Jep.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Echt alles ooit gepost kan en zal tegen je gebruikt worden he?.
Tegenwoordig werkt de FOK!search beter dan Google.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mapje in je bookmarks gemaakt of zo?
Ik bedoel het ook niet op een slechte manier hoor, ik vond het alleen grappigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep..
Je doelt waarschijnlijk op Rebubbled? Ik heb die foto vaker gepost (ook in topics waar zij de TS van was), heb geen enkele keer commentaar erop gehad (verzoek om ermee te stoppen of iets dergelijks). Ook geen klappen gekregen toen ze mij IRL zag (Oz) dus ze kan ermee leven, gok ik.
oo nicequote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegenwoordig werkt de FOK!search beter dan Google..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en als Toradora niet mee doet: patriciapreciesHet kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
Nou, vooruit dan, heb ik hier ook nog eens wat nuttigs bijgedragen![]()
De achterkant, nog 2 nachtjes erover dromen, en dan zie ik ze weer live![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:22 schreef Anne het volgende:
Ik heb éénmaal in KPD gepost en dat vind ik wel genoeg.
Dit was het overigens ook, meer komt er niet.
Post dan tenminste de gephotoshopte versie zonder blauwe plek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep..
Je doelt waarschijnlijk op Rebubbled? Ik heb die foto vaker gepost (ook in topics waar zij de TS van was), heb geen enkele keer commentaar erop gehad (verzoek om ermee te stoppen of iets dergelijks). Ook geen klappen gekregen toen ze mij IRL zag (Oz) dus ze kan ermee leven, gok ik.
eenmaal ook echtquote:
Post even ter vergelijking danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:51 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Post dan tenminste de gephotoshopte versie zonder blauwe plek.En ik bedoel, mijn 21-jarige ass verdient primetime.
Kijk dan! Dat doet de 26-jarige versie hem niet na hoor.
Als ik graag pics van mijn kont postte, was ik wel één van de vaste aandachtshoeren in KPD.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Post even ter vergelijking dan
True, truequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:03 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Als ik graag pics van mijn kont postte, was ik wel één van de vaste aandachtshoeren in KPD.
Maar stuur een PM met een penisfoto en wellicht krijg je antwoord. Timestamp en gezicht erop graag.quote:
Nah, I'm goodquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Maar stuur een PM met een penisfoto en wellicht krijg je antwoord. Timestamp en gezicht erop graag.
Vissen naar complimentenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:51 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Post dan tenminste de gephotoshopte versie zonder blauwe plek.En ik bedoel, mijn 21-jarige ass verdient primetime.
Kijk dan! Dat doet de 26-jarige versie hem niet na hoor.
Ik weet sowieso niet wat de spelregels zijn voor deze verkiezing, gewoon fobofoto's plaatsen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
Zitten al die dames wel te wachten op hun aars in deze topics?
Ik stem op SEMTEXquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je 't gevraagd aan Anne/ijsmeis?quote:
Topickillerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je 't gevraagd aan Anne/ijsmeis?
Bij deze nomineer ik ChipsZak. ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chips nog maar 1 stem?
Schandalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |