Je weet als vluchteling dat je weg moet wezen als iemand met zo'n outfit het voor je op gaat nemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
Kan het niet beschrijven maar krijg een glimlach bij het zien van Tinkerbell.
Je ging keihard door het slotje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Heej had ik niet de lapo of ging ik door het slotje
In het slotje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Heej had ik niet de lapo of ging ik door het slotje
De dienst is besloten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Ik neem een dag vrij om naar de begrafenis te kunnen kijken
Ja
Nee
Ik weet het nog niet
![]()
Het is toch een besloten begrafenis?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Ja
Nee
Ik weet het nog niet
![]()
Dat spant erom hoor, maar ik denk dat ik Tijs afstotelijker vind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jeroen Snel is meer anticonceptie dan Tijs.
Eens
Oneens
Een dag vrijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Ja
Nee
Ik weet het nog niet
![]()
Ik heb vrij maar anders had ik wel verwacht er vrij voor te krijgen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
Ja
Nee
Ik weet het nog niet
![]()
Ik weet het wel zeker, dat frankensteinmonsterhoofd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat spant erom hoor, maar ik denk dat ik Tijs afstotelijker vind.
Hij moet gewoon een keer lekker gaan schijten, dan ziet ie er een stuk ontspannender uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Jeroen heeft meer liefde voor kinderen gok ik zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Bij Tijs zit er nu 1 onder de tafel dus ik weet dat niet zeker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Jeroen heeft meer liefde voor kinderen gok ik zo.
Ja idd, Peter Rehwinkel's gaydar sloeg flink aan gisteravond, die had er wel zin an volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef Martinello het volgende:
Jeroen Snel is the only gay in the EO-village.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |