Dus dat. Ze hebben tevens vaak van die typische actreurstrekjes; alsof ze altijd een rol spelen. Halina Reijn en Carice van Houten hebben dat ook heel erg.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef dennis83 het volgende:
Volgens mij lijken die acteursrelaties leuker dan ze in het echt zijn. Ze maken lange dagen, onregelmatig werk, grote ego's en de meeste acteurs vind ik enorme onzekere neuroten. Lijkt mij echt de hel om met zo iemand samen te wonen. Knap dat er een paar zijn die het echt lang volhouden.
zo zijn de meeste vrouwen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een borderliner. Labiel als de neten. En lekker aandachtshoeren.
Als je ze niet irl kent kan je dat toch onmogelijk zeggen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dus dat. Ze hebben tevens vaak van die typische actreurstrekjes; alsof ze altijd een rol spelen. Halina Reijn en Carice van Houten hebben dat ook heel erg.
Wat komt er altijd veel geniaals uit de knullen van VBL.quote:
Nee, wat jij zegt is zo fijnzinnig.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat komt er altijd veel geniaals uit de knullen van VBL.
Bronquote:do 28 nov 2013, 05:30
Waarom liep relatie ouders spaak?
AMSTERDAM -
Nienke Römer en Frederik Brom zijn elf jaar samen. Het acteursechtpaar, beiden 38 jaar, heeft twee dochters, Nele van 9 jaar en Rosa van 4 jaar. „Om ons heen zien we de eerste echtscheidingen. Inclusief huilende moeders op het schoolplein. Gelukkig heeft onze relatie de tests overleefd”, zegt Nienke.
Dat ze zouden gaan scheiden, haal ik niet uit dat citaat.quote:Op donderdag 28 november 2013 06:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken deze mensen niet, maar binnenkort gaan ze scheiden:
[..]
Bron
Nee, de scheiding wordt altijd vooraf gegaan door in de media roepen dat het "met ons echt geweldig gaat"!!quote:Op donderdag 28 november 2013 06:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ze zouden gaan scheiden, haal ik niet uit dat citaat.
ik begreep 'm. En dat op de vroege ochtendquote:Op donderdag 28 november 2013 06:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, de scheiding wordt altijd vooraf gegaan door in de media roepen dat het "met ons echt geweldig gaat"!!
Ik vond hem best duidelijk SHO ookquote:Op donderdag 28 november 2013 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik begreep 'm. En dat op de vroege ochtend
Ik kom hier kennelijk niet zo vaak als jullie.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vond hem best duidelijk SHO ook
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kom hier kennelijk niet zo vaak als jullie.Oh, de schande, de schaamte.
Daar zou ik wel naast willen wonenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Even onthouden, denk dat je gelijk gaat krijgen
Hij ziet er uit alsof hij de buurvrouw lust.
[ afbeelding ]
zekers. Al wordt het meestal gebruikt bij prille zwangerschappen: 'Of we ooit een kindje willen? Ja, dat zie ik wel gebeuren. Maar eerst nog even [insert project dat geplugd moet worden] en dan zien we wel verder'. 11 weken later volgt dan het blijde nieuws.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vond hem best duidelijk SHO ook
Frederik Brom in Toren C?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef Aventura het volgende:
Ik ken Frederik Brom vooral van Toren C.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |