Oen als ik ben heb ik zojuist een DM gewistquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef Goudvis87 het volgende:
Gezocht, boeken over zwangerschap/geboorte
Wat voor babygym bedoel je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand nog een babygym over voor een leuk prijsje?
Ik heb nog een boek van Moeders voor moeders.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef Goudvis87 het volgende:
Ik heb het boek "Zwanger"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef Goudvis87 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef Goudvis87 het volgende:
Ik heb wel nog een sjaal met bijbehorende wantjes van merk Lief! in blauw/groenige tintenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:54 schreef mousemicky het volgende:
Ik zoek nog een baby jongenssjaal (evt. setje met muts + wantjes) in donkerblauw, of juist een knalkleur als geel. Hij heeft een kobaltblauwe winterjas met oranje accenten, dus daar moet t een beetje bij passen. Zoon heeft maat 68-74, dus niet al te lang
Anyone?
Graag een foto jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb wel nog een sjaal met bijbehorende wantjes van merk Lief! in blauw/groenige tinten
Kan morgen evt een foto maken.
Hier staan een aantal boeken tussenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:04 schreef Goudvis87 het volgende:
Ik heb donkerblauw van de H&M (setje met muts, wandje en sjaal)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:54 schreef mousemicky het volgende:
Ik zoek nog een baby jongenssjaal (evt. setje met muts + wantjes) in donkerblauw, of juist een knalkleur als geel. Hij heeft een kobaltblauwe winterjas met oranje accenten, dus daar moet t een beetje bij passen. Zoon heeft maat 68-74, dus niet al te lang
Anyone?
Graag!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb donkerblauw van de H&M (setje met muts, wandje en sjaal)
kan wel een fotootje maken maar dat kan dan beter bij daglicht morgen denk ik. Als de kleur goed moet matchen.
Ik heb in de bovenste 3 interesse, heb je wat aan het "Bevallen" boek gehad?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier staan een aantal boeken tussen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wibra broekje
[ Bericht 5% gewijzigd door kleinzusje op 20-08-2013 23:31:33 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Meer zo'n standaard waar ze onder liggen. Ik ga morgen eerst wel ff bij de kringloop kijken. Thnx!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat voor babygym bedoel je?
Ik heb nog zo'n mat met daaraan 2 speelbogen en speelgoed van uhm ik kom even niet meer op de naam van het merk.
Vraagt de kringloop verzendkostenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb er ook nog wel 1 liggen, maar vermoed dat kringloop goedkoper is met verzendkosten e.d.
Ik stuur je morgen een pm.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:51 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Ik heb in de bovenste 3 interesse, heb je wat aan het "Bevallen" boek gehad?
Laat maar weten wat je er voor wilt?
Ik heb zulke van gehaakt stof gekochtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
Kleinzusje, wat voor schoentjes zijn dat??? Die MOET ik voor E ook hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |