Niet normaal met spullen van een ander om kunnen gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef Brummetje_ het volgende:
Het is trouwens toch maar de iPad 1, die we al ruim 2 jaar hebben. Met mijn iPhone 5 zal ik echt niet gooien, zelfs niet met beschermcase.
Het is m'n eigen iPad. Ik heb 'm toendertijd gekocht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet normaal met spullen van een ander om kunnen gaan![]()
Maakt het nou uit of het een ihpone of ipad is
Nare rekel. Straks ga je gooien met je 2-jarige peuter, want er is al een nieuwe op komst? Walgelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef Brummetje_ het volgende:
Het is trouwens toch maar de iPad 1, die we al ruim 2 jaar hebben. Met mijn iPhone 5 zal ik echt niet gooien, zelfs niet met beschermcase.
Ik maak me nu ernstig zorgen, Brum. Ergens voelt het alsof je de zoveelste oudere femme fatale bent die mij graag op haar maritale boxspring wil bespringen. Dat gaat dus mooi niet gebeuren.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik maak me nu ernstig zorgen, Brum. Ergens voelt het alsof je de zoveelste oudere femme fatale bent die mij graag op haar maritale boxspring wil bespringen. Dat gaat dus mooi niet gebeuren.
Jij smijt met een Ipad en hebt nu al de tweede keer zo'n vriend. Ik denk dat je zelf voor een zeer groot deel verantwoordelijk bent voor de situatie. Daarnaast denk ik dat je vreselijk bent, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Dát is voor mij het punt: dat hij altijd zo ontzettend snel kwaad is om niks.
Dit is de reden waarom ik bij mijn ex ben weggegaan, en dat dreigt nu dus weer te gebeuren.
Ik heb idd Spaans temperament ja. Vreselijk ben ik niet, als ik dat namelijk wel was geweest in een relatie, dan had ik niet 2 exen die mij maar wat graag terug wilden, nadat ik de relatie verbrak. En dan zou mijn vriend de relatie allang verbroken hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:20 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Jij smijt met een Ipad en hebt nu al de tweede keer zo'n vriend. Ik denk dat je zelf voor een zeer groot deel verantwoordelijk bent voor de situatie. Daarnaast denk ik dat je vreselijk bent, maar dat terzijde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |