ikke maar inmiddels een hele grote hoeveelheid rompers in diverse kleuren bij de H&M besteld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 06:55 schreef becky27 het volgende:
http://www.babyenbengel.n(...).html?source=beslist
Wie zocht er nou kleine zwarte rompers?
Ik moet nog even passen of ik mijn knul er nog in gepropt krijgt, anders heb ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Vlindur het volgende:
Jumpsuits vanaf 86 zijn welkom hier!!
quote:[..]
Ja, wil wel graag een foto zien
Ik vind juist die sterrenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Die ziet er verder helemaal hetzelfde uit ja. Ik vind hem ook best leuk, maar dat grijs met feloranje vind ik nog mooier
Graag!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik moet nog even passen of ik mijn knul er nog in gepropt krijgt, anders heb ik er nog wel een paar.
Heb hem ontvangen en hij past prima en hij pikt het! Niet heel lang geprobeerd maar hij ging heel hard rondkijken en toen leek het alsof hij alweer vergat dat hij hem op had.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:04 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
jep precies dezelfde moet m nog steeds op mp zetten.doe maar pm als je interesse hebt of een foto wil
Tis binnen !quote:
Jaaaa!!! Hoeveel wil je ervoor?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:43 schreef Kyara het volgende:
Er was vraag naar jumpsuits maat 86
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Links is JNY en rechts Lily-Balou.
Top!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:34 schreef kleinzusje het volgende:
LB en Elmo: rompers zijn met de post.
[..]
Tis binnen !Het past
Oneeeee!! Vossen en brandweerwagens, hoe kan ik dit gemist hebben?quote:
Rechts is nog te koopquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:43 schreef Kyara het volgende:
Er was vraag naar jumpsuits maat 86
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Links is JNY en rechts Lily-Balou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |