quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
't is moeilijk kiezen. [ afbeelding ]
dan ga ik voor Summersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:44 schreef Zelus het volgende:
Semtex is geen lekker wijf, lekkere wijven zijn namelijk NIET lief (integendeel zelfs), en Semtex is lieffff.
NEXT!!
geloof me, krul is geen fatty hoor, heeft een goed lichaamquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:11 schreef rikkerdeflikker het volgende:
ik heb op krullenbolletje gestemd, alleen ben ik van gedachte verandert. Volgens mij is ze namelijk een fatty, als het mogelijk is zou ik me stem willen wijzigen in Vaseline_
ik zet er mijn vraagtekens bij, ze heeft een vrij dik gezicht en alleen de bovenkant van haar lichaam staat op de foto. zo doen dikke mensen dat meestal om hun vetrollen te verbergen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
geloof me, krul is geen fatty hoor, heeft een goed lichaam
moet jij wetenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:50 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
ik zet er mijn vraagtekens bij, ze heeft een vrij dik gezicht en alleen de bovenkant van haar lichaam staat op de foto. zo doen dikke mensen dat meestal om hun vetrollen te verbergen.
Heeft niks met de topic te maken, maar altijd als ik je UI zie blijf ik er zo 5 min naar starenquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:11 schreef rikkerdeflikker het volgende:
ik heb op krullenbolletje gestemd, alleen ben ik van gedachte verandert. Volgens mij is ze namelijk een fatty, als het mogelijk is zou ik me stem willen wijzigen in Vaseline_
quote:Op zondag 18 november 2012 10:15 schreef krullenbolletje het volgende:
van vanochtend voordat ik ging hardlopen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:13 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
daar staat haar hoofd niet op.....
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
En een mooie foto van the day after ter afsluiting.
Focus op de blauwe plek!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:21 schreef VeerEli het volgende:
Leuk Atta! Hoe doe je dat?
Voor een feestje vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |