Als mousemicky niet wil heb ik ook wel interessequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mousemickey, ik Heb een oranje set liggen, handschoenen, sjaal en muts. Van barts.
Ohw als je het niet kwijt kunt, heb ik wel interesse.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mousemickey, ik Heb een oranje set liggen, handschoenen, sjaal en muts. Van barts.
Deze:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Graag een foto ja, t moet geen hysterische kleurenmix worden deze winter, dus ff check!
En had je nog spulletjes van Meike die weggaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier heeft Lars de set aan, alleen zonder sjaal, maar dat is dus een bijpassende oranje sjaal. Gewoon effen.
Muts is 53 cm (omtrek)
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde muts ook nog in het roze.
Ohhhhww jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En had je nog spulletjes van Meike die weggaan?
Haha, ja en kopen moet zo nu en dan ook, he!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ohhhhww jadaar was ik nog niet aan toegekomen.
Wat zoek je vooral, kan ik even gericht gaan kijken. Haar kast is echt overvol dus er moet wel wat gaan....anders kan ik nooit meer wat anders voor dr kopen
Oeh, wel tof, maar de mijne heeft een hoofdomtrek van 45 (ukkie...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier heeft Lars de set aan, alleen zonder sjaal, maar dat is dus een bijpassende oranje sjaal. Gewoon effen.
Muts is 53 cm (omtrek)
[ afbeelding ]
De set mag weg voor 7,50
De jas die hij daar aanheeft is ook te koop, merk: pointer. Maat 92, valt ruim, Lars heeft er 2 winters mee gedaan.
¤10
Ik heb dezelfde muts ook nog in het roze. ¤4
J is nog geen 8 maanden... Dus dat zal wel een beetje groot zijn...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijnes waren geloof ik 2 toen ze die muts opkregen, zo kan hij lekker over de oortjes.
haha ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
J is nog geen 8 maanden... Dus dat zal wel een beetje groot zijn...
Ja ik! Maar ik vind de muts niet zoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oeh, wel tof, maar de mijne heeft een hoofdomtrek van 45 (ukkie...), dus da's voor over 2 jaar ofzo
. Maar er had nog iemand anders interesse toch?
Ik ben je niet vergeten maar wordt ff vanmiddag voor foto. Alle kinderen wakker en straks komt de fysio dus dat schiet even niet opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oeh, wel tof, maar de mijne heeft een hoofdomtrek van 45 (ukkie...), dus da's voor over 2 jaar ofzo
. Maar er had nog iemand anders interesse toch?
Top!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben je niet vergeten maar wordt ff vanmiddag voor foto. Alle kinderen wakker en straks komt de fysio dus dat schiet even niet op
Even opgemeten !quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Lekker!
Oh en hoe vallen die klompdingen? Als in, welke maat heeft ze daarvan en welke maat Aapies?
Ik ben op zoek naar dat soort slofjes.
IK vind de kleur wel heel mooi alleen ik hou niet zo van balletjes op mutsenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:10 schreef mousemicky het volgende:
[..]
J is nog geen 8 maanden... Dus dat zal wel een beetje groot zijn...
Mineola, Timejumper, grijp je kans
Broekjes (voor najaar/ winter) in maat 74, 80, slim fit, smal, hoe ze het ook noemen, voor smalle baby's met kleine billen iig. Noppies zit t m bv. redelijk, al zijn die soms ook nog wat wijdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef Vlindur het volgende:
Er komt (voorlopig) geen derde dus ik ga (bijna) alles verkopen. Heb je een verzoekje van iets wat je zoekt? Misschien heb ik het wel.
Binnenkort ga ik alles goed uitzoeken en dan komt er een fuckload van 50 tm 80 online.
Ik pm je ffquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat vraag je er voor en wat was de maat ook maar weer?
Informeer ik ff of mijn vriendin belang heeft
oeh die zijn leuk!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Kyara het volgende:
Iemand heeft (een van) deze Threadless shirts gedibst (ik geloof op facebook).
Maat 18 maanden (vergelijkbaar met 86) en ze worden helaas een beetje te kort.
[ link | afbeelding ]
Ik was het dacht ik niet maar ik zou best willen!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Kyara het volgende:
Iemand heeft (een van) deze Threadless shirts gedibst (ik geloof op facebook).
Maat 18 maanden (vergelijkbaar met 86) en ze worden helaas een beetje te kort.
[ link | afbeelding ]
ik hou je op de hoogte!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:47 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik was het dacht ik niet maar ik zou best willen!!!
Nee man, lekker aapies aan doen. Zitten heerlijk die dingen. O. woonde er in tot hij ging lopen. Vooral van de winter als ze gaat kruipen zijn die gevoerde heerlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ze hoeft niet te lopen om zulke cute schoentjes aan te hebben toch?![]()
![]()
Jaaaa, ze zijn echt zoooooo leuk. Ze gaan ook met pijn in mijn hart.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:11 schreef laziness het volgende:
Oh Olivier zijn threadless shirtsZo jammer dat ze hier bij aankoop zo ongeveer al te kort waren
![]()
Maar gelukkig hebben ze meerdere levens![]()
*gaat meteen ff naar de threadless site*
Goed verkooppraatje alvastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:35 schreef DJMomo het volgende:
Ik heb er ook nog een paar, niet wildenthousiast over de kwaliteit (print vervaagd) en pasvorm is ruk. Maar goed, verder prima kdv shirtjesen mss binnenkort in de verkoop!
Welke maat heb jij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:35 schreef DJMomo het volgende:
Ik heb er ook nog een paar, niet wildenthousiast over de kwaliteit (print vervaagd) en pasvorm is ruk. Maar goed, verder prima kdv shirtjesen mss binnenkort in de verkoop!
Die kende ik nog niet... Deze vind ik leuk! (voor mezelf...)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:21 schreef Kyara het volgende:
En ga vooral naar de threadless site.....
Zie heel veel leuke rompers... (en omdat dit V&A is, als ik ze bestel, en ze passen J niet meer, dan verkoop ik ze ook wel weer hierquote:
Ik had ooit de 3 maanden maat volgens mij en dat was ongeveer een 62.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:50 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet... Deze vind ik leuk! (voor mezelf...)
http://www.threadless.com(...)60zipup_girls_01.jpg
Weet iemand hoe de babymaten vallen? Is mt 6 mnd 62, of 68?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |