ie goed (lees schoon) is, dan teken ik gelijk.
Daarna nog even een dienstje draaien met mentor denk ik. FF slagje Leeuwarden of Delfzijl draaien.
Oosterpoortbuurtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Rivierenbuurt, Herewegbuurt of Helpman?
Ik moet vanavond werken terwijl ik nu nog een kankoe dikke kater heb
naar panzer moet je sws nooit luisteren hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Panzer die wil dat ik 7 kg af val
Nadat ik zijn hoofd heb gezien neem ik hem sowieso niet serieusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
naar panzer moet je sws nooit luisteren hoor
HAHA, dit sowiesoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nadat ik zijn hoofd heb gezien neem ik hem sowieso niet serieus
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nadat ik zijn hoofd heb gezien neem ik hem sowieso niet serieus
ow okeequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kijk maar in het us stelletjes topic
Ik care echt 0quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:46 schreef Snowbells het volgende:
Zomaar commentaar op krul geven, hoe kan hij!
Linkje ? Kan namelijk niks vinden in " jij en je verkering "quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kijk maar in het us stelletjes topic
Mwa, ik zou het wel iets persoonlijk aantrekken zo'n aanvalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik care echt 0Als ik af zou vallen zou iemand anders mij weer te dun vinden, zo is het leven.
je caret wel anders zou je het er hier niet over hebben. Gr grquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik care echt 0Als ik af zou vallen zou iemand anders mij weer te dun vinden, zo is het leven.
DIKKE!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan heb ik overoverovergewicht.![]()
![]()
Want alles waar ik over post care ik om? Shit dan heb ik een druk leven met mijn post gemiddeldequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
je caret wel anders zou je het er hier niet over hebben. Gr gr
Van iemand in het echt met gezond verstand? Ja. Van iemand zoals panzer op het internet? Nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa, ik zou het wel iets persoonlijk aantrekken zo'n aanvalmaar er verder niets mee doen
Ik ga er dan wel over nadenken. 'Lijkt het echt zo foto's dat hij dat ziet?'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Van iemand in het echt met gezond verstand? Ja. Van iemand zoals panzer op het internet? Nee.
Te laat voor ons beidequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga er dan wel over nadenken. 'Lijkt het echt zo foto's dat hij dat ziet?'
Maar gewoon geen foto's posten op fok, geen gezeik
It's true and you know it.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Want alles waar ik over post care ik om? Shit dan heb ik een druk leven met mijn post gemiddelde
Hoop jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van mij zwerven er geen hoofdfoto's rond (hoop ik dan)
Rennen fattiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dat moment dat je om kwart voor 1 wakker wordt en je realiseert dat je nog wat moet hebben van de winkel voordat hij dichtgaat om 1 uur
Gewoon fietsen naar de appie, fattiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dat moment dat je om kwart voor 1 wakker wordt en je realiseert dat je nog wat moet hebben van de winkel voordat hij dichtgaat om 1 uur
dankjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als jij dat wil denken ga je gang
eerste de beste is 25 minuten fietsen ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon fietsen naar de appie, fattie
Gewoon met de fiets gegaanquote:
heftig man. vertel me meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gewoon met de fiets gegaan![]()
is 3 minuten lopen maar yolo
alles openzetten en 2 dagen de frituur aan laten staan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:11 schreef Serpenthax het volgende:
hey jongens lange tijd ben ik niet meer hier geweest. Alles goed met mijn mede stoners?
ik heb een vraag: pa en ma zijn op vakantie en het huis is meerdere malen gehotboxd. (er wordt hier normaal niet gerookt.) hoe krijg ik t makkelijkste die rooklucht eruit?
wierook schijnt te helpenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:11 schreef Serpenthax het volgende:
hey jongens lange tijd ben ik niet meer hier geweest. Alles goed met mijn mede stoners?
ik heb een vraag: pa en ma zijn op vakantie en het huis is meerdere malen gehotboxd. (er wordt hier normaal niet gerookt.) hoe krijg ik t makkelijkste die rooklucht eruit?
Teruglezen kost niets hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
spannend verhaal, zou nog een keer lezen.
Kun je storten op mijn rekeningquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat moet ik dan met al dat geld.
Moest lachenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
alles openzetten en 2 dagen de frituur aan laten staan.
bitch plz.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kun je storten op mijn rekening
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
bitch plz.geld moet rollen
ROCK AND ROLLEN.
[ afbeelding ]
Ik heb het nog NOOIT over zo'n ding gehad pipoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:17 schreef Typisch het volgende:
kut snow door je onesie praat heel de tijd dit:
[ afbeelding ]
Snow en mij door elkaar halenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:17 schreef Typisch het volgende:
kut snow door je onesie praat heel de tijd dit:
[ afbeelding ]
Jullie zijn beide 16jarige pubermeisjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snow en mij door elkaar halen
nee hoor dat was gewoon te makkelijk om niet te doenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
he ga je weer feitelijk onjuiste roddels verspreiden over mij?
Heeft ie weer iemand bezwangerd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
nee hoor dat was gewoon te makkelijk om niet te doen
nee ik zei dat hij zelf de account van zn vriendin wasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft ie weer iemand bezwangerd?
Weer een tienermeisje?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeft ie weer iemand bezwangerd?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jullie zijn beide 16jarige pubermeisjes
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ik zei dat hij zelf de account van zn vriendin was
Ja ik zat al tegen hem te flippen op whatsappquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Gezien zijn history, had het best gekund.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
ja daarom dusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezien zijn history, had het best gekund.
Moet je haar vragenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Pics van je vriendin met haar username
eerst pics want ik geloof er geen kut van.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben blij voor wp dat hij een chick heeft
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst pics want ik geloof er geen kut van.
oh boy oh boy oh boy here it comes!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zal je eens een probleem geven.
Je doet je best maar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zal je eens een probleem geven.
Bedankt, ik heb er mijn best op gedaan.quote:
je watquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb er mijn op gedaan.
Mo uitgescheurd tot haar middenrif na een wandeling door een duister steegje. kijken of je dan nog zo lacht.quote:
De tering.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Post pic van jullie samen dan
Straks is het met zijn zusjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Laat ons toch lekkerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
De tering.Laat die gozer toch lekker.
sowieso pics posten op FOK!en al helemaal om te bewijzen aan een stel internet helden of je wel echt een vriendinnetje hebt
wat typisch zegtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij wel cowboyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mo uitgescheurd tot haar middenrif na een wandeling door een duister steegje. kijken of je dan nog zo lacht.
Haterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wat typisch zegt
[..]
Jij wel cowboy
watquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb het op twitter gezien dus het is echt
linkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb het op twitter gezien dus het is echt
wat is jouw msn dan? mijne kaasnudist@hotmail.comquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:52 schreef Flippiee het volgende:
Dit is net als Wat is jouw msnmaar dan iets moderner
Kaasnudist? _o- Hoe danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
wat is jouw msn dan? mijne kaasnudist@hotmail.com
leuk manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:54 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
was mijn laatste tweet ergens in juni
einde bericht
Je denkt toch zeker niet dat ik hier m'n echte mailadres neerknalquote:
woon aan de andere kant van Utrechtquote:
Ik bedoel meer hoe verzin je hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik hier m'n echte mailadres neerknal
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb ook welleens retweets gekregen typisch
mooi verhaalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb ook welleens retweets gekregen typisch
Heb je daar foto's van gemaakt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver, en al die liefde die ik al die dagen voor je heb opgespaard? nou, die spuit ik zo maar in een tissue dan.![]()
tissue is al op de bus gedaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:07 schreef Moira. het volgende:
Zo, geldzaakjes opgelost, nota gedeclareerd, uitstel van betaling enzo.
Dan kan nu de joint weer aan
[..]
Heb je daar foto's van gemaakt?
Awquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:09 schreef Moira. het volgende:
Tevens ligt mijn mooiste schattigste poesje ooit al de hele dag naast me te slapen
Werd om 10:15 wakker, en toen liet ik haar binnen, ben ik nog tot 12:00 in slaap gevallen toen ze tegen m'n gezicht aan kroop en met haar pootje in mijn vinger zat te knijpen en onder m'n andere arm lag![]()
Ahwwquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef Moira. het volgende:
En nu liggen haar snorharen en pootjes te schokken omdat ze weer in slaap aan het vallen is
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn kat was vanochtend echt bloedirritant. op een gegeven moment gewoon de kamer uit moeten tillen
quote:
Zo viesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou op haten
Tijmsiroop is heerlijke nostalgie
Leuk hoor, maar het is geen Boesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
Doe niet zo schattig, jij lief zijdezacht knuffelpoesje![]()
[ afbeelding ]
Boesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar het is geen Boes
Gewoon zoals je het schrijft, Mooi-raa, maar dan normaalquote:
Oh Okeequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon zoals je het schrijft, Mooi-raa, maar dan normaal
Moira, is een Ierse naam ofzo
haha pruimen. snap je hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
Magnetron hotdogs zijn nog best te pruimen
newgrounds checkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:49 schreef Moira. het volgende:
Zo, nu ik sinds tijden weer eens een hele dag internet puur en alleen voor mezelf heb, zonder enige afleidingen, ga ik straks maar weer eens sites afstruinen op zoek naar domme verslavende kutspelletjes of grappige youtubefilmpjes of whatever
Iemand een idee waar ik moet beginnen? Wat heb ik voor leuks gemist?
Volgens mij kan ik wel een beurt gebruiken.quote:
Dankzij mijn quote zekerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:50 schreef Moira. het volgende:
Ik kom er net gewoon achter dus dat je deook gewoon kunt typen terwilj je de 9 weg hooudt, dus alleen maar : en ~ ipv : 9 ~
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg ik.![]()
Mijn gaydar is kapot gegaan toen ik jouw post las.
Waarom niet rukken op Sziget?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel een beurt gebruiken.
Ook een week niet rukken op Sziget.De horror.
En dan nog een paar bezopen sletjes die om me heen hingen.Te fucking easy.
Maar nee.
zat met een maat in hotel, badkamerdeur kon niet op slot, niet relaxed om dan rustig te gaan staan fappen.quote:
Kan me wel voorstellen whehequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
zat met een maat in hotel, badkamerdeur kon niet op slot, niet relaxed om dan rustig te gaan staan fappen.
Oh. Nah, Skenkie is een rapper die een aantal jaar terug best bekend was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, wel Shenkie.
Die zit blijkbaar in de koelkast.
Oh, nooit van gehoordquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh. Nah, Skenkie is een rapper die een aantal jaar terug best bekend was.
Veel plezier daarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Jajajaja klaar met werk nu lekker inpakken voor lowlands
vakantiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet ik. zeg het alleen alvastquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja morgen ga ik erheen maar begint vrijdag
Ja nou oke oke oke bedankt alvastquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Weet ik. zeg het alleen alvast
te laat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Snel een jointje rollen voor het te laat is
Te laat voor watquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Snel een jointje rollen voor het te laat is
Nicequote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dunno. Genoeg reden om een jointje te rollen tho
Uit bed, ben verdomme net klaar met werkquote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
is er een coffeeshop op LL trouwens?
weet ik veel, op parkpop ofzo was dat wel gewoon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uit bed, ben verdomme net klaar met werkLuilak
[..]
Wat denk je zelf?Moet je denk ik voor naar Lelystad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |