Wie nomineer jij dan?quote:
Goed gekeurd.quote:
Dat hoeft niets uit te maken natuurlijk, hangt er vanaf wat voor werk je doet.quote:
FOK! modden natuurlijk slimpiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat hoeft niets uit te maken natuurlijk, hangt er vanaf wat voor werk je doet.[ afbeelding ]
Alleen hoveren over de link in de quote-alert werkt ook.quote:
ik ook, mijn werkdag werd er spontaan beter vanquote:
omdat Yvonne dan meteen wel zou winnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:35 schreef Plantagehouder het volgende:
hoezo staan die fullbody shots niet in de op?
Gvdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:50 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
ik zet er mijn vraagtekens bij, ze heeft een vrij dik gezicht en alleen de bovenkant van haar lichaam staat op de foto. zo doen dikke mensen dat meestal om hun vetrollen te verbergen.
Hoe is het met je feeder?quote:
Er zwerft een foto van haar rond op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland. De foto is afkomstig uit US en hierop is te zien dat user krullenbolletje wel degelijk licht tot overmatig overgewicht heeft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:50 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
ik zet er mijn vraagtekens bij, ze heeft een vrij dik gezicht en alleen de bovenkant van haar lichaam staat op de foto. zo doen dikke mensen dat meestal om hun vetrollen te verbergen.
Nou ben ik wel benieuwd naar die foto waar ik zogenaamd overgewicht hebquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zwerft een foto van haar rond op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland. De foto is afkomstig uit US en hierop is te zien dat user krullenbolletje wel degelijk licht tot overmatig overgewicht heeft.
Hierin ligt een uitdaging voor haar: als ze die rollen zou oplossen zou ze hoger kunnen eindigen. Overgewicht is nu eenmaal slecht, ongezond en bovendien onnodig.
Het zou me niets verbazen als ze erg goed op de hoogte is van dit feit, maar er bewust niets aan doet omdat ze dan die mokkapunten van haar grotendeels kwijtraakt.Je weet wel, die uiers die ze willens en wetens, vaak geheel ongewild en ongevraagd, in het gezicht van Jan en Alleman schuift.
Dat vind ik echt raar van haar.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar die foto waar ik zogenaamd overgewicht heb
Tuurlijk maar als iemand echt overgewicht heeft kan geen hoek dat verbergen (full-body shot dan)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Foto's zijn sowieso nooit echt representatief.
/sarcasmequote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zwerft een foto van haar rond op het FOK!forum, de grootste online community van Nederland. De foto is afkomstig uit US en hierop is te zien dat user krullenbolletje wel degelijk licht tot overmatig overgewicht heeft.
Hierin ligt een uitdaging voor haar: als ze die rollen zou oplossen zou ze hoger kunnen eindigen. Overgewicht is nu eenmaal slecht, ongezond en bovendien onnodig.
Het zou me niets verbazen als ze erg goed op de hoogte is van dit feit, maar er bewust niets aan doet omdat ze dan die mokkapunten van haar grotendeels kwijtraakt.Je weet wel, die uiers die ze willens en wetens, vaak geheel ongewild en ongevraagd, in het gezicht van Jan en Alleman schuift.
Helemaal mee eens. Meestal moet je eerst een keer goed sex hebben met een fox om te weten hoe goed en babe-licious ze echt is. Anders schiet je vaak mis.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Foto's zijn sowieso nooit echt representatief.
Ik kan me niet herinneren dat Krullenbolletje dik was toen ik haar op een meet zag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Krullenbolletje dik was toen ik haar op een meet zag.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:04 schreef Greyson het volgende:
[..]
Overgewicht is niet hetzelfde als dik.
Panz is aan het trollen, nog al nutteloos aangezien er al foto's uit show hier je buik of iets dergelijks zijn gepostquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Krullenbolletje dik was toen ik haar op een meet zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |