Nee man, hij overleeft het gewoon.. Te vroeg weggezapt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef CruisinDen het volgende:
Die film dus hè, ik dacht ff dat ik gek werd!! Die guy gaat zomaar dood!
Eindelijk een film die niet goed eindigt. Ik word een beetje gestoord van al die films met een voorspelbaar einde. Maar goed, maak hem maar aan het schrikken. Bijv. Zeggen dat je hem gaat verlaten, ook opnemen hey.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:52 schreef jelfrikandel het volgende:
Ook die film zitten kijken. Wat een KUT einde
Nou ik vond het zieligquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef Antaris het volgende:
[..]
Eindelijk een film die niet goed eindigt. Ik word een beetje gestoord van al die films met een voorspelbaar einde. Maar goed, maak hem maar aan het schrikken. Bijv. Zeggen dat je hem gaat verlaten, ook opnemen hey.
Zonder grappen ts dit moet je wel beantwoorden, je relatie kan ons geen zak schelen maar heeft de iPad het overleeft?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef koemleit het volgende:
Niemand die de vraag der vragen stelt. Hoe is het met de ipad?
Mijn ma dacht dat Veronica probleempjes had en deed maar ergens anders openquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Door mij te laten schrikken tijdens de film Buried. In het begin zie je alleen maar zwart beeld, want hij ligt begraven. Ik was aan het luisteren of ik iets hoorde en mijn vriend roept "Boe!". Ik vond dit - heel begrijpelijk - niet leuk en reageerde boos. Hij smijt de reclame in de oud papierbak, ik gooi uit woede de iPad naar hem (had niks anders om te gooien) en nu zit hij boven en ik beneden.
Klacht: Vriend die denkt dat hij grappig is, maar dat niet is. Ik kan veel hebben, maar laat mij niet schrikken.
Klacht 2: Vriend die het niet kan hebben dat ik niet meelach en daarom gelijk maar kwaad wordt.
Inb4: Boe!
Ok, dit is offtopic.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn ma dacht dat Veronica probleempjes had en deed maar ergens anders open
Een ander programma open? Iets anders, ipv ergens anders dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ok, dit is offtopic.
Maar je moeder dacht dat Veronica probleempjes had en liep dus maar naar de buren om de deur te openen?
Dus van Windows XP naar Windows Vista?quote:
Sinds wanneer is een OS een programma?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dus van Windows XP naar Windows Vista?
Ik draait obuntu met Vista als programma. Een OS is niet strikt een OS. Pas wanneer het enkel als OS gebruikt wordt is het een OS.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een OS een programma?
Sinds het een besturingsprogramma is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een OS een programma?
Ik doe gewoon lief tegen haarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:48 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Probeer je in d'r broekje te komen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, jij laat hem waarschijnlijk iedere ochtend schrikken als hij naast jouw onopgemaakte schedel wakker wordt ts.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, jij laat hem waarschijnlijk iedere ochtend schrikken als hij naast jouw onopgemaakte schedel wakker wordt ts.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
*stelt Brummetje_ gerust*
Arme jijIk vind dat soort dingen ook niet leuk hoor
*knufffffffffffff*
Hij doet het nog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef koemleit het volgende:
Niemand die de vraag der vragen stelt. Hoe is het met de ipad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |