Juistemquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:56 schreef fathank het volgende:
Oja lekker vakantie nu.
Vanaf donderdag 4 dagen fear &loathing in biddinghuizen
Bovenaan de ONZ index.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:48 schreef JackieBrown het volgende:
Ik kan dat hele topic niet vinden?alleen een matig uitgewerkte klacht in KLB
Wat neem je allemaal mee voor stuff?quote:
Er kwam hier al net Keta, GHB, Speed, M, Pillen en Wiet voorbijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat neem je allemaal mee voor stuff?
Same here..ook nog een hele sos en een voorraad lachgaspatronen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Er kwam hier al net Keta, GHB, Speed, M, Pillen en Wiet voorbij
vraag me wel af hoe het is om onder lachgas in een achtbaan te gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
wel wat heftig voor een weekendje walibi + stacaravan?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
wel wat heftig voor een weekendje walibi + stacaravan?
same maar dan met x opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:13 schreef seto het volgende:
[..]
vraag me wel af hoe het is om onder lachgas in een achtbaan te gaan
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb in Walibi voor het eerst gezoend (ik was 7)
kusje van mama omdat je gevallen was telt niet hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb in Walibi voor het eerst gezoend (ik was 7)
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]waarom liegen, je eerste zoen was met mij en je was 21
niks om bang voorte zijn, na afloop krijg je een mooie dierenpleister op je wondjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:20 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moet zo m'n bloed laten prikken maar durf niet, hellup!!
Maar wat als ik een Mercury pull????quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
niks om bang voorte zijn, na afloop krijg je een mooie dierenpleister op je wondje
is heel aardig te behandelen tegenwoordig in westerse landenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar wat als ik een Mercury pull????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |