SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef chroestjov het volgende:
Ik had jou op straat gezet.
Bij het grofvuil.
Helaas duurt het nog zo lang totdat het opgehaald wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef chroestjov het volgende:
Ik had jou op straat gezet.
Bij het grofvuil.
Sodeju zegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, jij laat hem waarschijnlijk iedere ochtend schrikken als hij naast jouw onopgemaakte schedel wakker wordt ts.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, jij laat hem waarschijnlijk iedere ochtend schrikken als hij naast jouw onopgemaakte schedel wakker wordt ts.
Jij lijkt me wel iemand waarmee je een stabiele relatie mee kan hebben inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Als het zo doorgaat ga ik hem ook "bij het grofvuil zetten". Zo leuk is onze relatie de laatste tijd niet meer. Helaas voor hem, want hij wil me absoluut niet kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chagrijnig kutwijfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Als het zo doorgaat ga ik hem ook "bij het grofvuil zetten". Zo leuk is onze relatie de laatste tijd niet meer. Helaas voor hem, want hij wil me absoluut niet kwijt.
Guusssss schattebout! Quoten kost geld he!quote:
Je hebt eerder al je humor bij het grofvuil gezet blijkbaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Jij hebt mij ook gequote dus dat weegt tegen elkaar op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Guusssss schattebout! Quoten kost geld he!
*stelt Brummetje_ gerust*quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Door mij te laten schrikken tijdens de film Buried. In het begin zie je alleen maar zwart beeld, want hij ligt begraven. Ik was aan het luisteren of ik iets hoorde en mijn vriend roept "Boe!". Ik vond dit - heel begrijpelijk - niet leuk en reageerde boos. Hij smijt de reclame in de oud papierbak, ik gooi uit woede de iPad naar hem (had niks anders om te gooien) en nu zit hij boven en ik beneden.
Klacht: Vriend die denkt dat hij grappig is, maar dat niet is. Ik kan veel hebben, maar laat mij niet schrikken.
Klacht 2: Vriend die het niet kan hebben dat ik niet meelach en daarom gelijk maar kwaad wordt.
Inb4: Boe!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
*stelt Brummetje_ gerust*
Arme jijIk vind dat soort dingen ook niet leuk hoor
*knufffffffffffff*
Want? Hij is toch een man, net als jijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best lastig voor TS
Probeer je in d'r broekje te komen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
*knufffffffffffff*
Nee man, hij overleeft het gewoon.. Te vroeg weggezapt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef CruisinDen het volgende:
Die film dus hè, ik dacht ff dat ik gek werd!! Die guy gaat zomaar dood!
Eindelijk een film die niet goed eindigt. Ik word een beetje gestoord van al die films met een voorspelbaar einde. Maar goed, maak hem maar aan het schrikken. Bijv. Zeggen dat je hem gaat verlaten, ook opnemen hey.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:52 schreef jelfrikandel het volgende:
Ook die film zitten kijken. Wat een KUT einde
Nou ik vond het zieligquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef Antaris het volgende:
[..]
Eindelijk een film die niet goed eindigt. Ik word een beetje gestoord van al die films met een voorspelbaar einde. Maar goed, maak hem maar aan het schrikken. Bijv. Zeggen dat je hem gaat verlaten, ook opnemen hey.
Zonder grappen ts dit moet je wel beantwoorden, je relatie kan ons geen zak schelen maar heeft de iPad het overleeft?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef koemleit het volgende:
Niemand die de vraag der vragen stelt. Hoe is het met de ipad?
Mijn ma dacht dat Veronica probleempjes had en deed maar ergens anders openquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Door mij te laten schrikken tijdens de film Buried. In het begin zie je alleen maar zwart beeld, want hij ligt begraven. Ik was aan het luisteren of ik iets hoorde en mijn vriend roept "Boe!". Ik vond dit - heel begrijpelijk - niet leuk en reageerde boos. Hij smijt de reclame in de oud papierbak, ik gooi uit woede de iPad naar hem (had niks anders om te gooien) en nu zit hij boven en ik beneden.
Klacht: Vriend die denkt dat hij grappig is, maar dat niet is. Ik kan veel hebben, maar laat mij niet schrikken.
Klacht 2: Vriend die het niet kan hebben dat ik niet meelach en daarom gelijk maar kwaad wordt.
Inb4: Boe!
Ok, dit is offtopic.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn ma dacht dat Veronica probleempjes had en deed maar ergens anders open
Een ander programma open? Iets anders, ipv ergens anders dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ok, dit is offtopic.
Maar je moeder dacht dat Veronica probleempjes had en liep dus maar naar de buren om de deur te openen?
Dus van Windows XP naar Windows Vista?quote:
Sinds wanneer is een OS een programma?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dus van Windows XP naar Windows Vista?
Ik draait obuntu met Vista als programma. Een OS is niet strikt een OS. Pas wanneer het enkel als OS gebruikt wordt is het een OS.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een OS een programma?
Sinds het een besturingsprogramma is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een OS een programma?
Ik doe gewoon lief tegen haarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:48 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Probeer je in d'r broekje te komen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
*knufffffffffffff*
Hij doet het nog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef koemleit het volgende:
Niemand die de vraag der vragen stelt. Hoe is het met de ipad?
Meestal bedoelen vrouwen met een dergelijke opmerking; wat hij eraan moet doenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee. Ik heb wel aangegeven dat ik het (even) wat minder leuk vind tussen ons en wat we daaraan kunnen doen.
En, wat kunnen jullie daaraan doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee. Ik heb wel aangegeven dat ik het (even) wat minder leuk vind tussen ons en wat we daaraan kunnen doen.
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:46 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Meestal bedoelen vrouwen met een dergelijke opmerking; wat hij eraan moet doen![]()
Want het ligt natuurlijk noooooiiit aan hen
Gevoelig puntjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:54 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Ik doe ook genoeg fout. Het maakt niet uit wie er "schuld" aan heeft en hoeveel procent ieder exact. Kom nou toch!Als je zó in een relatie staat ben je wel heel erg kinderachtig (bezig).
Punt is dat IK het steeds minder leuk vind tussen ons, dat ik denk aan vrijgezel worden/zijn en alleen wonen.
En hoe WIJ dat op gaan lossen willen we ONZE relatie redden.
+1quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Je had hem gewoon naar Lowlands moeten laten gaan.
Eindelijk een vrouw met realiteitszin.quote:
Daar was ik ook niet kwaad om.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:04 schreef jogy het volgende:
Zou toch wel karig zijn als een 'boe' de druppel is die de relatie kapot doet gaan.
En wat gaan jullie er nu aan doen dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:54 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Ik doe ook genoeg fout. Het maakt niet uit wie er "schuld" aan heeft en hoeveel procent ieder exact. Kom nou toch!Als je zó in een relatie staat ben je wel heel erg kinderachtig (bezig).
Punt is dat IK het steeds minder leuk vind tussen ons, dat ik denk aan vrijgezel worden/zijn en alleen wonen.
En hoe WIJ dat op gaan lossen willen we ONZE relatie redden.
Ah oké, dat klinkt wel redelijk inderdaad. Als ik een stom grapje uithaal bij mijn vriendin en ze vind het niet leuk dan accepteer ik het wel verder. Risico van de grapquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Daar was ik ook niet kwaad om.
Ik reageerde wat geïrriteerd door de schrik ja (moest in eerste instantie zelfs heel even lachen), maar ik werd kwaad omdat mijn vriend gelijk kwaad werd/reageerde omdat ik dus geïrriteerd zijn arm wegduwde toen hij doorkreeg dat ik het geen leuk geintje vond. Hij gooide kwaad de reclame in de oudpapierbak, ik gooide kwaad de iPad naar hem.
Dát is voor mij het punt: dat hij altijd zo ontzettend snel kwaad is om niks.
Dit is de reden waarom ik bij mijn ex ben weggegaan, en dat dreigt nu dus weer te gebeuren.
Uhm als dit bij je ex ook zo was, heb je er dan misschien niet zelf ook een behoorlijk aandeel in?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Daar was ik ook niet kwaad om.
Ik reageerde wat geïrriteerd door de schrik ja (moest in eerste instantie zelfs heel even lachen), maar ik werd kwaad omdat mijn vriend gelijk kwaad werd/reageerde omdat ik dus geïrriteerd zijn arm wegduwde toen hij doorkreeg dat ik het geen leuk geintje vond. Hij gooide kwaad de reclame in de oudpapierbak, ik gooide kwaad de iPad naar hem.
Dit is de reden waarom ik bij mijn ex ben weggegaan, en dat dreigt nu dus weer te gebeuren.
Jup.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Ben ik trouwens ook een aanstelster als je zou weten dat het - serieus - gewoon pijn doet in de hartstreek als ik ergens goed van schrik? En dat ik daardoor wel vaker bang ben om me letterlijk dood te schrikken?
Als hij dit weet, dan veranderd dit de zaak wat mij betreft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Ben ik trouwens ook een aanstelster als je zou weten dat het - serieus - gewoon pijn doet in de hartstreek als ik ergens goed van schrik? En dat ik daardoor wel vaker bang ben om me letterlijk dood te schrikken?
Edit: En mijn vriend dit weet en dus ook weet dat hij me niet moet laten schrikken?
Nu je afgezeken wordt ga je details toevoegen om enige compassie af te dwingen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Edit: En mijn vriend dit weet en dus ook weet dat hij me niet moet laten schrikken?
Niet normaal met spullen van een ander om kunnen gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef Brummetje_ het volgende:
Het is trouwens toch maar de iPad 1, die we al ruim 2 jaar hebben. Met mijn iPhone 5 zal ik echt niet gooien, zelfs niet met beschermcase.
Het is m'n eigen iPad. Ik heb 'm toendertijd gekocht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet normaal met spullen van een ander om kunnen gaan![]()
Maakt het nou uit of het een ihpone of ipad is
Nare rekel. Straks ga je gooien met je 2-jarige peuter, want er is al een nieuwe op komst? Walgelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef Brummetje_ het volgende:
Het is trouwens toch maar de iPad 1, die we al ruim 2 jaar hebben. Met mijn iPhone 5 zal ik echt niet gooien, zelfs niet met beschermcase.
Ik maak me nu ernstig zorgen, Brum. Ergens voelt het alsof je de zoveelste oudere femme fatale bent die mij graag op haar maritale boxspring wil bespringen. Dat gaat dus mooi niet gebeuren.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik maak me nu ernstig zorgen, Brum. Ergens voelt het alsof je de zoveelste oudere femme fatale bent die mij graag op haar maritale boxspring wil bespringen. Dat gaat dus mooi niet gebeuren.
Jij smijt met een Ipad en hebt nu al de tweede keer zo'n vriend. Ik denk dat je zelf voor een zeer groot deel verantwoordelijk bent voor de situatie. Daarnaast denk ik dat je vreselijk bent, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb idd Spaans temperament ja. Vreselijk ben ik niet, als ik dat namelijk wel was geweest in een relatie, dan had ik niet 2 exen die mij maar wat graag terug wilden, nadat ik de relatie verbrak. En dan zou mijn vriend de relatie allang verbroken hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:20 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Jij smijt met een Ipad en hebt nu al de tweede keer zo'n vriend. Ik denk dat je zelf voor een zeer groot deel verantwoordelijk bent voor de situatie. Daarnaast denk ik dat je vreselijk bent, maar dat terzijde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |