Je weet als vluchteling dat je weg moet wezen als iemand met zo'n outfit het voor je op gaat nemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
Kan het niet beschrijven maar krijg een glimlach bij het zien van Tinkerbell.
Je ging keihard door het slotje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Heej had ik niet de lapo of ging ik door het slotje
In het slotje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Heej had ik niet de lapo of ging ik door het slotje
De dienst is besloten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Ik neem een dag vrij om naar de begrafenis te kunnen kijken
Ja
Nee
Ik weet het nog niet
![]()
Het is toch een besloten begrafenis?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Ja
Nee
Ik weet het nog niet
![]()
Dat spant erom hoor, maar ik denk dat ik Tijs afstotelijker vind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jeroen Snel is meer anticonceptie dan Tijs.
Eens
Oneens
Een dag vrijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Ja
Nee
Ik weet het nog niet
![]()
Ik heb vrij maar anders had ik wel verwacht er vrij voor te krijgen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Ja
Nee
Ik weet het nog niet
![]()
Ik weet het wel zeker, dat frankensteinmonsterhoofd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat spant erom hoor, maar ik denk dat ik Tijs afstotelijker vind.
Hij moet gewoon een keer lekker gaan schijten, dan ziet ie er een stuk ontspannender uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Jeroen heeft meer liefde voor kinderen gok ik zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Bij Tijs zit er nu 1 onder de tafel dus ik weet dat niet zeker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Jeroen heeft meer liefde voor kinderen gok ik zo.
Ja idd, Peter Rehwinkel's gaydar sloeg flink aan gisteravond, die had er wel zin an volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef Martinello het volgende:
Jeroen Snel is the only gay in the EO-village.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
Ik hang vrijdag mijn vlag halfstok
Ja
Nee
![]()
De stagiair gaat los, gister mocht hij niet komen.
Teringquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
Ik hang vrijdag mijn vlag halfstok
Ja
Nee
![]()
De stagiair gaat los, gister mocht hij niet komen.
Was anderhalf jaar geleden de accu zeker leeg...quote:
http://alt.luckymedia.nl/2013_01_14_50f4561cbd342.mp4quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij de EO werkt Jeroentje Snel
De EO is blij dat ze wat werk hebben voor Jeroen.quote:
Hand in eigen boezem steken is er niet bij bij de EO.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
Er wordt op televisie te veel aandacht besteed aan Friso
Eens
Oneens
Pfff... eindelijk een stelling waar ik het mee eens ben.
Ik heb oneens gestemd zodat jouw stem er niet meer toe doet!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:08 schreef Latert het volgende:
Er wordt op televisie te veel aandacht besteed aan Friso
Eens
Oneens
Pfff... eindelijk een stelling waar ik het mee eens ben.
Nou, op deze manier kan ik beter stoppen met dat hele dashboard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb oneens gestemd zodat jouw stem er niet meer toe doet!
Oh is dat de reden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Ik las dat Roemenen door deze roof vrezen voor hun reputatie hier.
.
Ja eerder vanavond ook al "gewone" roemenen die aan het klagen waren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
.
Volgens Fransie Bauer zijn het prima mensen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
.
We zouden ze juist dankbaar moeten zijn. Weg met de subsidieslurpers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens Fransie Bauer zijn het prima mensen.
twitter:fransbauer_ twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:25:11Prins Friso overleden, zwarte dag voor Nederland. Zo jong. Sterkte voor de Fam. reageer retweet
Jammer dat ze die niet in dr bakkes heeft, dan komt er wat minder bagger uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
Die bril..... kreeg je een snorkel bij cadeau.
Pics.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel prima tetten kwam ik net achter.
Ik heb geen idee. Maar die optie staat er in dit soort polls te vaak niet tussen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
Ik geloof dat de kunstwerken verbrand zijn
Eens
Oneens
maar ja de rest he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel prima tetten kwam ik net achter.
Wij zijn lekker oppervlakkig gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Ik vraag om pics en krijg van alle kanten linkjes.
Mannen, wat zijn ze toch behulpzaam, kunnen vrouwen nog iets van leren.
WIj hoeven niet om pics te vragen, wij krijgen ze gewoon spontaan toegestuurd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Vooral als we ze niet willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
WIj hoeven niet om pics te vragen, wij krijgen ze gewoon spontaan toegestuurd.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Gek wijf die tinkebell maar ze ziet er niet slecht uit
ik zie tetjes foei
Alsjeblieft, pics voor jou.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Corrie moet geen tieten editten.
Eens
Oneens
mannentetjes mogen gelukkig wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Alsjeblieft, pics voor jou.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diskriemienaasie!!!quote:
Die tweede zit standaard onder je Ctrl-V denk ik he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liever alle kunstwerken gestolen, dan zijn zwaar beveiligde musea ook niet nodig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Liever af en toe een kunstwerk gestolen, dan zwaar beveiligde musea
Eens
Oneens
Geen mening
.
Die heb je zelf bedacht. Toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Liever af en toe een kunstwerk gestolen, dan zwaar beveiligde musea
Eens
Oneens
Geen mening
.
Hihiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die tweede zit standaard onder je Ctrl-V denk ik he?
Gek genoeg niet eens zie ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die heb je zelf bedacht. Toch?
Nah Amsterdam is veel toffer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Knevel is volgens mij nooit in de Kunsthal geweest.
Kom maar door met die bezuinigingen op de PO. De teringquote:
Kunsthal en Boijmansquote:
Niet eens tetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 13 augustus 2013 23:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Mag dit wel Karina![]()
kappen nou
Zeker. Ongemakkelijk ook. Iets teveel aandachtsgeilquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja die jaarlijkse storimans herhaling ken ik zo langzamerhand wel, hoe tragisch z'n dood ook was
En een sixpack lust je zeker wel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben in de heer, tieten zijn vies.
Wie is dezen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:25 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wilde ik nog even delen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja die jaarlijkse storimans herhaling ken ik zo langzamerhand wel, hoe tragisch z'n dood ook was
Nou vooruit die mag nog net.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Dit interesseert me echt geen reet, daarom een bewegend plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk deze geile chick
[ afbeelding ]
Wow en die bling bling van haar
Mooie rode lipjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk deze geile chick
[ afbeelding ]
Wow en die bling bling van haar
Ik ben 10 secondes blijven hangen op deze postquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Met flopshows mag dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Opletten Karina ze zijn weer stout in dit topic
Ik zie geen tepeltjes hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Je hebt het veel te druk met het uitzetten van tetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vooruit die mag nog net.
En ik luister ook al lang niet meer eigenlijk.
Misschien kan ik je verblijden met Alba gifs?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Met een hele hippe bril.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die stoot was vroeger mijn UI.
Nu heb ik zo'n dikkige man
Wat een schijtuitzending idd maarja dit is wel heerlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Je hebt het veel te druk met het openen van wijnflessen.
Niet van Ome Googlequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ZaZoe het volgende:
Na 23:00 mogen er gewoon tieten op tv hooooor..
Ech nie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ZaZoe het volgende:
Na 23:00 mogen er gewoon tieten op tv hooooor..
Niet echt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Die storimans is omgekomen in een oorlogssituatie, risico van het vak.
Zo simpel is het toch?
Journalisten doen alles voor een goede stori.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze mensen nemen zichzelf veel te serieus. Begrijpen het concept oorlog nog steeds niet. Alsof de oorlog draait om de verslaggever.
Ze bewegen gewoon anders.quote:
Kijk een scene uit Titanicquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij had daar toch meer gifjes van? Ik zou ze allemaal posten.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk een scene uit Titanic
[ afbeelding ]
Als je ze maar niet ziet denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tepels door een shirtje schijnend dan? Tis bedekt..
Dat is geen reet aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet in de war zijn... vroeger was dit toch het KvdB-topic?
Hoeren van hun eigen ego zijn het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Journalisten doen alles voor een goede stori.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk een scene uit Titanic
[ afbeelding ]
Ongelofelijk ja, wat een goed mens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme dames en heren, wat is ze toch betrokken.
Ik wilde het net zeggen. Warm gevoel krijg je er van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme dames en heren, wat is ze toch betrokken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
TOch maar weggehaald, je zag toch wel alles eigenlijk
Je bent echt strengquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
TOch maar weggehaald, je zag toch wel alles eigenlijk
Tinkerbell wil hier een handtas van maken.quote:
Dat weet je bij CDA'ers toch nooit?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ik ben het eens met de VVD'er. Zou het stiekem geen CDA'ert zijn?
ik zou haar doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Tinkerbell wil hier een handtas van maken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
Een asielzoeker mag wel bij mij slapen
Eens
Oneens
Retorische stellingquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
Eens
Oneens
Van het hoofd van Tijs maakt ze na zijn dood een vuilnisbak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Tinkerbell wil hier een handtas van maken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
Eens
Oneens
Escher?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor dingen mensen ook wel niet maken
[ afbeelding ]
Ja die vrouw met die haarband of nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Is er nu iemand aan het huilen in het publiek?
Ga je ook mee naar z'n concert?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het debat met Arnold Smit, Gerard Joling en John de Bever van hoger niveau.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
Tinkebell is de matras van de vluchtelingenflat.
EENS
ONEENS.
Ditquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Blester het volgende:
Moet toch wel zeggen dat ik moeite heb om serieus te luisteren naar iemand met een dergelijke bril..
En zo is het!quote:
Die heeft tranen van het lachen, heeft die tinkebell uitgelachen hele tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja die vrouw met die haarband of niet
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Tinkerbell heeft jurken van Asielzoekertentjes gemaakt.
EENS
ONEENS
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb alvast medelijden met de man die morgen door Tinkerbell wordt geïnterviewd. Als ik in zijn schoenen stond, trok ik me af.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
We gaan er uit met een klassieker.
[ afbeelding ]
Ik begrijp die jongen volledig.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
We gaan er uit met een klassieker.
[ afbeelding ]
Ik begrijp die jongen volledig.
Het was leuker dan gister, en ik heb ook niet op zitten letten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
Nou niet echt een topshow geloof ik. Ik heb amper op zitten letten.
Ik heb niet eens gekekenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
Nou niet echt een topshow geloof ik. Ik heb amper op zitten letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |