abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 augustus 2013 @ 01:30:16 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130045413
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:28 schreef Laysa het volgende:
Kan het aub gewoon weer ontopic gaan...dat fatsoen kan men toch wel opbrengen hopelijk. Trollen doe je maar ergens anders
Ik wens helemaal niet te trollen.. Ik wens idioterie tegen te spreken.. Maar je hebt gelijk: negeren is beter..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_130045418
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:28 schreef Laysa het volgende:
Kan het aub gewoon weer ontopic gaan...dat fatsoen kan men toch wel opbrengen hopelijk. Trollen doe je maar ergens anders
Het gaat om de relevantie van zo'n kelder met al die voorouders in relatie tot het eigenlijke doel, nl. weer tot leven gewekt worden, als rechtvaardige, bij de terugkomst van Jezus Christus, want die filosofie zit er wrs achter...
I´m back.
pi_130045429
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, ik heb aandacht voor wat er actueel in het nieuws is.. En jij (en niet nader genoemde) anderen zijn er ook altijd.. Dus: doe niet zo hypocriet..
Dit is gewoon mijn kroegie, nadat ik gewerkt heb.
I´m back.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 01:33:32 #104
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130045486
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik geil op aandacht? Omdat ik in dit topic zit af en toe?

Wat doe jij hier dan?
Een paar grote fouten aan het licht brengen, en de discussie te brengen naar een plek waar het beter tot zijn recht komt dan een wellus/nietus discussie over hoe belangrijk hij wel niet was voor het vaderland?

Hij was slechts een man en een vader. Meer niet, minder niet. Hij heeft, met het overgrote merendeel van het land niets gedaan voor dit land. Je zag hem plichtmatig met Koninginnedag op TV en hij is getrouwd met een afgelebberd maffiahoertje. Hij is gestorven op een manier die hij misschien niet direct gewild had, maar volgens een levensstijl die hij wel opzocht. Live by the sword die by the sword. Ok, die zin was ''leuker'' geweest als die uitgevonden was met een lawine ipv een zwaard.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 01:33:58 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130045499
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit is gewoon mijn kroegie, nadat ik gewerkt heb.
En daar kun je onzin spuien..
pi_130045511
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En daar kun je onzin spuien..
Soms, maar nu niet.
I´m back.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 01:35:11 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130045520
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:33 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Een paar grote fouten aan het licht brengen, en de discussie te brengen naar een plek waar het beter tot zijn recht komt dan een wellus/nietus discussie over hoe belangrijk hij wel niet was voor het vaderland?

Hij was slechts een man en een vader. Meer niet, minder niet. Hij heeft, met het overgrote merendeel van het land niets gedaan voor dit land. Je zag hem plichtmatig met Koninginnedag op TV en hij is getrouwd met een afgelebberd maffiahoertje. Hij is gestorven op een manier die hij misschien niet direct gewild had, maar volgens een levensstijl die hij wel opzocht. Live by the sword die by the sword. Ok, die zin was ''leuker'' geweest als die uitgevonden was met een lawine ipv een zwaard.
Nou en? Dat was zijn taak niet. En iedere geliefde zoon, echtgenoot en vader wordt deerlijk gemist....
pi_130045583
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:33 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Was het zo'n dare devel dan eigenlijk?
Hij hiel van snelle wagens: ja, ik ook, kan het me alleen niet echt veroorloven... en skiën, mwoah, heb het wel een keer gedaan, maar niet echt iets voor mij.
Wat ik begrijp is dat het een slimme jongen was, en dat-ie niet van alle poespas hield, en wel grappig-cynisch kon zijn...
Weet niet veel van hem, en wat ik weet is door de bril van de journalistiek...
I´m back.
pi_130045595
Mannen, allemaal even de wapens neerleggen en een ogenblik stilte voor een man die de persoonlijke computer- en telefoonwereld eigenhandig naar zijn hand gezet heeft. Een innovator, een durfal; een perfectionist en een visionair. Zo willen wij ons Prins Johan Friso herinneren, opdat hij ons allen dierbaar was en dit voor onbepaalde tijd zal blijven.

Bedankt.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 01:38:38 #110
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130045597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou en? Dat was zijn taak niet. En iedere geliefde zoon, echtgenoot en vader wordt deerlijk gemist....
Ah, volgens jouw bovengaande berichten ben jij hier enkel voor het nieuws van een overledene. Neem aan dat je dit dus doet bij elke overledene van het Koninkrijk?
Hij wordt gemist door zijn familie. Niet door de inwoners van dit land. Zijn dood heeft ongeveer net zoveel impact als de dood van een heroïnehoer op spoor 7. Alhoewel de laatste waarschijnlijk weer eens egoïstisch voor vertraging zorgt, en dus toch uiteindelijk meer mensen raakt.
pi_130045621
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
Mannen, allemaal even de wapens neerleggen en een ogenblik stilte voor een man die de persoonlijke computer- en telefoonwereld eigenhandig naar zijn hand gezet heeft. Een innovator, een durfal; een perfectionist en een visionair. Zo willen wij ons Prins Johan Friso herinneren, opdat hij voor ons allen dierbaar was en dit voor onbepaalde tijd zal blijven.

Bedankt.
Pardon?
I´m back.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 01:43:17 #112
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130045702
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Was het zo'n dare devel dan eigenlijk?
Hij hiel van snelle wagens: ja, ik ook, kan het me alleen niet echt veroorloven... en skiën, mwoah, heb het wel een keer gedaan, maar niet echt iets voor mij.
Wat ik begrijp is dat het een slimme jongen was, en dat-ie niet van alle poespas hield, en wel grappig-cynisch kon zijn...
Weet niet veel van hem, en wat ik weet is door de bril van de journalistiek...
Hij ging bewust off-piste in zwaar lawine gevaarlijke gebieden (en niet alleen die keer dat hij lichamelijk al het loodje legde). Snelle auto's hield hij wel van, zal hij wel van zijn opa hebben. Hoe hij daar mee omging weet ik niet. Op die ski's ben je alleen, in de auto vaak met anderen. De verantwoordelijk nemen om alle regels aan je laars te lappen in je eentje is natuurlijk makkelijker te nemen dan dezelfde verantwoordelijkheid met onverantwoordelijk gedrag met anderen in je auto. Is weer een heel ander verhaal. Voor zover ik weet heeft hij nooit willens en wetens anderen in gevaar gebracht. Staat weer tegenover dat ze diplomatiek onschendbaar zijn en wat voor overtreding dan ook nooit in de boeken komt te staan. Maar ik ga er echter niet van uit.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 01:44:47 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130045731
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:38 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ah, volgens jouw bovengaande berichten ben jij hier enkel voor het nieuws van een overledene. Neem aan dat je dit dus doet bij elke overledene van het Koninkrijk?
Hij wordt gemist door zijn familie. Niet door de inwoners van dit land. Zijn dood heeft ongeveer net zoveel impact als de dood van een heroïnehoer op spoor 7. Alhoewel de laatste waarschijnlijk weer eens egoïstisch voor vertraging zorgt, en dus toch uiteindelijk meer mensen raakt.
Dat vind jij
pi_130045779
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Hij ging bewust off-piste in zwaar lawine gevaarlijke gebieden (en niet alleen die keer dat hij lichamelijk al het loodje legde). Snelle auto's hield hij wel van, zal hij wel van zijn opa hebben. Hoe hij daar mee omging weet ik niet. Op die ski's ben je alleen, in de auto vaak met anderen. De verantwoordelijk nemen om alle regels aan je laars te lappen in je eentje is natuurlijk makkelijker te nemen dan dezelfde verantwoordelijkheid met onverantwoordelijk gedrag met anderen in je auto. Is weer een heel ander verhaal. Voor zover ik weet heeft hij nooit willens en wetens anderen in gevaar gebracht. Staat weer tegenover dat ze diplomatiek onschendbaar zijn en wat voor overtreding dan ook nooit in de boeken komt te staan. Maar ik ga er echter niet van uit.
Maar dat conflicteert een beetje met het beeld dat van hem geschetst wordt dat het zo'n slimme jongen is eigenlijk. Dat Wim-Alex een dare devil was, dat past meer bij hem, zeg maar.
Conflicteert ook met het beeld dat ik heb bij hun vader, die hen voor een groot deel heeft opgevoed, Claus. Claus zie ik helemaal niet als een dare devil. Volgens mij zou hij er ook wat van gezegd hebben als zijn zoons dergelijk gedrag vertoonden...
I´m back.
pi_130046339
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:38 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

jij hebt niks met het koningshuis, dat is nu wel duidelijk. Hoef je niet keer op keer in andere woorden duidelijk te maken. Feit is, we zijn een monarchie, en jouw mening aarover maakt net zoveel uit als die van een heroïne hoer op spoor 5b. En mensen, sommige mensen, niet jij, dat begrijpen we nu wel, hebben daar nou eenmaal een interesse in. En de dood van een lid van de koninklijke familie heeft dan een impact, die ze hier willen discussiëren. Jouw repetitieve en onconstructieve meningen voegen daar verder weinig aan toe. Laat ons lekker.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_130046353
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar dat conflicteert een beetje met het beeld dat van hem geschetst wordt dat het zo'n slimme jongen is eigenlijk. Dat Wim-Alex een dare devil was, dat past meer bij hem, zeg maar.
Conflicteert ook met het beeld dat ik heb bij hun vader, die hen voor een groot deel heeft opgevoed, Claus. Claus zie ik helemaal niet als een dare devil. Volgens mij zou hij er ook wat van gezegd hebben als zijn zoons dergelijk gedrag vertoonden...
Joh ik ben ook wel eens off piste gegaan en ik ben verder nauwelijks een daredevil te noemen :') TheThirdMark wil gewoon tegen dingen aanschoppen.
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 06:46:15 #117
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_130046999
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat vind jij
:X
a man convinced against his will is of the same opinion still
  woensdag 14 augustus 2013 @ 06:56:33 #118
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_130047030
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:43 schreef Laysa het volgende:

[..]

En het belang van en voor Mabel mag je ook niet uitvlakken. Zo jong je geliefde verliezen is meer dan intens zwaar
Mabel is gewoon een golddigger.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_130047275
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 06:56 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Mabel is gewoon een golddigger.
heeft ze je zelf verteld? :') Hou toch op.
Live from Chicago
  woensdag 14 augustus 2013 @ 07:56:45 #120
225540 Pugg
Friends forever
pi_130047329
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

heeft ze je zelf verteld? :') Hou toch op.
Nou zeg, wat een antwoord!
Heb je onder een steen gelegen?
Erg fraai is haar verleden niet en ja ze is een golddigger , wel een rijke nu.
pi_130047410
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:56 schreef Pugg het volgende:

[..]

Nou zeg, wat een antwoord!
Heb je onder een steen gelegen?
Erg fraai is haar verleden niet en ja ze is een golddigger , wel een rijke nu.
Waar slaat dat op echt? Haar exen waren haar exen voor een goede reden. Echt joh, van die jaloerse tangen die mensen die er beter vanaf trouwen meteen maar gold diggers noemen... :N Andersom bij mannen nooit zo, dan zit ie bij de ballen vast of wat dan ook :N Triest, echt. Ze komt ook niet uit een verkeerde familie hoor, het geld had ze niet nodig. Daarnaast heeft ze ook een succesvolle carrière van zichzelf. Sexisme op zijn lelijkst, hier.
Live from Chicago
pi_130049397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Staat me bij toen met die bijzetting van Claus dat die kelder niet vaak geopend werd iig...
Volgens Wikipedia bezoeken de Oranjes de grafkelder niet vaak meer, in tegenstelling tot sommige voorouders:

quote:
De Oranjes bezochten hun doden in de kelder geregeld, het verst daarin ging de zenuwzieke prins Alexander die zijn dierbare broers en moeder op hun verjaardagen en sterfdagen opzocht in de kelder. De kist van zijn gebalsemde broer prins Willem liet hij zelfs op wieltjes plaatsen zodat hij zijn dode broer door het glazen deksel kon zien. Alexander liet ook zilveren grafkransen op de kisten plaatsen. Koningin Emma was de laatste Oranje die de grafkelder nog geregeld bezocht om daar bloemen te leggen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grafkelder_van_Oranje-Nassau

Een graf vlak bij Drakensteyn (en dan misschien ook nog op een privé stukje) is dan wel een stuk praktischer.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 10:43:05 #123
163650 Greys
pi_130049998
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat idd, ik moet er toch echt niet aan denken dat m'n schoonmoeder zelfs maar inspraak zou hebben in de te kiezen begraafplaats, dat is iets tussen ons.
Hier blijf ik maar over nadenken :@
Jij vindt dat de moeder (!) van de overledene echt nul inspraak zou moeten hebben? Wat nou als de overledene pas een paar maanden een relatie heeft/had met zijn geliefde, bepaalt zo'n geliefde dan dus 100% alles? Geen aanval oid hoor, ik weet niet hoe het officieel werkt en hoe het bepaalt is wie er wel of geen inspraak heeft en het maakt dat ik er beter over na ga denken. Maar 'ik moet er niet aan denken dat m'n schoonmoeder zelfs maar inspraak zou hebben' klinkt zo vreemd. Het is zijn moeder!

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 14-08-2013 10:48:45 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 augustus 2013 @ 10:54:14 #124
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130050315
Met een overleden vriendin/partner heb ik geen ervaring maar het schijnt wettelijk te zijn dat als je alleen samenwoont (al jaar of 9) maar verder niks geregeld hebt qua samenlevingspapieren ofzo dat het oudste kind van de overledenen alles dient te regelen. Dat je daar onderling andere keuzes in maakt kan. In deze is dus Mabel die alles moet regelen wettelijk gezien maar neem aan dat ze dat in overleg doen.

Dus stel Mabel doet alles helemaal zelf regelen zonder inspraak van Bea en WA dan mag dat, hoe asociaal ook.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_130050563
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier blijf ik maar over nadenken :@
Jij vindt dat de moeder (!) van de overledene echt nul inspraak zou moeten hebben? Wat nou als de overledene pas een paar maanden een relatie heeft/had met zijn geliefde, bepaalt zo'n geliefde dan dus 100% alles? Geen aanval oid hoor, ik weet niet hoe het officieel werkt en hoe het bepaalt is wie er wel of geen inspraak heeft en het maakt dat ik er beter over na ga denken. Maar 'ik moet er niet aan denken dat m'n schoonmoeder zelfs maar inspraak zou hebben' klinkt zo vreemd. Het is zijn moeder!
Je bent pas officieels elkaars erfgename als je getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap bent aangegaan.

En ja dan mag de partner in feite alles alleen beslissen. En nee dat is natuurlijk niet fijn voor alle betrokken partijen, maar het komt voor.
Hele families vallen bij begrafenissen uit elkaar vanwege het feit dat ze niet met fatsoen met elkaar kunnen overleggen
Maar in dit geval lijkt het me sterk dat ze niet alles samen overleggen. En ik geloof echt niet dat Beatrix alles beslist. Die was en is erg gesteld op Mabel en ik ga er van uit dat zij elkaars wensen respecteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')