Hallo samthegreat5,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
De site der prins peppies!:
http://www.noorloos-se.com/
Niet voor niets SFquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef m.k het volgende:
Mijn poten doen al pijn door hier naar te kijken...
"During the day, finding the most antisocial bush and get in it to hide from them"quote:
Je weet hoe dom deze vraag is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Hebben jullie geen idee hoe het er echt aan toe gaat?
Ja, ik heb meegedraaid met alle S(O)F eenheden die meetellen in de wereld. En niet zoals die andere pussies die op easy hebben gedaan, heb ik gewoon alles op veteran m'n uitzendingen gedraaid in Call of Duty.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pleur toch op man!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef m.k het volgende:
[..]
"During the day, finding the most antisocial bush and get in it to hide from them"
[..]
Je weet hoe dom deze vraag is?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja, ik heb meegedraaid met alle S(O)F eenheden die meetellen in de wereld. En niet zoals die andere pussies die op easy hebben gedaan, heb ik gewoon alles op veteran m'n uitzendingen gedraaid in Call of Duty.wel 100% completion toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh, ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef m.k het volgende:
ER, neem nog een borrel en ga slapen ofzo. Dit gaat namelijk werkelijk nergens over
Voeg Bijstandskoning maar toe op Origin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Net deze gekocht [ afbeelding ]
Zodat ik alvast weet hoe ik moet handelen in oorlogssituaties enzo, oefenen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Voeg Bijstandskoning maar toe op Origin.
Man ik plaats een linkje naar een docu over de SF en jij gaat daar over uit je dak. Doe ff rustig ofzoquote:
Jij speelt amperquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Voeg Bijstandskoning maar toe op Origin.
't 'nieuws' is pas 12 uur oud, dus nog jongquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
In NWS is men nu ook wakker: NWS / Nederlandse soldaten marcheren per ongeluk Aken in
Ik ga niet uit mijn dak, dat maak jij ervan m.k.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Man ik plaats een linkje naar een docu over de SF en jij gaat daar over uit je dak. Doe ff rustig ofzo
Dat maak ik er idd van als jij dingen als dit gaat posten als er iemand een link plaats over iets wat jou schijnbaar niet 100% bevaltquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga niet uit mijn dak, dat maak jij ervan m.k.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:
Waarom zou SF iemand niet bevallenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat maak ik er idd van als jij dingen als dit gaat posten als er iemand een link plaats over iets wat jou schijnbaar niet 100% bevalt
[..]
[..]
[..]
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat maak ik er idd van als jij dingen als dit gaat posten als er iemand een link plaats over iets wat jou schijnbaar niet 100% bevalt
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat jullie die illusie allemaal hebben, maar LMB is net zo SF als de lokale scoutingclub, dus nee, helaas niet.quote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie die illussie allemaal hebben, maar LMB is net zo SF als de lokale scoutingclub, dus nee, helaas niet.
Dat is een onnodige sneer die m.i. absoluut onterecht is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie die illussie allemaal hebben, maar LMB is net zo SF als de lokale scoutingclub, dus nee, helaas niet.
Uhu, link adres kopieerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dezelfde bijstandskoning als op GS?
Btw, is het mogelijk om een foto via DM te versturen?
Nee, GS kom ik nooit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dezelfde bijstandskoning als op GS?
Btw, is het mogelijk om een foto via DM te versturen?
LMB is niet SFquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een onnodige sneer die m.i. absoluut onterecht is.
KMars ook niet, dat zijn mariniers, dus alleen de KCT mag hoog vierenquote:
Klopt. Echter MARSOF dan weer welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
KMars ook niet, dat zijn mariniers, dus alleen de KCT mag hoog vieren
Zo ga ik voortaan ook al mijn achterlijkheden afduwenquote:
Geen sneer, slechts de waarheid. ER verkondigt hier dat hij de SF-ervaring wel heeft, wat gewoon nergens op slaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een onnodige sneer die m.i. absoluut onterecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |