Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Website + hosting pakket verkocht.
Das fucked up voor hemquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Achteraf is er nooit iets mee gedaan door die gene300 euro betaald voor een naam waar die niks mee deed. Wellicht was het een groot bedrijf en was die 300 euro niks voor hun en kopen ze constant zulke namen op haha
Wtfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Achteraf is er nooit iets mee gedaan door die gene300 euro betaald voor een naam waar die niks mee deed. Wellicht was het een groot bedrijf en was die 300 euro niks voor hun en kopen ze constant zulke namen op haha
Whatagirlwants.nlquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:08 schreef Typisch het volgende:
Wat was de domeinnaam?
Is goud geld in te verdienen.
Haha ja maar niet voor mijquote:
Jep. Had achteraf meer moeten vragen hahaquote:
Volgend weekend weer als ik meer geld heb. Ik haat blut zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:34 schreef Studeur het volgende:
laatste bonghitje van de avond nemen dan maar
Herken hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:36 schreef krullenbolletje het volgende:
Moe maar ik heb geen zin om te slapen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:33 schreef Studeur het volgende:
43 minuten chille electronische muziek aan elkaar gemixt
Top al denk ik niet dat ik hem kan afluisteren voordat ik in een coma valquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
is aan het opladen op de geluidwolk
In coma vallen met deze muziekquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Top al denk ik niet dat ik hem kan afluisteren voordat ik in een coma val
Hoe krijg ik het voor elkaar, zelfs nu ik 90% mobiel postquote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
GC / Dagcijfers #228 Plek 26 samen met Snow en nog iemand (iemand die niet in stoners zit). Krul op 6 haha. Stoners staan laatste paar dagen hoog. Vas op 15 en verder niet goed gekeken
Haha. Ik vind het tof dat we in de dagcijfers staan. Topic loopt weer goed (gelukkig)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe krijg ik het voor elkaar, zelfs nu ik 90% mobiel post
Ja opzich wel maar ik wil niet terug naar een absurd hoog aantal posts gemiddeld per dagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Ik vind het tof dat we in de dagcijfers staan. Topic loopt weer goed (gelukkig)
Ik weet niet wat mijn hoogste is eigenlijk.. Denk 26 nu. Ga eens kijken hahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar ik wil niet terug naar een absurd hoog aantal posts gemiddeld per dag
Die van mij is nu 63 maar was ooit 80 ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn hoogste is eigenlijk.. Denk 26 nu. Ga eens kijken haha
Je hoogste plek is 6?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die van mij is nu 63 maar was ooit 80 ofzo
Dit luisteren met maar 1 oortjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Begint al lekker![]()
Wel jammer dat ik maar 1 oortje heb die het doet
Welke lijst had jij het over?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh je bedoelt in die lijst, geen idee
Ja skere tijdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dit luisteren met maar 1 oortje![]()
![]()
Muziekverneuking
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gewoon mijn post gemiddelde per dag
HAHA!quote:23-08-2012 1 346
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
HAHA!Dat was gewoon laatst (dit is van jouw) en dag erna plek 2 met 380 berichtjes. Wow zoveel berichtjes kan ik echt niet typen haha
OMG, de sony premium oortjes die je krijgt bij de xperia zquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja skere tijden![]()
Zodra ik mijn salaris binnen heb ga ik weer die Sony oortjes halen
Welke oortjes zijn dat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:36 schreef Viro het volgende:
[..]
OMG, de sony premium oortjes die je krijgt bij de xperia zIk ben na 5 maanden nog steeds verbaasd als ik muziek luister
Ik kan vanavond ook weer uitslapen want morgen avonddienst en dan vrijdag weer ochtend dienstquote:Op woensdag 14 augustus 2013 05:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Not at all. Gelukkig alleen vandaag en dan vrij tot volgende week donderdag
Dat is echt aids lijkt mij, zo kort op elkaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 05:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook weer uitslapen want morgen avonddienst en dan vrijdag weer ochtend dienst
Is het ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is echt aids lijkt mij, zo kort op elkaar
Ik blijf t raar vinden, dat jij nu school hebt terwijl iedereen vakantie heeftquote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is het ookmja volgende week alleen avond dienst twee dagen school en vier dagen vrij
Volgende week beginnen veel scholen weer voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik blijf t raar vinden, dat jij nu school hebt terwijl iedereen vakantie heeft
Oh hier pas 2 of 3 september, maar jij hebt maar een weekje vrij ertussen gehad toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgende week beginnen veel scholen weer voor.
Ik heb ook zomervakantie gehad van school alleen niet van stagequote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hier pas 2 of 3 september, maar jij hebt maar een weekje vrij ertussen gehad toch?
Oh zo. Nou werkzequote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb ook zomervakantie gehad van school alleen niet van stage
kusje op je auw.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:17 schreef Murdera het volgende:
Weer beginnen met die harde leventje
hoelaat moet je travajosen dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:00 schreef Murdera het volgende:
Omdat als het niet zo vroeg was, ik veel te laat voor werk zou zijn heuheuheuh xDDXDDDD
nu, maar nog even brood smeren dus flink doorfietsenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoelaat moet je travajosen dan?
goed bezigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu, maar nog even brood smeren dus flink doorfietsen
Succesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice
Ik ga zo naar Grunn broeder. Kamer kijken
Nice ! Waar in Groningen ga je kijken ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice
Ik ga zo naar Grunn broeder. Kamer kijken
Tussen station en Europapark in.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice ! Waar in Groningen ga je kijken ?
Rivierenbuurt, Herewegbuurt of Helpmanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tussen station en Europapark in.
Als 'ie goed (lees schoon) is, dan teken ik gelijk.
Daarna nog even een dienstje draaien met mentor denk ik. FF slagje Leeuwarden of Delfzijl draaien.
Oosterpoortbuurtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Rivierenbuurt, Herewegbuurt of Helpman?
Ik moet vanavond werken terwijl ik nu nog een kankoe dikke kater heb
naar panzer moet je sws nooit luisteren hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:28 schreef krullenbolletje het volgende:
Panzer die wil dat ik 7 kg af val
Nadat ik zijn hoofd heb gezien neem ik hem sowieso niet serieusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
naar panzer moet je sws nooit luisteren hoor
HAHA, dit sowiesoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nadat ik zijn hoofd heb gezien neem ik hem sowieso niet serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |