quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:30 schreef no1uknow het volgende:
https://www.facebook.com/video/embed?video_id=10151826494032089
Hoi jb!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor. Erg gul van je om deze te bestempelen als zesjes btw
Kut net te laat. Ik dacht als ik je nu groet dan ben je minder streng.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:58 schreef JackieBrown het volgende:
Dat had ook echt wel in 1 post gekund frikandel
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kut net te laat. Ik dacht als ik je nu groet dan ben je minder streng.
Ik ben veel te lang blijven hangen in een 4 day split. Tussendoor een paar keer geprobeerd naar een FB over te gaan, maar het stond me gewoon niet aan dus gaf ik op voor ik eigenlijk begonnen was. Ik heb er nu ineens enorme motivatie voor, geen idee waarom.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]Ik ook!! Na een tijdje 3-daagse split ook maandag weer naar fullbody overgeschakeld. Heb ook wel spierpijn nu... (ik wissel FB, 2- en 3-daagse split af; elke 6-8 weken wissel ik).
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor. Erg gul van je om deze te bestempelen als zesjes btw
Wat een stel marginalen ongelofelijk. Voortplantingsverbod aub.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:17 schreef seto het volgende:
dat topic is nog pijnlijker om te lezen dan KLB
Hoe weet jij dat ik een lekkere babe ben frikandelle?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jb waarom doe je niet mee aan fok babe verkiezing... Je bent echt zon lekkere babe weetje. Zegma als je meedoet mijn stem heb je, GHEHEHE...!
je negs worden nu wel heel gemeen setoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:24 schreef seto het volgende:
van die wijven die je op straat nog niet eens een tweede blik zou gunnen maar hier helemaal opgehemeld worden
echt hèquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:24 schreef seto het volgende:
van die wijven die je op straat nog niet eens een tweede blik zou gunnen maar hier helemaal opgehemeld worden
had het niet over jouquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je negs worden nu wel heel gemeen seto![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijf liever anoniempjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:28 schreef Snakey het volgende:
Plaats eens een foto van jezelf seto.
Die conclusie trek ik uit je billen. Fok kent geen geheimen..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een lekkere babe ben frikandelle?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:29 schreef seto het volgende:
[..]
had het niet over jousuccesvolle hengelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
blijf liever anoniempje
I see...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die conclusie trek ik uit je billen. Fok kent geen geheimen..![]()
Juistemquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:56 schreef fathank het volgende:
Oja lekker vakantie nu.
Vanaf donderdag 4 dagen fear &loathing in biddinghuizen
Bovenaan de ONZ index.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:48 schreef JackieBrown het volgende:
Ik kan dat hele topic niet vinden?alleen een matig uitgewerkte klacht in KLB
Wat neem je allemaal mee voor stuff?quote:
Er kwam hier al net Keta, GHB, Speed, M, Pillen en Wiet voorbijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat neem je allemaal mee voor stuff?
Same here..ook nog een hele sos en een voorraad lachgaspatronen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Er kwam hier al net Keta, GHB, Speed, M, Pillen en Wiet voorbij
vraag me wel af hoe het is om onder lachgas in een achtbaan te gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
wel wat heftig voor een weekendje walibi + stacaravan?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
wel wat heftig voor een weekendje walibi + stacaravan?
same maar dan met x opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:13 schreef seto het volgende:
[..]
vraag me wel af hoe het is om onder lachgas in een achtbaan te gaan
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb in Walibi voor het eerst gezoend (ik was 7)
kusje van mama omdat je gevallen was telt niet hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb in Walibi voor het eerst gezoend (ik was 7)
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]waarom liegen, je eerste zoen was met mij en je was 21
niks om bang voorte zijn, na afloop krijg je een mooie dierenpleister op je wondjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:20 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moet zo m'n bloed laten prikken maar durf niet, hellup!!
Maar wat als ik een Mercury pull????quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
niks om bang voorte zijn, na afloop krijg je een mooie dierenpleister op je wondje
is heel aardig te behandelen tegenwoordig in westerse landenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar wat als ik een Mercury pull????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |